AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Og da tenker jeg på at man på forhånd selvsagt har spurt om evnt allergier, hva han synes er spesielt godt og hva han absolutt ikke liker. Laget min signaturrett til en jeg liker godt. Første hjemmedate. Og han spiste ca halve porsjonen før han la fra seg bestikket og sa at dette her var ikke noe særlig. Ble litt ....paff? Og lei meg. Klart det er sårt når man legger mye tid og kjærlighet i en rett man føler man mestrer. Også lei meg siden jeg synes han er en bra kar. Kunne jo kanskje pakket det litt mer inn.. Tanker..? Anonymkode: a9441...e63 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og da tenker jeg på at man på forhånd selvsagt har spurt om evnt allergier, hva han synes er spesielt godt og hva han absolutt ikke liker. Laget min signaturrett til en jeg liker godt. Første hjemmedate. Og han spiste ca halve porsjonen før han la fra seg bestikket og sa at dette her var ikke noe særlig. Ble litt ....paff? Og lei meg. Klart det er sårt når man legger mye tid og kjærlighet i en rett man føler man mestrer. Også lei meg siden jeg synes han er en bra kar. Kunne jo kanskje pakket det litt mer inn.. Tanker..? Anonymkode: a9441...e63 Var din signaturrett relevant til hva han hadde gitt beskjed om at han liker / ikke liker? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september Visste han hva du tenkte å lage? Og du vet han egentlig liker den retten? Hvis ja, så skjønner jeg det er sårt Jeg har ofte laget mat på første date, men jeg har aldri kommet med overraskelser, alltid spurt på forhånd om hun liker det jeg tenkte lage. Men er det ingredienser eller en rett han i utgangspunktet ikke er så glad i, så er det ingenting å bli lei seg for Anonymkode: 126a0...656 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og da tenker jeg på at man på forhånd selvsagt har spurt om evnt allergier, hva han synes er spesielt godt og hva han absolutt ikke liker. Laget min signaturrett til en jeg liker godt. Første hjemmedate. Og han spiste ca halve porsjonen før han la fra seg bestikket og sa at dette her var ikke noe særlig. Ble litt ....paff? Og lei meg. Klart det er sårt når man legger mye tid og kjærlighet i en rett man føler man mestrer. Også lei meg siden jeg synes han er en bra kar. Kunne jo kanskje pakket det litt mer inn.. Tanker..? Anonymkode: a9441...e63 Du spurte hva han likte spesielt godt , dette var tilfeldigvis signaturretten din så du lagde det og han likte det ikke? eller du spurte hva han likte godt og laget noe helt annet? Anonymkode: 85322...758 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Del Skrevet 26. september Kanskje han er en sånn håpløs fyr som bare liker pizza, taco, burgere og lasagne 😂. Mange unge nå er jo foret opp på sånn mat 😞 Anonymkode: a5bed...afa 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jdz Skrevet 26. september Populært innlegg #6 Del Skrevet 26. september Dette hadde vært et rødt flagg for meg. Jeg VET at jeg er flink til å lage mat og jeg elsker å gjøre, så siden jeg stort sett lager mat av helt vanlige råvarer og ikke frosk eller snegler, så hadde jeg tatt det som et tegn på at vedkommende er sær i matveien. Voksne mennesker som «ikke liker ditt og datt» og har matvaner som en 5-åring er bare ekstremt turn-off. 36 3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september Jeg ville heller dødd enn å gjøre noe sånt mot noen, såre noen på den måten, fy faen Anonymkode: 972ef...c59 23 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. september Populært innlegg #8 Del Skrevet 26. september Helt uavhengig av maten, sier man jo ikke slikt. Og jeg orker ikke date noen uten manerer. Anonymkode: 85419...dc1 31 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september Men hva er signaturretten din, da? Mannen er veldig god på å lage smalahove.... Jeg spiser svin, har ingen allergier, hadde ikke kommet på å nevne det om han spurte om det var noe jeg ikke likte. Men, nei.. Anonymkode: ddf83...18a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september Hva var retten? Anonymkode: 9f814...535 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september Men herregud, har han ikke lært folkeskikk? Jeg regner med dere på forhånd hadde en viss kontroll på hva han liker og ikke, evt at du har fortalt hva du skulle lage? Uansett sier man ikke sånt, og hvert fall ikke når man prøver å bli kjent med noen på date. Da svelger man noen kameler vanligvis. Jeg hadde også blitt skikkelig lei meg. Anonymkode: 5355e...2fc 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 26. september #12 Del Skrevet 26. september For en barnslig og uhøflig type. Han hadde ikke jeg villet satse videre på. Uansett hva man får å spise, så er man da høflig og voksen nok til å spise det. Til og med skryte litt, når man er på date. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. september #13 Del Skrevet 26. september (endret) Nå ble jeg veldig nysgjerrig og vil gjerne vite hva signaturretten din er for noe? Kan du skrive det? Lagde du noe som du har all grunn til å tro "alle" eller i alle fall de fleste ville like? Ellers er jeg enige med alle de andre som sier at dette er et rødt flagg å høre fra en voksen mann, med mindre du lagde froskelår, snegler eller kokte apehjerner eller noe annet sært. Man sier rett og slett ikke det når noen har lagt middag til deg! Du har vel ikke vært på date med den beryktede Nugatti-mannen som har falt tilbake til gamle vaner og ikke liker noe annet enn brødskiver med Nugatti? 😛 Kanskje det finnes flere som han der ute! Endret 26. september av Million 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 26. september #14 Del Skrevet 26. september Jeg tenker kommunikasjon om hva slag mat dere liker ikke var så bra som du tenkte, for det virker da som du traff en matrett han virkelig ikke liker Det er uansett veldig uhøflig å ikke spise opp og å si det slik han gjorde. Om en kvinne sa dette til meg så ville jeg ikke laget mer mat til henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #15 Del Skrevet 26. september Voksne mennesker som ikke spiser maten de blir servert hadde vært et gigantisk rødt flagg! Anonymkode: 2fa35...c62 5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #16 Del Skrevet 26. september Dette må være trolling🙈 om ikke, så har han hvertfall mangel på sosial intelligens. Anonymkode: 99a86...e67 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #17 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du spurte hva han likte spesielt godt , dette var tilfeldigvis signaturretten din så du lagde det og han likte det ikke? eller du spurte hva han likte godt og laget noe helt annet? Anonymkode: 85322...758 Bingo til det første. Det jeg laget var en av topp tre rettene han likte spesielt godt. Hadde handlet inn dyre råvarer . Ts. Anonymkode: a9441...e63 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #18 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bingo til det første. Det jeg laget var en av topp tre rettene han likte spesielt godt. Hadde handlet inn dyre råvarer . Ts. Anonymkode: a9441...e63 Huff. Du har truffet en drittsekk,og det kan du gjerne fortelle han. Anonymkode: ff072...8a5 7 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #19 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bingo til det første. Det jeg laget var en av topp tre rettene han likte spesielt godt. Hadde handlet inn dyre råvarer . Ts. Anonymkode: a9441...e63 Det spiller liksom ingen rolle hva du har servert heller. Voksne mennesker med normal folkeskikk spiser det de blir servert, takker for maten og sier det var godt. Tenk å oppføre seg slik på en date🤦♀️ Det er så flaut!!!! Anonymkode: 2fa35...c62 22 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #20 Del Skrevet 26. september Million skrev (6 minutter siden): Nå ble jeg veldig nysgjerrig og vil gjerne vite hva signaturretten din er for noe? Lasagne.. men tenker han kanskje er vant med "1-2-3 varianten" man får kjøpt på matbutikk. Jeg vet ikke, ble nå uansett ganske satt ut/lei meg. Ts. Anonymkode: a9441...e63 6 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå