AnonymBruker Skrevet 27. september #21 Del Skrevet 27. september Fra folk 50+ har jeg blant annet fått "Farmor døde i kveld 😂" Anonymkode: bddb3...c8b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satansopp Skrevet 27. september #22 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han er snart 50 😅 Anonymkode: 62661...cbd Da anser jeg det som HØYST sannsynlig at han har trykket feil, stakkar😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #23 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fra folk 50+ har jeg blant annet fått "Farmor døde i kveld 😂" Anonymkode: bddb3...c8b ..eller klassikeren med den amerikanske middelaldrende dama som trodde LOL var forkortelse for Lots of Love, så hun skrev SMS til hele familyen med "grandpa died today LOL". Anonymkode: e4d07...150 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CX86 Skrevet 27. september #24 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis læreren er over 35 så aner vedkommende sikkert ikke hva de ulike emojiene betyr heller. Mine unger har bedt meg unngå emojier, det blir bare surr. Vi aner ikke hva det betyr…. Anonymkode: f5faf...1a9 Eeeh, det finnes mennesker over 35 som evner seg å lære sånt... Og vi tilhører vel generasjonen som startet smileys 😛 Tipper han trykket feil! 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #25 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 15.07): Hvis læreren er over 35 så aner vedkommende sikkert ikke hva de ulike emojiene betyr heller. Mine unger har bedt meg unngå emojier, det blir bare surr. Vi aner ikke hva det betyr…. Anonymkode: f5faf...1a9 Snakk for deg selv, er du grei! Hilsen en som er eldre enn 35 men vet hva de forskjellige emojiene betyr Anonymkode: 69b6a...9c7 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #26 Del Skrevet 28. september Hm, ble litt nysjerrig på hvordan en slik kyssesak ser ut. Hilsen 85 åring. Anonymkode: 0f6f9...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #27 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 15.07): Hvis læreren er over 35 så aner vedkommende sikkert ikke hva de ulike emojiene betyr heller. Mine unger har bedt meg unngå emojier, det blir bare surr. Vi aner ikke hva det betyr…. Anonymkode: f5faf...1a9 AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 15.10): Da hadde jeg lagt ballen død. Jeg er over 50 og forstår ikke betydningen av dem jeg heller. 🤣🤣🤪 Anonymkode: f5faf...1a9 Jeg er straks 50. Jeg tror forskjellen på oss som vet hva tegnene betyr, og dere som ikke gjør det, er hvor tidlig vi ble eksponert for bruken. Jeg brukte smileys i 1996 liksom. Jeg begynte å bruke emojier fast i 2000, så jeg har altså 24 år bak meg som emojibruker. Emojies har jo flere betydninger. 😘: «Known as the kissy face, this flirty smiley icon signifies sending a kiss to someone. You might use it as a form of gratitude, like saying "Thank you," or sending it when you want to show your affection for something.» Jeg bruker den kun til samboer. Vil være feil å sende den til andre. Anonymkode: dbe53...e81 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #28 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): ..eller klassikeren med den amerikanske middelaldrende dama som trodde LOL var forkortelse for Lots of Love, så hun skrev SMS til hele familyen med "grandpa died today LOL". Anonymkode: e4d07...150 Anonymkode: dbe53...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #29 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 15.46): Er gift med en gamer vi er oppi åra, jeg spørr hvorfor sender du slengkyss til hele guilden, ? Han det er plystring… nei det er slengkyss.. han Googler ser jeg har rett og blir dødsflau.. jeg ler meg skakk i hel.. Anonymkode: a55c6...3d6 Jobber han eller bare NAV? Anonymkode: ea495...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #30 Del Skrevet 28. september Hehe den er kjip. Jeg bruker lesebriller, men ja... Hadde en samtale med mekaniker angåande bilen min og avsluttet med smiley, en jeg var der sa han til meg at han hadde dame.. Viser seg at jeg brukte denne i hver melding 😏 Anonymkode: d072f...a65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #31 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er straks 50. Jeg tror forskjellen på oss som vet hva tegnene betyr, og dere som ikke gjør det, er hvor tidlig vi ble eksponert for bruken. Jeg brukte smileys i 1996 liksom. Jeg begynte å bruke emojier fast i 2000, så jeg har altså 24 år bak meg som emojibruker. Emojies har jo flere betydninger. 😘: «Known as the kissy face, this flirty smiley icon signifies sending a kiss to someone. You might use it as a form of gratitude, like saying "Thank you," or sending it when you want to show your affection for something.» Jeg bruker den kun til samboer. Vil være feil å sende den til andre. Anonymkode: dbe53...e81 Hvor kjent er du egentlig med emojis når du må google definisjonen? Anonymkode: bddb3...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #32 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvor kjent er du egentlig med emojis når du må google definisjonen? Anonymkode: bddb3...c8b Å jeg bare la det inn for at andre skulle se, du vet vel at selv om man skriver hva ting betyr her inne så er det alltid noen som ikke tror det stemmer :3 Hva betyr min :3 da? Anonymkode: dbe53...e81 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #33 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Å jeg bare la det inn for at andre skulle se, du vet vel at selv om man skriver hva ting betyr her inne så er det alltid noen som ikke tror det stemmer :3 Hva betyr min :3 da? Anonymkode: dbe53...e81 At du er gammel. Ingen bruker tegn-emoji lenger. Anonymkode: bddb3...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #34 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At du er gammel. Ingen bruker tegn-emoji lenger. Anonymkode: bddb3...c8b På diverse spillapper jeg er på, er det ikke mulighet med andre typer emojier enn tegn. Der er det barn ned til 13 år som bruker : ) så det at du påstår det er bare forbanna pisspreik. Du vet jo ingenting 🤦🏼♀️ Anonymkode: dbe53...e81 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #35 Del Skrevet 28. september Det her er spillere fra alder 8(!) til gudvethvorgammel år inne på spillapp. Vedkommende der er 16. Tekstemojier er altså ikke bare for «gamlinger». Anonymkode: dbe53...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #36 Del Skrevet 28. september Sikkert bare feil/misforstått. Jeg sender den til venner og sånn, men akkurat lærere (både mine og barnas) gjør jeg det ikke til. Anonymkode: 245b9...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #37 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hehe den er kjip. Jeg bruker lesebriller, men ja... Hadde en samtale med mekaniker angåande bilen min og avsluttet med smiley, en jeg var der sa han til meg at han hadde dame.. Viser seg at jeg brukte denne i hver melding 😏 Anonymkode: d072f...a65 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 5f0ac...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #38 Del Skrevet 28. september Altså, man er ikke mentalt tilbakestående selv om man er over 35 år. 😂 Anonymkode: 49d41...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #39 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hehe den er kjip. Jeg bruker lesebriller, men ja... Hadde en samtale med mekaniker angåande bilen min og avsluttet med smiley, en jeg var der sa han til meg at han hadde dame.. Viser seg at jeg brukte denne i hver melding 😏 Anonymkode: d072f...a65 Hva betyr den emojien? Anonymkode: 2f6b4...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #40 Del Skrevet 29. september I hvilken sammenheng var det? Jeg klarte å sende 😡 en gang på melding til foreldre. Men vi bruker en meldingsapp, ikke sms, så man kan heldigvis angre meldinger og sende på nytt 😅. Anonymkode: 978cb...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå