AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #141 Del Skrevet 26. september 2024 Irak skrev (1 time siden): Mulig jeg er rar sånn, men jeg belønner ærlighet jeg da. Hater å bli jugd for. Klarer ikke å få respekt for en mann jeg da, om han lyver til meg. Så er en mann uærlig med meg så stakkars han. Da må han jobbe dobbelt så hardt om han vil noe med meg ihvertfall. Så du setter altså pris på at din kjære ikke setter pris på det du gjør eller heier på deg: brettet klærne- ikke strøket brettekanter, hiver dem i gulvet. laget mat: en klump i sausen, rett i søpla. vasket bilen - finner en flekk, ikke bra nok, massasje - hatt bedre, ikke bra nok. En hvilken som helst liten uperfekthet vil du altså ha påpekt. Høres hyggelig ut. Kjøpt nye klær- stygge, Fornøyd med egen oppnåelse, du kunne klart bedre. Anonymkode: 381c5...a9c 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #142 Del Skrevet 26. september 2024 Nekinn@ skrev (2 minutter siden): Dette har jeg ingen problemer med å forstå og være enig i - men kan det tenkes at menn og kvinne ser ulikt på hva det måtte være? Skal menn til til enhver tid være inneforstått med hva kvinner oppfatter som det ene eller det andre? Hvorfor drar du inn kjønn her? Jeg har ikke opplevd annet enn barn som oppfører seg sånn. Anonymkode: 645a0...2b2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #143 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lasagne.. men tenker han kanskje er vant med "1-2-3 varianten" man får kjøpt på matbutikk. Jeg vet ikke, ble nå uansett ganske satt ut/lei meg. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Lasagne hjemmelaget kan være veldig forskjellig og skal innrømme at det ikke er mange som er dyktig på en ok hjemmelaget lasagne med god smak som ikke er kvalmende. Ikke noe vondt ment, men det fins selvsagt gode hjemmelaget lasagner og. Lager det meste fra bunnen men tyr gjerne til toro lasagne som faktisk er godt, knorr lasagnen smaker fælt! Smaken er som baken! Men rødt flagg at han måtte være så uhøffelig å si noe sånt. Kunne vel bare sagt takk for maten. . Normal folkeskikk.. Anonymkode: 4ec10...dd6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #144 Del Skrevet 26. september 2024 Da hadde det vært over og ut. Jeg er takknemlig når noen lager mat til meg og ville aldri finne på å si noe sånt. Uhøflig type. Anonymkode: a6c25...3f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september 2024 #145 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du setter altså pris på at din kjære ikke setter pris på det du gjør eller heier på deg: brettet klærne- ikke strøket brettekanter, hiver dem i gulvet. laget mat: en klump i sausen, rett i søpla. vasket bilen - finner en flekk, ikke bra nok, massasje - hatt bedre, ikke bra nok. En hvilken som helst liten uperfekthet vil du altså ha påpekt. Høres hyggelig ut. Kjøpt nye klær- stygge, Fornøyd med egen oppnåelse, du kunne klart bedre. Anonymkode: 381c5...a9c Absolutt ikke. Det er ikke det samme. Guriland så morsom du er 🤣🤣🤣🤣. Jeg heier på alt som er positivt. Det negative velger jeg stort sett å overse, med mindre det er en gjentagende problematikk.... Jeg kan være ganske tålmodig sånn sett, men for all del, bare kritiser meg opp og ned i mente. Er det som er så fint med meg. Jeg bryr meg ikke 😂. Endret 26. september 2024 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 26. september 2024 #146 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei. Det er overhodet ikke å utsette noe ubehag ved å ordlegge seg annerledes enn det han fyre gjorde. Du må skjønne at det finnes ulike typer løgn, eller bare tilbakeholdenhet av informasjon, eller bare måter å ordlegge seg på, som overhodet ikke har noen betydning for noe viktig. Daten til ts, vel Jesus. Anonymkode: 645a0...2b2 Å det er helt greit å men - jeg er grunnleggende uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 26. september 2024 #147 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, vi hadde allerede før min middagsdate avtalt at fredagen blir det date hjemme hos han. Føler det blir litt dumt å si nå at jeg kommer ikke for du likte ikke maten min. For jeg sa ikke noe på kommentaren hans, han bare skravlet videre om noe annet. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Avlys og si at du ikke tror dere passer sammen. Ikke nevn kommentaren hans. Du skylder han ikke noe som helst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #148 Del Skrevet 26. september 2024 velociraptor skrev (2 timer siden): Spiller ingen rolle om du er en elendig kokk, sånt sier man faen ikke 🤬 Er maten fæl lyver man og sier man dessverre ikke hadde matlyst, føler seg ikke i form, ett eller annet. Så kommer folk og klage etterpå fordi de forventer ærlighet i et forhold.. Jeg har faktisk smakt varianter av ikke-god lasagne. Ikke alle som mestrer retten. Anonymkode: 3455e...195 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #149 Del Skrevet 26. september 2024 Irak skrev (12 minutter siden): Hvis jeg blir spurt av feks vertinnen om jeg likte maten så lyver jeg ikke. Da sier jeg "Dette falt ikke i smak hos meg". Det er ikke uhøflig om de spør direkte. Er mange som faktisk har takket meg for at jeg er ærlig. Er mange som henvender seg til meg og spør meg om ting for de vet at de får et ærlig svar. Jeg advarer som regel på forhånd at det er ikke sikkert de kommer til å like svaret, men slik er det for meg. Ofte kan dem da spørre. Hva var det du ikke likte? Og da forklarer jeg det på en høflig og saklig måte. Noe gjør jeg visst riktig for jeg blir bedt flere ganger. Jeg uttaler meg ikke med mindre jeg blir spurt direkte. Men det gjorde altså daten til ts. Anonymkode: 0905e...f9f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #150 Del Skrevet 26. september 2024 Nekinn@ skrev (46 minutter siden): Man skaper likefullt ubehagelige situasjoner når man lyver - man bare utsetter det ubehagelige. Jeg synes du er en skikkelig tufs. Jeg er bare ærlig. Ser ingen grunn til å utsette det ubehagelige og si det til deg om 5 sider fra nå i denne tråden. Det likte du å høre. Det er jo tross alt sannheten. Anonymkode: 02e59...605 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #151 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes du er en skikkelig tufs. Jeg er bare ærlig. Ser ingen grunn til å utsette det ubehagelige og si det til deg om 5 sider fra nå i denne tråden. Det likte du å høre. Det er jo tross alt sannheten. Anonymkode: 02e59...605 Touché Anonymkode: c65ac...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #152 Del Skrevet 26. september 2024 Nekinn@ skrev (15 minutter siden): Dette har jeg ingen problemer med å forstå og være enig i - men kan det tenkes at menn og kvinne ser ulikt på hva det måtte være? Skal menn til til enhver tid være inneforstått med hva kvinner oppfatter som det ene eller det andre? Jeg kan ikke si at jeg har observert at å servere meningene sine på akkurat den måten som beskrives i HI er et fenomen som er avhengig av kjønn. Min observasjon er at det snarere avhenger av personlighetstype, sosial kompetanse og dannelse. Anonymkode: 0905e...f9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september 2024 #153 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det gjorde altså daten til ts. Anonymkode: 0905e...f9f Det har jeg fått med meg... Diskusjonen har basert seg på andre temaer også innenfor samme situasjon. Er det jeg kommenterer utifra. Hadde du lest innleggene mine nøye så hadde du skjønt det 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #154 Del Skrevet 26. september 2024 Nekinn@ skrev (17 minutter siden): Ja det kunne han og er ikke nødvendigvis uenig i det (gitt at man får presentert historien korrekt). Men om så, er det virkelig her man legger listen for «røde flagg» og hva som er verdt å satse på? Ja. Grunnleggende folkeskikk er en selvfølge at en potensiell partner skal ha spør du meg. Anonymkode: 06e7f...e17 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 26. september 2024 #155 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes du er en skikkelig tufs. Jeg er bare ærlig. Ser ingen grunn til å utsette det ubehagelige og si det til deg om 5 sider fra nå i denne tråden. Det likte du å høre. Det er jo tross alt sannheten. Anonymkode: 02e59...605 Det er faktisk fult mulig å mene noe uten å bli personlig fornærmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #156 Del Skrevet 26. september 2024 Utrolig uhøflig av daten din. Hadde aldri fått meg til å si noe sånt, da hadde jeg heller bitt i det sure eple og fullført posjonen. Og hvis han er den rette så kunne dere ledd av det om 10 år😅 Anonymkode: b1fc9...5c9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #157 Del Skrevet 26. september 2024 Enig i at han kanskje kunne ha ordlagt seg litt annerledes men selv liker jeg ærlighet da og tenker at når man har baller til å være så ærlig på første date og alt annet er flott så hadde jeg sett forbi dette. Og som en annen nevnte så er det mange som lager hjemmelaget lasagne som kanskje ikke er så mye bedre enn Toro sin uansett hvor god andre har sagt den er. Har selv sagt at lasagne er kjempegodt hos andre men har egentlig ikke likt den og hadde foretrukket en porsjon toro. Er ikke alltid det er så lurt å si man liker noe heller for da lager de alltid det når du kommer.. Har kun fått en god hjemmelaget lasagne og det var hos min eks sin mor som laget lasagne etter familieoppskriften fra Italia, den var fantastisk og den eneste jeg selv gidder å lage om jeg lager hjemmelaget og ikke toro. Anonymkode: e2e58...738 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #158 Del Skrevet 26. september 2024 Det mest overraskende med denne tråden er ikke at folk forsvarer manglende folkeskikk. Men at mange foretrekker Toro lasagne. Det hadde jeg aldri trodd. Smaksløker som barn.. Anonymkode: 18d66...bd1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 26. september 2024 #159 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja. Grunnleggende folkeskikk er en selvfølge at en potensiell partner skal ha spør du meg. Anonymkode: 06e7f...e17 Helt enig - og jeg foretrekker og anser ærlighet som en del av grunnleggende folkeskikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 26. september 2024 #160 Del Skrevet 26. september 2024 Uavhengig av hvor god maten er eller ei, så sier du ikke på date: "dette var ikke noe særlig" spesielt når dere er helt i startfasen og den andre personen har gjort en skikkelig innsats. Bare av nysgjerrighet siden jeg ikke gidder å scrolle gjennom 8 sider, Synes du maten var god TS? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå