Arild37 Skrevet 26. september #21 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bingo til det første. Det jeg laget var en av topp tre rettene han likte spesielt godt. Hadde handlet inn dyre råvarer . Ts. Anonymkode: a9441...e63 Da skjønner jeg det er sårende. Kanskje han er vandt til Toro varianten av retten 😅 Men reaksjonen hans er et stort rødt flagg. Det viser dårlige sosiale antenner å takle det på måten han gjorde, slikt hadde vært dealbreaker for meg 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #22 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lasagne.. men tenker han kanskje er vant med "1-2-3 varianten" man får kjøpt på matbutikk. Jeg vet ikke, ble nå uansett ganske satt ut/lei meg. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Det er jo veldig uhøflig av han, virker lite omsorgsfullt og han høres ut som en som ikke evner å se andre mennesker spesielt godt. Blir nok ikke bedre, det der Anonymkode: fdc59...e56 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. september #23 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lasagne.. men tenker han kanskje er vant med "1-2-3 varianten" man får kjøpt på matbutikk. Jeg vet ikke, ble nå uansett ganske satt ut/lei meg. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Hvordan er det mulig å ikke like hjemmelaget lasagne, lurer jeg på nå! 🤨 Han er nok veldig sær i matveien, og i tillegg vet du nå at han er veldig uhøflig også. Skal det bli flere dater på dere, tror du...? 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #24 Del Skrevet 26. september Kvinner tåler lite...må ha det pakket inn i bomull. Selv foretrekker jeg brutal ærlighet, menn er gode på det...liker det. Som kvinne ei mannsdominert arbeidsliv har jeg blitt vandt med. Orker ikke det falske spillet som kvinner flest vil ha, skal si det smaker godt uansett hvor jævlig det er. Han sa jo at dette ikke var noe for meg, er jo greit å si det da. Han var jo ikke frekk, om han svarte dette smakte "dritt" ville jeg ha hivd han ut. Men synes han svarte greit. Anonymkode: ab454...13d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 26. september #25 Del Skrevet 26. september Million skrev (Akkurat nå): Hvordan er det mulig å ikke like hjemmelaget lasagne, lurer jeg på nå! 🤨 Han er nok veldig sær i matveien, og i tillegg vet du nå at han er veldig uhøflig også. Skal det bli flere dater på dere, tror du...? Det skal vel godt gjøres å ødelegge en lasagne så mye at den blir uspiselig, så her er det nok han som er veldig sær ja, og sannsynligvis ikke så vandt til hjemmelaget mat 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #26 Del Skrevet 26. september Million skrev (1 minutt siden): Hvordan er det mulig å ikke like hjemmelaget lasagne, lurer jeg på nå! 🤨 Han er nok veldig sær i matveien, og i tillegg vet du nå at han er veldig uhøflig også. Skal det bli flere dater på dere, tror du...? Ja, vi hadde allerede før min middagsdate avtalt at fredagen blir det date hjemme hos han. Føler det blir litt dumt å si nå at jeg kommer ikke for du likte ikke maten min. For jeg sa ikke noe på kommentaren hans, han bare skravlet videre om noe annet. Ts. Anonymkode: a9441...e63 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #27 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lasagne.. men tenker han kanskje er vant med "1-2-3 varianten" man får kjøpt på matbutikk. Jeg vet ikke, ble nå uansett ganske satt ut/lei meg. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Lasagne er digg. God hjemmelaget lasagne er enda diggere. Han fyren her ble nok mistet i gulvet som baby. Finn deg en lasagne-mann. 👍 Anonymkode: 1273f...7a9 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #28 Del Skrevet 26. september Sikkert en fyr som er veldig sær i matveien. Skal jo noe til å føkke opp en lasagne. Men han må jo ha litt dårlige sosiale antenner som sier det også. Anonymkode: c01cf...7f4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 26. september #29 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Lasagne.. men tenker han kanskje er vant med "1-2-3 varianten" man får kjøpt på matbutikk. Jeg vet ikke, ble nå uansett ganske satt ut/lei meg. Ts. Anonymkode: a9441...e63 Haha, ja, Toro lasagne er jo noe helt annet enn skikkelig lasagne med bechamel saus og kanskje grønnsaker? Så for han så var nok det du lagde noe helt annet en det HAN tenkte på da han sa lasagne. For en teit fyr, han kunne spist og holdt kjeft, og så kunne han heller senere nevnt at han liker best helt basic halvfabrikat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september #30 Del Skrevet 26. september Ærlighet er ikke greit lenger? At man syntes maten ikke var noe særlig syntes ikke jeg personlig er så stygt sagt. Kommer såklart ann på kontekst,tonefall og lignende da. Hvordan sa han det? På en grei måte? På en nedlatende måte? Føler det har alt å si. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #31 Del Skrevet 26. september Kom deg vekk allrede nå. Han har allrede begynt å psyke deg ned. Det kommer ikke til å stoppe der. Du tviler allrede på deg selv. Etterhvert har han den fulle kontrollen på deg. Anonymkode: 01f61...ce4 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #32 Del Skrevet 26. september Rosa Gnom skrev (3 minutter siden): Ærlighet er ikke greit lenger? At man syntes maten ikke var noe særlig syntes ikke jeg personlig er så stygt sagt. Kommer såklart ann på kontekst,tonefall og lignende da. Hvordan sa han det? På en grei måte? På en nedlatende måte? Føler det har alt å si. Nei, det er uhøflig og særlig på første hjemmedate. Og lasagne, hvor vondt kan det ha smakt for han, liksom. Du sier ikke: dette var ikke noe særlig…I den settingen. 😂 Han har ikke sosiale antenner. Og brutal ærlighet hører ikke hjemme her. Anonymkode: c2ab9...f60 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 26. september #33 Del Skrevet 26. september Hadde du lagd smalahove, lungemos eller rakfisk, så hadde jeg mer skjønt reaksjonen hans. Men lasagne? For en dott 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september #34 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er uhøflig og særlig på første hjemmedate. Og lasagne, hvor vondt kan det ha smakt for han, liksom. Du sier ikke: dette var ikke noe særlig…I den settingen. 😂 Han har ikke sosiale antenner. Og brutal ærlighet hører ikke hjemme her. Anonymkode: c2ab9...f60 Joda, er enig. Glemte at det var på første date 😂 Han hørtes ikke så god ut nei.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #35 Del Skrevet 26. september Spesielt. Jeg har også spist jeg ikke syns var noe særlig på date. Da har jeg spist opp og takket for nydelig mat 🙄 Anonymkode: 914e6...709 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #36 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kvinner tåler lite...må ha det pakket inn i bomull. Selv foretrekker jeg brutal ærlighet, menn er gode på det...liker det. Som kvinne ei mannsdominert arbeidsliv har jeg blitt vandt med. Orker ikke det falske spillet som kvinner flest vil ha, skal si det smaker godt uansett hvor jævlig det er. Han sa jo at dette ikke var noe for meg, er jo greit å si det da. Han var jo ikke frekk, om han svarte dette smakte "dritt" ville jeg ha hivd han ut. Men synes han svarte greit. Anonymkode: ab454...13d Det er ikke falsk spill å ha normal høflighet, sosiale antenner og ordlegge seg med normal folkeskikk på middag hos noen som åpenbart har lagt innsats i det. Anonymkode: c2ab9...f60 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. september #37 Del Skrevet 26. september Synes det var helt unødvendig av ham å si. Eller var det du som spurte? Synes uansett man spiser opp det man har forsynt seg med. Noe annet hvis han ble forsynt av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 26. september #38 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kvinner tåler lite...må ha det pakket inn i bomull. Selv foretrekker jeg brutal ærlighet, menn er gode på det...liker det. Som kvinne ei mannsdominert arbeidsliv har jeg blitt vandt med. Orker ikke det falske spillet som kvinner flest vil ha, skal si det smaker godt uansett hvor jævlig det er. Han sa jo at dette ikke var noe for meg, er jo greit å si det da. Han var jo ikke frekk, om han svarte dette smakte "dritt" ville jeg ha hivd han ut. Men synes han svarte greit. Anonymkode: ab454...13d Det er da veldig sosialt klønete å absolutt måtte påpeke at han ikke likte det. Og med mindre han synes det var så vondt at han brakk seg, så er det uhøflig å ikke spise opp. Litt sosial intelligens må det da gå an å ha 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #39 Del Skrevet 26. september Det er veldig frekt å si noe sånt. Han har ikke normal folkeskikk. Ikke en mann jeg ville tatt vare på for å si det sånn. Når jeg blir invitert på middag, spiser jeg høflig det jeg får servert og takker for maten etterpå, om det så er noe jeg ikke liker. Anonymkode: 06e7f...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 26. september #40 Del Skrevet 26. september Spiller ingen rolle om du er en elendig kokk, sånt sier man faen ikke 🤬 Er maten fæl lyver man og sier man dessverre ikke hadde matlyst, føler seg ikke i form, ett eller annet. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå