AnonymBruker Skrevet 26. september #161 Del Skrevet 26. september Nekinn@ skrev (3 minutter siden): Helt enig - og jeg foretrekker og anser ærlighet som en del av grunnleggende folkeskikk. Man kan ikke buse ut: «dette var ikke noe særlig» under påskudd av at man kun er «ærlig». Mulig man er ærlig, men man er også uhøflig og udannet. Anonymkode: 0905e...f9f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. september #162 Del Skrevet 26. september Hvis du likevel går videre, TS. Kan ikke du stoppe midt i sexen, kle på deg og si "dette var ikke noe særlig"? Den aller første sexen er som regel ganske klønete. Han liker jo ærlighet 🤣🤣🤣 5 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #163 Del Skrevet 26. september Jeg tenker han mest sannsynlig er sær med grønnsaker, og du har kanskje lagd en ekte autentisk italiensk lasagne med gulerøtter, selleri, osv. Han la merke til det og orket ikke spise mer. Men jeg synes han godt kunne ha lagd en eller annen unnskyldning om at han var mett eller vondt i magen, hva som helst😅 Date liksom? Etterhvert kan han heller si direkte hva han ikke liker av forskjellige ingredienser. Jeg har dessverre en mann som er sær med grønnsaker så kan ikke lage hva som helst. Lagde en ekte bolognese for en stund siden med diverse grønnsaker, nope den falt ikke i smak😅 Jeg er flink å lage mat men hjelper ikke om mannen hater diverse grønnsaker. Ikke alt som kan moses liksom🙈 Anonymkode: 05dba...1c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 26. september #164 Del Skrevet 26. september Nekinn@ skrev (43 minutter siden): Dette har jeg ingen problemer med å forstå og være enig i - men kan det tenkes at menn og kvinne ser ulikt på hva det måtte være? Skal menn til til enhver tid være inneforstått med hva kvinner oppfatter som det ene eller det andre? Ikke bland menn som gruppe inn i det her. Enhver mann med et snev av sosiale antenner hadde ikke fornærmet daten sin på den måten som daten til TS. At du sliter med å forstå kvinner er din greie. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 26. september #165 Del Skrevet 26. september (endret) Måten han sa det på var lite hyggelig. Men jeg er veldig for at man ikke skal sitte å tvinge i seg mat man ikke liker bare for å være grei. Og i tillegg lyve å late som det var godt! Da får heller andre være litt mindre fintfølende. Jeg er glad i lasagne. Fikk en gang servert hjemmelagd lasagne med alt for mye muskat. Klarte det ikke. Endret 26. september av Ludovica- 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #166 Del Skrevet 26. september 1. Han liker nok vanlig toro-lasagne 2. Om han skulle løyet og sagt han likte det, hadde han hatt et problem for fremtiden. Ville du heller fått vite etter 1 år at han har mislikt maten hele veien? 3. Han visste garanter ikke hvor mye tid du hadde lagt ned Ubenktsomt ja, men overhodet ikke noe rødt flagg. Ærlighet er forfriskende syns jeg. Hilsen kvinne! Anonymkode: f1d13...934 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #167 Del Skrevet 26. september Jeg synes det var bra han ikke så maten var stygg, jeg da. Det hadde vært uhøflig. Synes han pakket det godt nok inn samtidig som har var ærlig. Anonymkode: 3455e...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #168 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det var bra han ikke så maten var stygg, jeg da. Det hadde vært uhøflig. Synes han pakket det godt nok inn samtidig som har var ærlig. Anonymkode: 3455e...195 Ingen har spurt ham om hva han syntes. Han kunne sagt han var forsynt, som jo var sannheten. Anonymkode: 0905e...f9f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. september #169 Del Skrevet 26. september Det jeg lurer på er hvor samtalen gikk videre. Hvis noen hadde fortalt meg at maten jeg hadde laget ikke var "noe særlig" ville jeg jo ha spurt om hvorfor - om det handlet om spesifikke ingredienser, måten det var tilberedt på eller noe annet mer eller mindre åpenbart eller om han bare var sær og kresen - og både hva og hvordan han svaret ville vært ganske avgjørende for situasjonen. "Ikke noe særlig" er egentlig en relativt diplomatisk måte å si at noe ikke falt i smak på. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #170 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det mest overraskende med denne tråden er ikke at folk forsvarer manglende folkeskikk. Men at mange foretrekker Toro lasagne. Det hadde jeg aldri trodd. Smaksløker som barn.. Anonymkode: 18d66...bd1 Du vet du kan pimpe toro lasagnen med både krydder og annet? Anonymkode: 4ec10...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #171 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Han liker nok vanlig toro-lasagne 2. Om han skulle løyet og sagt han likte det, hadde han hatt et problem for fremtiden. Ville du heller fått vite etter 1 år at han har mislikt maten hele veien? 3. Han visste garanter ikke hvor mye tid du hadde lagt ned Ubenktsomt ja, men overhodet ikke noe rødt flagg. Ærlighet er forfriskende syns jeg. Hilsen kvinne! Anonymkode: f1d13...934 Man behøver ikke si man likte maten kjempegodt, men man behøver ikke å uoppfordret tilby sin ærlige mening om maten heller, spesielt ikke når ts ikke hadde bedt om den. Anonymkode: 0905e...f9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. september #172 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, vi hadde allerede før min middagsdate avtalt at fredagen blir det date hjemme hos han. Føler det blir litt dumt å si nå at jeg kommer ikke for du likte ikke maten min. For jeg sa ikke noe på kommentaren hans, han bare skravlet videre om noe annet. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Flere enn meg som er spent på morgendagens date hjemme hos ham? Blir det noe av? Og i så fall, hva står på menyen? Selv tenker jeg at det må være lov å trå feil én gang uten å bli dømt som ubrukelig, men hvis mangel på folkeskikk er repeterende, er det bare å parkere. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #173 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du vet du kan pimpe toro lasagnen med både krydder og annet? Anonymkode: 4ec10...dd6 Toro-lasagne er likevel Toro-lasagne og latskap uansett hva man «pimper» den med. Anonymkode: 0905e...f9f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #174 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og da tenker jeg på at man på forhånd selvsagt har spurt om evnt allergier, hva han synes er spesielt godt og hva han absolutt ikke liker. Laget min signaturrett til en jeg liker godt. Første hjemmedate. Og han spiste ca halve porsjonen før han la fra seg bestikket og sa at dette her var ikke noe særlig. Ble litt ....paff? Og lei meg. Klart det er sårt når man legger mye tid og kjærlighet i en rett man føler man mestrer. Også lei meg siden jeg synes han er en bra kar. Kunne jo kanskje pakket det litt mer inn.. Tanker..? Anonymkode: a9441...e63 Før lagde jeg alltid lasagne fra bunnen med hjemmelagde sauser. Fått nye skryt for den retten før, ny kjæreste sa at hans favorittrett var lasagne. Så da lagde jeg dette til han flere ganger før han sa at han bare likte toro sin. Man har forskjellig smak og sånn er det. Anonymkode: 56467...de3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #175 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Toro-lasagne er likevel Toro-lasagne og latskap uansett hva man «pimper» den med. Anonymkode: 0905e...f9f Ja, men noen syns den er god allikevel. Jeg er lat og innrømmer det, har ingenting imot toro. Husker ikke helt hva toro lasagne er for noe, men min lasagne er simpel og jeg tipper at ikke alle ville likt den. Men da går det jo an å gjøre endringer om det blir feil? Anonymkode: 335e8...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #176 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lasagne er digg. God hjemmelaget lasagne er enda diggere. Han fyren her ble nok mistet i gulvet som baby. Finn deg en lasagne-mann. 👍 Anonymkode: 1273f...7a9 Lasagne er en ekkel sørpe! om det er Toro,knorr eller hjemmelaget eller Caroline Berg sin lavkarbo, Sssørpe! nei takk Anonymkode: ce401...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 26. september #177 Del Skrevet 26. september (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville heller dødd enn å gjøre noe sånt mot noen, såre noen på den måten, fy faen Anonymkode: 972ef...c59 Ja, samme her. Første gang jeg traff svigers hadde hun laget sin signaturrett. Kyllingen var så tørr at jeg var sikker på at jeg skulle daue da den satt seg fast i halsen. Jeg kunne ikke engang spørre om et glass vann og tenkte at "dette var en teit måte å dø på... første gang på besøk hos kjæresten". Aldri om jeg hadde sagt ifra til henne på den måten daten gjorde da - det var jo veldig uoppdaget. Er alltid mulig å finne på en unnskyldning, tenker jeg. Om all maten personen lager er vond så er det jo noe å ta opp etter hvert, men jeg vet ikke om det her er en god form for ærlighet, altså... Endret 26. september av katties 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #178 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lasagne er en ekkel sørpe! om det er Toro,knorr eller hjemmelaget eller Caroline Berg sin lavkarbo, Sssørpe! nei takk Anonymkode: ce401...70b 😮 Aldri sett noen misslike lasagne før, men det er jo lov. Anonymkode: 335e8...a2d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #179 Del Skrevet 26. september Rosalilje84 skrev (32 minutter siden): Hvis du likevel går videre, TS. Kan ikke du stoppe midt i sexen, kle på deg og si "dette var ikke noe særlig"? Den aller første sexen er som regel ganske klønete. Han liker jo ærlighet 🤣🤣🤣 Denne er direkte stygg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #180 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker det var fair å ikke spise opp, men det er lov å ta en hvit løgn. Jeg feilberegna hvor sulten jeg er, jeg får lett litt dårlig matlyst når jeg er nervøs eller jeg burde ikke spist så mye av hvitløksbrødet, men det var så godt og nå er jeg dessverre veldig mett. Men selv hvis man ikke vil lyve, finnes det bedre måter å si det på. Jeg er så lei for det, men jeg glemte å nevne stangselleri da du spurte hva jeg ikke likte. Det her er sikkert kjempegodt, men for meg smaker stangselleri så sterkt at det overdøver alt det som er godt. Eller, jeg må bare være ærlig nå og si rett ut at jeg ikke er særlig avansert i matveien. Jeg er rett og slett veldig kresen. Det er ingenting galt med maten din, den er helt sikkert fantastisk, men jeg er oppvokst med kun posemat og har knapt fått servert en grønnsak hjemmefra. Jeg jobber med å lære meg å like ekte hjemmelaget mat og er blitt bedre og bedre på det, men jeg er ikke i mål enda og synes paprika og tomat er vanskelig. Eller enda enklere, jeg er skikkelig kresen og likte dessverre ikke maten din. Jeg er kjempelei for det og er lei for at jeg sårer deg. Jeg klarer bare ikke så mye grønnsaker. Prøv å ikke ta det som en fornærmelse, jeg liker ofte ikke maten til mor eller bestemødrene mine heller. Anonymkode: 32ed8...b6e Dette. Med mindre TS har en meget spesiell vri på lasagne som gjør den totalt uspiselig for de fleste så sliter jeg med å se at en sånn rett kan være så vond at man ikke kan anse den som «grei, men trenger ikke spise det igjen». Jeg er kresen på noen ting, men sånn bortsett fra kaviar så har jeg ikke fått servert noe som er så motbydelig at jeg ikke klarer å spise en passe mengde, smile og si at jeg ble fort mett. Mulig jeg bare er oppdratt annerledes, men jeg er vant med at man smaker på og spiser det man får servert, med mindre det er noe helt spinnvilt man bare ikke får seg til å prøve. Man takker for maten uansett, og med mindre verten spør om hva man synes så trenger man ikke å utbrodere. Anonymkode: 426f7...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå