katties Skrevet 26. september #181 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lasagne.. men tenker han kanskje er vant med "1-2-3 varianten" man får kjøpt på matbutikk. Jeg vet ikke, ble nå uansett ganske satt ut/lei meg. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Ja, mulig. MMannenin ELSKET pulverpotetmos før - det lagde alltid moren hans når de skulle kose seg, sa han. For meg smaker det som smaksatt pappmasse. Jeg sa at om det var én ting det var enkelt å lage fra bunnen av så er det potetmos. Lagde det noen ganger, og så gikk vi kun over til hjemmelaget potetmos, MEN det måtte noen runder med hjemmepotetmos til før han likte det. Etterpå smakte han på posepotetmos og syntes ikke det var noe særlig. Han har vel spist det to ganger siden han traff meg, tror jeg. Uansett synes jeg ikke det var en grei måte å si ifra på. Hvis fet var noe konkret som plaget han veldig så burde han heller spurt deg ut om det på en forsiktig måte, eller kanskje bedt om noe å krydre meg eller hva enn han ikke likte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 26. september #182 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kommer folk og klage etterpå fordi de forventer ærlighet i et forhold.. Jeg har faktisk smakt varianter av ikke-god lasagne. Ikke alle som mestrer retten. Anonymkode: 3455e...195 Hæ, hvor har du det fra at folk etterspør brutal unødvendig slem ærlighet i et forhold? Rosalilje84 skrev (37 minutter siden): Hvis du likevel går videre, TS. Kan ikke du stoppe midt i sexen, kle på deg og si "dette var ikke noe særlig"? Den aller første sexen er som regel ganske klønete. Han liker jo ærlighet 🤣🤣🤣 Ja ikke sant! Irak skrev (3 minutter siden): Denne er direkte stygg... Hva er problemet, du elsker jo at folk er ærlige og direkte, gjør du ikke? 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #183 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 😮 Aldri sett noen misslike lasagne før, men det er jo lov. Anonymkode: 335e8...a2d Kan ikke forklare hvorfor, men min tanke er at det er en sørpe! Det merkelige er at alle ingrediensene er velsmakende, men nei takk! Anonymkode: ce401...70b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 26. september #184 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Toro-lasagne er likevel Toro-lasagne og latskap uansett hva man «pimper» den med. Anonymkode: 0905e...f9f Det er da ikke LATSKAP å lage mat, selv om man bruker halvfabrikat 😂 Er det latskap å ikke skrelle et eple før man spiser det også? Og så er det billigere, og man slipper å kjøpe masse ingredienser der man bare skal ha litt av en ting, og blir sittende igjen med for mye til overs av en ingrediens. Og folk må da få love å lage mat de liker, man er ikke moralsk overlegen bare fordi man bruker lang tid på matlaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 26. september #185 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Lasagne er en ekkel sørpe! om det er Toro,knorr eller hjemmelaget eller Caroline Berg sin lavkarbo, Sssørpe! nei takk Anonymkode: ce401...70b Hvem pissa i conflaksen din i morrest a'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #186 Del Skrevet 26. september Mindblwn skrev (2 minutter siden): Hvem pissa i conflaksen din i morrest a'? Spiser voksne cornflakes? en ku sin kroppsvæsker og mais? Nei takk Anonymkode: ce401...70b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #187 Del Skrevet 26. september velociraptor skrev (14 minutter siden): Hæ, hvor har du det fra at folk etterspør brutal unødvendig slem ærlighet i et forhold? Ja ikke sant! Hva er problemet, du elsker jo at folk er ærlige og direkte, gjør du ikke? Det stemmer det. Hadde ikke sagt det slik eller i en slik setting...Er det jeg reagerer på. Er mange måter å reagere og agere på 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #188 Del Skrevet 26. september Mindblwn skrev (8 minutter siden): Det er da ikke LATSKAP å lage mat, selv om man bruker halvfabrikat 😂 Er det latskap å ikke skrelle et eple før man spiser det også? Og så er det billigere, og man slipper å kjøpe masse ingredienser der man bare skal ha litt av en ting, og blir sittende igjen med for mye til overs av en ingrediens. Og folk må da få love å lage mat de liker, man er ikke moralsk overlegen bare fordi man bruker lang tid på matlaging Å lage halvfabrikata er knapt å «lage mat». Man blander noe pulver i vann og rører litt og passer tiden. Det er bare hakket mer utfordrende enn å koke et egg eller «lage» isbiter. Anonymkode: 0905e...f9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 26. september #189 Del Skrevet 26. september Irak skrev (12 minutter siden): Det stemmer det. Hadde ikke sagt det slik eller i en slik setting...Er det jeg reagerer på. Er mange måter å reagere og agere på 👌. Nei, akkurat som at daten til ts ikke burde sagt det slik eller i en sånn setting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #190 Del Skrevet 26. september velociraptor skrev (Akkurat nå): Nei, akkurat som at daten til ts ikke burde sagt det slik eller i en sånn setting. Enig i det. Jeg har kommentert at jeg syns det er bedre å være ærlig framfor å juge. Har vært forslag om det i tråden... Har du lest alle innleggene mine, eller kverulerer du for å kverulere med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #191 Del Skrevet 26. september Det skulle vært ganske uspiselig og stygt før jeg hadde gjort det mot deg, så jeg syns det er veldig rar oppførsel. Anonymkode: eed5d...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 26. september #192 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hahahah minner meg om da jeg skulle imponere daten (nå kona) med hjemmelaget ravioli! Hun sa det smakte "litt mye" og at pastaen var helt "annerledes". Jeg bare: JA. JEG HAR LAGET DEN OG RULLET DEN UT FOR HÅND???? FYLT DEN OG STEMPLET DEN UT??? Da ble hun helt satt ut fordi hun trodde jeg bare hadde kjøpt ferdigmat og kokt dem i 4min 😂 hun hadde aldri smakt fersk pasta før! Nå hun ber om "rar ravioli" hver gang vi har barnefri/date nå - 13 år senere. Anonymkode: 2f243...59b Men det hørtes jo mye hyggeligere og morsommere ut enn denne reaksjonen her da. Det sier vel sitt når hun nå er kona di🥰 Kos dere med «rar» ravioli! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #193 Del Skrevet 26. september Irak skrev (55 minutter siden): Denne er direkte stygg... Hvorfor det? Et er jo ærlig, som dere sier. Anonymkode: 645a0...2b2 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #194 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor det? Et er jo ærlig, som dere sier. Anonymkode: 645a0...2b2 Slik som det fremstod i innlegget så tolker jeg det som latterliggjøring. Hevn på en måte. Det syns jeg er stygt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 26. september #195 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Å lage halvfabrikata er knapt å «lage mat». Man blander noe pulver i vann og rører litt og passer tiden. Det er bare hakket mer utfordrende enn å koke et egg eller «lage» isbiter. Anonymkode: 0905e...f9f Men resultatet blir mat, så da har man per defisnisjon laget mat. At du er for pretensiøs og prippen til å kalle det mat, er jo bare teit 😅 Og siden å koke egg er så raskt og enkelt så er det latskap å koke egg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #196 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så kommer folk og klage etterpå fordi de forventer ærlighet i et forhold.. Jeg har faktisk smakt varianter av ikke-god lasagne. Ikke alle som mestrer retten. Anonymkode: 3455e...195 Tenker du deg litt om, vet du at det er forskjell på ærlighet og ærlighet. Ærlighet om grunnleggende forhold og viktige ting, selvfølgelig. Men ærlighet om hvordan du ser ut når du må stå opp kl 05 og har sovet i en time, ærlighet om hvordan du ser ut når du er sliten og ærlighet om du ser eldre ut nå når du har begynt med briller… nei, det trenger vi ikke alltid. På samme måte som man ikke trenger å være helt ærlig om mannens stadig høyere viker, større mage og slappere rumpe. Anonymkode: a786f...85a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #197 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet du kan pimpe toro lasagnen med både krydder og annet? Anonymkode: 4ec10...dd6 Fikk det pimpet opp med soyasaus . Det var vondt det . Kokken var strålende fornøyd da. Skrøt av den hemmelige ingrediensen og « mmmmmm « . Jeg spiste ikke opp, men ble raskt mett og kom ikke tilbake . Egentlig eksker jeg lasagne da. Anonymkode: 85322...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 26. september #198 Del Skrevet 26. september (endret) caroline.s skrev (4 timer siden): Hva slags oppførsel er dette?? 😲 Null filter eller sensur? Det spiller ingen rolle om du lagde noe han sa at han likte eller ikke, dette er uhøflig og ufin oppførsel. Hadde det vært meg som hadde vært så heldig å bli invitert på middag, der daten hadde laget sin signaturrett og brukt tid og krefter på det, ville jeg spist opp og takket pent for maten, enten jeg likte maten spesielt godt eller ikke. Og så ville jeg latt være å si noe med mindre jeg hadde noe pent å si! Skjønner at det var sårende og at du ble lei deg. Nei, du fortjener bedre! ❤️ Må også legge til at jeg sikkert hadde svart at « Denne datingen likte jeg ikke noe særlig, du får lete til du finner noen som lager mat du kanskje sier deg fornøyd med.» 🤦♀️ Nettopp, vanlig høflighet heter det. Og helt ærlig, hvor fæl kan den lasagnen ha vært? Altså, hvis man liker lasagne, så kan TS umulig ha lagd en lasagne man synes var helt uspiselig? Endret 26. september av Paneera 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #199 Del Skrevet 26. september Det var slik det fremstod for meg, med tanke på hva daten svarte i forhold til middagen i denne tråden. Ellers er jeg enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 26. september #200 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde faktisk ikke klart og spise en hel posjon med noe jeg virkelig ikke likte. Tror jeg hadde brukt « mett» og småspist « som grunn da. Og spise det man får servert blir veldig forrige århundre , det er ikke noe poeng i spise etter at en er mett selvom maten er god heller. Bedre og la folk forsyne seg selv, og heller forsyne seg 2 ganger . Anonymkode: 85322...758 Men jeg tviler på at lasagnen var så uspiselig at han ikke fikk den ned altså. Dårlig unnskyldning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå