Gå til innhold

Hva bruker du under genseren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

T-skjorte eller superundertøy.

Pleier ikke forundre seg på overkroppen, for jeg kompenserer med tykk jakke.

Men har lenge varme underbenklær alltid under buksa om vinteren. Enten stillongs eller strømpebukse i ull eller fleece.

Endret av Morpheus
Ufullstendig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel singlet med tynne stropper/camisole. 

På sommeren bomull, vinteren ull.

Jeg synes t-skjorter blir klumpete, og bare BH blir for kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegJa skrev (På 26.9.2024 den 20.24):

Cubus

Kikket på de i dag, men de er for tykke og klumpete. Ønsker å finne noen i helt tettsittende, elastisk og tynt stoff. Og med brede stropper. Rop ut om noen vet hvor de finnes :) 

Anonymkode: ca20a...e47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bh. Ullsinglet om det er kaldt, silke om genseren trenger det for å sitte fint.

Anonymkode: 56dfc...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo an på temperatur og hva man skal ila dagen. Jeg er mye ute i jobben, så har gjerne ullundertøy når det er som kaldest. T-skjorte eller singlet hvis det er litt kjølig,og bare bh når det er varmt. Har en del klær liggende på jobb,så kan skifte etter vær,eller om jeg har blitt våt ute. Hjemme har vi det ganske varmt,så der har jeg sjelden noe under. 

Anonymkode: 82214...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs på genseren og hvor kaldt det er.

Om det ikke er for kaldt så bruker jeg singlet med tynne stropper under både ullgensere og andre gensere.

Enkelte ullgensere klør litt, så da har jeg en langermet bomullstopp under, men da skal det være ganske kaldt ute. Stort sett brukere jeg ikke de varmeste genserene om høsten, så da blir det bare singlet under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 18.37):

Hvor finner du glatte tettsittende singleter med brede stropper?

Triumph har. Det går under kategorien shapewear, men de er ikke plagsomt trange.

https://www.timarco.com/no/klær/topper-singlet/triumph-trendy-sensation-shirt-02?colid=004

Anonymkode: 44b38...198

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten alltid collegegenser i bomull. Tåler ikke ull. Alle dager hele året bruker jeg T-skjorter, gjerne litt store. Liker ikke tettsittende med små ermer. Noen ganger langermede. Er det under 20 grader, som regel en collegegenser over. Når vi kommer ned til 10 grader blir det fort to collegegensere eller en hettegenser under. Rundt null grader høyhalset treningsjakke under en eller to collegegensere, eller en hettegenser mellom treningsjakka og collegegenseren. Er ikke mye ute om det er kaldere enn det, og da er det uansett varm ytterjakke over.

Men i dag har jeg  jeg for eksempel en 90-talls kul Umbro genser i marine med noe rødt og hvitt på med tilhørende joggebukse, og under en klassisk mørkeblå Adidas joggedress med hvite striper på sidene. Og T-skjorte under der igjen. Akkurat blitt kaldt nok til at to joggedresser fort blir standard på når jeg har fri. Elsker 90-talls gensere. Baggy, behagelige og masse fine design og farger. Og veldig behagelig med flere lag. Mykt, varmt og godt. 

Anonymkode: ffbce...3e9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Triumph har. Det går under kategorien shapewear, men de er ikke plagsomt trange.

https://www.timarco.com/no/klær/topper-singlet/triumph-trendy-sensation-shirt-02?colid=004

Anonymkode: 44b38...198

Takk! De så fine ut. De skal jeg sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...