Gå til innhold

Date som ikke liker din hjemmelagede middag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Million skrev (48 minutter siden):

Hvordan er det mulig å ikke like hjemmelaget lasagne, lurer jeg på nå! 🤨

Han er nok veldig sær i matveien, og i tillegg vet du nå at han er veldig uhøflig også. Skal det bli flere dater på dere, tror du...?

Jeg kjenner folk som kun liker toro lasagne 🤣

Anonymkode: 9f814...535

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kvinner tåler lite...må ha det pakket inn i bomull. Selv foretrekker jeg brutal ærlighet, menn er gode på det...liker det. Som kvinne ei mannsdominert arbeidsliv har jeg blitt vandt med.

Orker ikke det falske spillet som kvinner flest vil ha, skal si det smaker godt uansett hvor jævlig det er.

Han sa jo at dette ikke var noe for meg, er jo greit å si det da. Han var jo ikke frekk, om han svarte dette smakte "dritt" ville jeg ha hivd han ut. Men synes han svarte greit.

:) 

Anonymkode: ab454...13d

Hvordan fortelle folk at du er evig singel, uten å fortelle dem du er evig singel 🆘🆘⬆️

Holder man på slik vil ingen damer ta i dere med ildtang! 

Anonymkode: 2fa35...c62

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal man alltid være ærlig? Det har jeg aldri skjønt. Det er bedre å være litt myk, spesielt i starten når man lærer noen å kjenne.

En del av det å være sosialt flink er å vite når det passer seg å være ærlig og ikke.

Fordi det er det som lønner seg i lengda... Ihvertfall i min bok er det slik. Man kan selvfølgelig la være å si noe. Det er det lureste sånn sett. Løgn ser jeg veldig negativt på...

Jeg tar heller en ærlig mann, framfor en lurendreier anyday. 

Om jeg hadde oppdaget i ettertid at det var løgn så hadde jeg tenkt. Hva anna har han jugd om? Hadde ikke klart å stole på han da...

Var jo en tråd her inne om akkurat samme tema, bare at da gjaldt det om juging på høyda på mannen. 

Prinsippet er det samme.

Om jeg har dolla meg opp en kveld og jeg ser heslig ut, så hadde jeg satt pris på å få den tilbakemeldingen. Catch my drift? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (50 minutter siden):

Hvordan er det mulig å ikke like hjemmelaget lasagne, lurer jeg på nå! 🤨

Han er nok veldig sær i matveien, og i tillegg vet du nå at han er veldig uhøflig også. Skal det bli flere dater på dere, tror du...?

Er man sær fordi man ikke likte det hun hadde laget🤔🙄

Anonymkode: 49733...9a5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

endo skrev (Akkurat nå):

Jeg er faktisk over 18år. Jeg strever hver dag for å forbedre meg og bli en bedre person. Så ja. Det er klart. Jeg er ingen typisk kg bruker som ikke har kontakt med realiteten. Jeg jobber, jeg tar ansvar og jeg gjør feil. Og da setter jeg pris på å vite feilen slik at jeg kan forbedre meg.

"Dette her var ikke noe særlig"

- beklager, hva kan jeg gjøre for at det skal smake bedre?

Slik skaffer man seg en 2 date om man liker personen. 

Nei. Nei. Nei.

Manglende folkeskikk i begynnelsen gir deg ikke flere andre dates. Viser han allerede mangel på sosiale intelligens her, så kommer han til å gjøre det videre også. Dette er ikke første gang han kommer til å gi totalt being i at andre reagerer når han oppfører seg sånn.

Vedder fengende på at han selv ikke hadde likt en sånn kommentar når han hadde gjort en innsats med mat. Sånne mennesker er alltid egenfølsomme, men driter i andres følelser.

Anonymkode: 645a0...2b2

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

Fordi det er det som lønner seg i lengda... Ihvertfall i min bok er det slik. Man kan selvfølgelig la være å si noe. Det er det lureste sånn sett. Løgn ser jeg veldig negativt på...

Jeg tar heller en ærlig mann, framfor en lurendreier anyday. 

Om jeg hadde oppdaget i ettertid at det var løgn så hadde jeg tenkt. Hva anna har han jugd om? Hadde ikke klart å stole på han da...

Var jo en tråd her inne om akkurat samme tema, bare at da gjaldt det om juging på høyda på mannen. 

Prinsippet er det samme.

Om jeg har dolla meg opp en kveld og jeg ser heslig ut, så hadde jeg satt pris på å få den tilbakemeldingen. Catch my drift? 

Åja, du hadde sikkert satt veldig pris på om du var på date, hadde pyntet deg og så sa han at du så heslig ut. JADA. Bullshit.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja, vi hadde allerede før min middagsdate avtalt at fredagen blir det date hjemme hos han. Føler det blir litt dumt å si nå at jeg kommer ikke for du likte ikke maten min. For jeg sa ikke noe på kommentaren hans, han bare skravlet videre om noe annet.

Ts.

Anonymkode: a9441...e63

Ganske beskrivende for dagens generasjon når man vil avslutte en relasjon fordi han ikke likte maten din! Helt greit at du blir litt såret men seriøst?! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (32 minutter siden):

Spiller ingen rolle om du er en elendig kokk, sånt sier man faen ikke 🤬 Er maten fæl lyver man og sier man dessverre ikke hadde matlyst, føler seg ikke i form, ett eller annet.

Men om mannen lyver om noe annet (som er viktig for damen) så er det på hue og ræva ut - forstår så altfor godt hvorfor vi har en økende andel single i dag! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ok kjemi ellers?

Spør han om ting som gjelder deg og ditt liv, eller snakker han bare om sine egne meninger og seg selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekinn@ skrev (Akkurat nå):

Men om mannen lyver om noe annet (som er viktig for damen) så er det på hue og ræva ut - forstår så altfor godt hvorfor vi har en økende andel single i dag! 

Damer gidder vel for pokker ikke oppdra menn i folkeskikk. Ærlig talt.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja, du hadde sikkert satt veldig pris på om du var på date, hadde pyntet deg og så sa han at du så heslig ut. JADA. Bullshit.

Jeg dater ikke. Snakker om en framtidig partner jeg. Du vet når man bor sammen, så spør man ofte "kan jeg gå sånn?". 

Det var et eks...Ikke ta alt så bokstavelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Jeg dater ikke. Snakker om en framtidig partner jeg. Du vet når man bor sammen, så spør man ofte "kan jeg gå sånn?". 

Det var et eks...Ikke ta alt så bokstavelig...

Hvorfor drar du det med da? Er jo en dårlig sammenligning. Dette er en første date. Hallo. Da viser man den beste versjonen av seg selv, opptrer ydmykt, og viser interesse for den andre og så videre.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter ikke pris på full ærlighet i alle sammenhenger. Har spist endel mat hos folk jeg ikke synes er noe særlig, har aldri sagt «dette var ikke noe for meg». Jeg «lyver» minst mulig - skryter ikke hvis jeg ikke liker det, men sier noe om noe som er positivt («så godt brødet var») og spiser ikke så mye. Det er også sånn jeg vil bli møtt. Har jeg besøk som sier det jeg serverer «ikke er noe for meg», skal det være mye annet som er positivt for at jeg gidder å tilbringe mer tid med personen! For jeg setter pris på høflighet.

Anonymkode: a786f...85a

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekinn@ skrev (1 minutt siden):

Right back at you 😊

Går fint det. Viktigste er at poenget mitt kommer fram 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekinn@ skrev (5 minutter siden):

Ganske beskrivende for dagens generasjon når man vil avslutte en relasjon fordi han ikke likte maten din! Helt greit at du blir litt såret men seriøst?! 

Avslutter ikke fordi han ikke liker maten din, men fordi han ikke vet å oppføre seg og ikke eier folkeskikk og sannsynligvis er oppvokst under en stein.

Anonymkode: a786f...85a

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Damer gidder vel for pokker ikke oppdra menn i folkeskikk. Ærlig talt.

Damer må faktisk det - om damer mener å ha enerett og fasit på hva folkeskikk er. Ærlig talt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor drar du det med da? Er jo en dårlig sammenligning. Dette er en første date. Hallo. Da viser man den beste versjonen av seg selv, opptrer ydmykt, og viser interesse for den andre og så videre.

Hadde jeg likt han veldig godt så hadde jeg lagd noe anna...

Spurt om han heller ville ha speilegg? 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den over

Dette er ikke "ærlighet", men dårlig sosial kompetanse

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg likt han veldig godt så hadde jeg lagd noe anna...

Spurt om han heller ville ha speilegg? 😂

Mulig jeg er rar sånn, men jeg belønner ærlighet jeg da. Hater å bli jugd for. Klarer ikke å få respekt for en mann jeg da, om han lyver til meg. Så er en mann uærlig med meg så stakkars han. Da må han jobbe dobbelt så hardt om han vil noe med meg ihvertfall. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...