Irak Skrevet 26. september #41 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spesielt. Jeg har også spist jeg ikke syns var noe særlig på date. Da har jeg spist opp og takket for nydelig mat 🙄 Anonymkode: 914e6...709 Er ikke dette å skyte seg litt i foten? Du liker ikke maten, men takket for nydelig mat? Da hadde jeg blitt sur, om jeg ikke fikk en ærlig tilbakemelding på maten jeg hadde laget... Er mange måter å gi en tilbakemelding på, og ingen mennesker er synske på det viset der. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #42 Del Skrevet 26. september Jdz skrev (52 minutter siden): Dette hadde vært et rødt flagg for meg. Jeg VET at jeg er flink til å lage mat og jeg elsker å gjøre, så siden jeg stort sett lager mat av helt vanlige råvarer og ikke frosk eller snegler, så hadde jeg tatt det som et tegn på at vedkommende er sær i matveien. Voksne mennesker som «ikke liker ditt og datt» og har matvaner som en 5-åring er bare ekstremt turn-off. Det var da veldig kategorisk. Jeg spiser det meste, men det er ting jeg kan styre meg for. Samme hvor flink du er til å lage mat. Anonymkode: b4884...903 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #43 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Og da tenker jeg på at man på forhånd selvsagt har spurt om evnt allergier, hva han synes er spesielt godt og hva han absolutt ikke liker. Laget min signaturrett til en jeg liker godt. Første hjemmedate. Og han spiste ca halve porsjonen før han la fra seg bestikket og sa at dette her var ikke noe særlig. Ble litt ....paff? Og lei meg. Klart det er sårt når man legger mye tid og kjærlighet i en rett man føler man mestrer. Også lei meg siden jeg synes han er en bra kar. Kunne jo kanskje pakket det litt mer inn.. Tanker..? Anonymkode: a9441...e63 Uansett om det var godt eller ikke hadde jeg ansett dette som en grunn til å ikke fortsette. Å ikke klage over mat andre har laget til deg er grunnleggende folkeskikk som de fleste mestrer i barneskolen. Anonymkode: 381c5...a9c 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 26. september #44 Del Skrevet 26. september Typisk kg. Alle skylder på daten. Ingen her inne tenker at ts kan være en forferdelig dårlig kokk. Pokker å mange jeg har møtt som tror de kan å lage mat og alt de gjør er å blande sammen noe kjøpepulver. Var en gang på "date" med ei "kokk" men hun viste ikke engang hva det 5 basesausene er. En sak har alltid to sider. Min side er at ts er en dårlig kokk og ikke setter pris på kritiske tilbakemeldinger. Og virker også som at alle som mener slikt er et rødt flagg, mener det er bedre at man juger framfor å være ærlig. Personlig setter jeg pris på ærlighet. Hvordan skal man forbedre seg om man aldri får vite hva som er galt? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #45 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, vi hadde allerede før min middagsdate avtalt at fredagen blir det date hjemme hos han. Føler det blir litt dumt å si nå at jeg kommer ikke for du likte ikke maten min. For jeg sa ikke noe på kommentaren hans, han bare skravlet videre om noe annet. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Hvordan var resten av kvelden? Hvurdan var han som gjest og datert liksom? Utenom den (barnslige) kommentaren. Anonymkode: 3f6fc...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #46 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kvinner tåler lite...må ha det pakket inn i bomull. Selv foretrekker jeg brutal ærlighet, menn er gode på det...liker det. Som kvinne ei mannsdominert arbeidsliv har jeg blitt vandt med. Orker ikke det falske spillet som kvinner flest vil ha, skal si det smaker godt uansett hvor jævlig det er. Han sa jo at dette ikke var noe for meg, er jo greit å si det da. Han var jo ikke frekk, om han svarte dette smakte "dritt" ville jeg ha hivd han ut. Men synes han svarte greit. Anonymkode: ab454...13d Herregud. Detter er vanlig folkeskikk, ikke falskhet. Å ta hensyn til den andre følelser er ikke falskhet. Det motsatte er egoisme. Dealbreaker. Skriv en melding om at du takker for selskapet, men at du ikke synes dette var noe særlig. Anonymkode: 645a0...2b2 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #47 Del Skrevet 26. september Irak skrev (2 minutter siden): Er ikke dette å skyte seg litt i foten? Du liker ikke maten, men takket for nydelig mat? Da hadde jeg blitt sur, om jeg ikke fikk en ærlig tilbakemelding på maten jeg hadde laget... Er mange måter å gi en tilbakemelding på, og ingen mennesker er synske på det viset der. Vil du få deg noe holder du brekningslydene for deg selv. Just sayin’. Anonymkode: 1273f...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #48 Del Skrevet 26. september endo skrev (1 minutt siden): Typisk kg. Alle skylder på daten. Ingen her inne tenker at ts kan være en forferdelig dårlig kokk. Pokker å mange jeg har møtt som tror de kan å lage mat og alt de gjør er å blande sammen noe kjøpepulver. Var en gang på "date" med ei "kokk" men hun viste ikke engang hva det 5 basesausene er. En sak har alltid to sider. Min side er at ts er en dårlig kokk og ikke setter pris på kritiske tilbakemeldinger. Og virker også som at alle som mener slikt er et rødt flagg, mener det er bedre at man juger framfor å være ærlig. Personlig setter jeg pris på ærlighet. Hvordan skal man forbedre seg om man aldri får vite hva som er galt? Så dramatisk du er da. Det handler ikke om uærlige, men at enhver person prøver å fremstå på sitt beste når de dater og ønsker å starte en relasjon. Så kunne de heller ledd av det senere i forholdet, at han syntes retten var forferdelig, når tilliten har bygget opp. Anonymkode: 645a0...2b2 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #49 Del Skrevet 26. september Ts, ikke dra hjem til denne mannen på neste date! Han kan tydeligvis kommunisere (dere gjorde det jo før den daten hos deg), så han valgte også hva han sa da han sa det om maten du laget. Og da tyder det, som en annen også var inne på, at dette meget trolig også er en test for å se hvordan du reagerer - om du lar deg psyke ned, om du kan sette sunne grenser for deg selv. Du ble lei deg, men likevel sliter du med å si ja til å komme hjem til ham - og da vet han at han nok vil greie å psyke deg ned og manipulere deg. Denne mannen er ikke kjærestemateriale for deg! Bare avslutt det med at du har innsett at du ikke har riktige følelser som du må ha for å gå inn i et forhold. Ikke gå inn i en diskusjon med ham om det, bare avslutt med dette og så avslutter du samtalen med å ønske ham lykke til videre. Og så blokkerer du ham på sosiale medier osv. Om han mot formodning ikke er som jeg (og en annen i tråden mistenker) så er han uansett så sosialt uintelligent at det blir et mareritt å være sammen med ham. Anonymkode: 7240d...a50 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #50 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil du få deg noe holder du brekningslydene for deg selv. Just sayin’. Anonymkode: 1273f...7a9 Seriøst? Må være noe av det mest patetiske jeg har lest. Edit: Du liker ikke maten min, så da kan du bare glemme å knulle meg 🤣🤣🤣🤣. OMG! Dette var dagens. Tusen hjertelig takk. U made my day 😂. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 26. september #51 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så dramatisk du er da. Det handler ikke om uærlige, men at enhver person prøver å fremstå på sitt beste når de dater og ønsker å starte en relasjon. Så kunne de heller ledd av det senere i forholdet, at han syntes retten var forferdelig, når tilliten har bygget opp. Anonymkode: 645a0...2b2 Så du ønsker og bygge tillit på en løgn? Så du liker at daten din juger for å framstå som sitt beste? Og da antar jeg du gjør det samme? Utrolig hva kg folk bygger forhold på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 26. september #52 Del Skrevet 26. september Sånt sier man ikke. Og det mener jeg selv om du hadde laget Toro-varianten og han var vant til en luksusvariant med oksehaleragu. Han er ikke sosialt oppegående, ei heller bryr han seg om dine følelser. Finn deg en bedre fyr og vær glad for at han viste deg hvem han var så kjapt at du slipper å kaste bort mer tid på han. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. september #53 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vil du få deg noe holder du brekningslydene for deg selv. Just sayin’. Anonymkode: 1273f...7a9 Forskjell på å brekke seg og være ærlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #54 Del Skrevet 26. september endo skrev (10 minutter siden): Typisk kg. Alle skylder på daten. Ingen her inne tenker at ts kan være en forferdelig dårlig kokk. Pokker å mange jeg har møtt som tror de kan å lage mat og alt de gjør er å blande sammen noe kjøpepulver. Var en gang på "date" med ei "kokk" men hun viste ikke engang hva det 5 basesausene er. En sak har alltid to sider. Min side er at ts er en dårlig kokk og ikke setter pris på kritiske tilbakemeldinger. Og virker også som at alle som mener slikt er et rødt flagg, mener det er bedre at man juger framfor å være ærlig. Personlig setter jeg pris på ærlighet. Hvordan skal man forbedre seg om man aldri får vite hva som er galt? Det der tar du ikke på en første hjemmedate der hun åpenbart har lagt ned arbeid i maten og det er hennes signaturrett. Hvis du ønsker flere dater. Anonymkode: c2ab9...f60 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 26. september #55 Del Skrevet 26. september Irak skrev (1 minutt siden): Forskjell på å brekke seg og være ærlig.... Hvorfor skal man alltid være ærlig? Det har jeg aldri skjønt. Det er bedre å være litt myk, spesielt i starten når man lærer noen å kjenne. En del av det å være sosialt flink er å vite når det passer seg å være ærlig og ikke. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #56 Del Skrevet 26. september endo skrev (6 minutter siden): Typisk kg. Alle skylder på daten. Ingen her inne tenker at ts kan være en forferdelig dårlig kokk. Pokker å mange jeg har møtt som tror de kan å lage mat og alt de gjør er å blande sammen noe kjøpepulver. Var en gang på "date" med ei "kokk" men hun viste ikke engang hva det 5 basesausene er. En sak har alltid to sider. Min side er at ts er en dårlig kokk og ikke setter pris på kritiske tilbakemeldinger. Og virker også som at alle som mener slikt er et rødt flagg, mener det er bedre at man juger framfor å være ærlig. Personlig setter jeg pris på ærlighet. Hvordan skal man forbedre seg om man aldri får vite hva som er galt? Nå babler jo du ut fra et helt annet perspektiv. Som om du selv er Hellstrøm på besøk hos en med lite matkunnskaper. I dette tilfellet er det vel snarere tvert i mot. Gjesten var mest sannsynlig ekstremt usofistikert i matveien og synes det er "æsj" når han får stangselleri i lasagnen. Jeg regner med du selv hadde vært klar for å motta tips og kritikk fra en Toro-amatør, siden du hevder man alltid skal være åpen for denslags tilbakemeldinger uten å vurdere konteksten i det hele tatt? Anonymkode: d899f...848 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #57 Del Skrevet 26. september endo skrev (4 minutter siden): Så du ønsker og bygge tillit på en løgn? Så du liker at daten din juger for å framstå som sitt beste? Og da antar jeg du gjør det samme? Utrolig hva kg folk bygger forhold på. Herregud, så dramatisk. Åja, for en LØGN!!! Huff, tenk hva annet de lyver om dat!!! Ærlug talt. Som sagt, mangel på sosiale intelligens. Anonymkode: 645a0...2b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #58 Del Skrevet 26. september endo skrev (15 minutter siden): Typisk kg. Alle skylder på daten. Ingen her inne tenker at ts kan være en forferdelig dårlig kokk. Pokker å mange jeg har møtt som tror de kan å lage mat og alt de gjør er å blande sammen noe kjøpepulver. Var en gang på "date" med ei "kokk" men hun viste ikke engang hva det 5 basesausene er. En sak har alltid to sider. Min side er at ts er en dårlig kokk og ikke setter pris på kritiske tilbakemeldinger. Og virker også som at alle som mener slikt er et rødt flagg, mener det er bedre at man juger framfor å være ærlig. Personlig setter jeg pris på ærlighet. Hvordan skal man forbedre seg om man aldri får vite hva som er galt? Hva det 5 basesausene er? Kanskje kokken kunne utrykke seg skriftlig. Anonymkode: ff072...8a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #59 Del Skrevet 26. september Men altså; hjemmedate som første date og ingen har enda stilt det eneste viktige spørsmålet: Ble sexen bra? Ble du tatt til euforiske høyder? Anonymkode: c5383...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 26. september #60 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå babler jo du ut fra et helt annet perspektiv. Som om du selv er Hellstrøm på besøk hos en med lite matkunnskaper. I dette tilfellet er det vel snarere tvert i mot. Gjesten var mest sannsynlig ekstremt usofistikert i matveien og synes det er "æsj" når han får stangselleri i lasagnen. Jeg regner med du selv hadde vært klar for å motta tips og kritikk fra en Toro-amatør, siden du hevder man alltid skal være åpen for denslags tilbakemeldinger uten å vurdere konteksten i det hele tatt? Anonymkode: d899f...848 Jeg er faktisk over 18år. Jeg strever hver dag for å forbedre meg og bli en bedre person. Så ja. Det er klart. Jeg er ingen typisk kg bruker som ikke har kontakt med realiteten. Jeg jobber, jeg tar ansvar og jeg gjør feil. Og da setter jeg pris på å vite feilen slik at jeg kan forbedre meg. "Dette her var ikke noe særlig" - beklager, hva kan jeg gjøre for at det skal smake bedre? Slik skaffer man seg en 2 date om man liker personen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå