AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Hei. Har fått en faktura på mail, der det står at jeg skal skrive referansenummeret på fakturaen i nettbanken Problemet er at det er ingen steder å skrive det i nettbanken. Har heller ikke fått noe kid nummer, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få betalt denne fakturaen. Noen som kan hjelpe meg? Anonymkode: b923c...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Du skriver referensen i feltet for kid. Anonymkode: 7bf56...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver referensen i feltet for kid. Anonymkode: 7bf56...b9b Det har jeg prøvd, men fikk opp feilmelding. TS Anonymkode: b923c...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september Skriv inn kontonummeret først. Er det kontonummer uten behov for KID, så kommer en meldingsboks i stedet for KID og du fyller inn referansenummeret der. Anonymkode: 03bd8...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skriv inn kontonummeret først. Er det kontonummer uten behov for KID, så kommer en meldingsboks i stedet for KID og du fyller inn referansenummeret der. Anonymkode: 03bd8...cde Jeg skrev inn kontonummer, så kom det en meldingsboks for KID. Det kom ingen annen meldingsboks. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, er ganske fortvila her. Men takk for svar TS Anonymkode: b923c...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #6 Del Skrevet 26. september Ring banken Anonymkode: ad843...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september ring kredidtor! Anonymkode: 6ee4d...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #8 Del Skrevet 26. september Jeg fant ut av det, det går faktisk ann å skrive i den KID boksen. Først skrev jeg: Referansenummer med bokstaver. Så skrev jeg selve referansnummeret. Ble så glad da jeg fant det ut TS Anonymkode: b923c...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fant ut av det, det går faktisk ann å skrive i den KID boksen. Først skrev jeg: Referansenummer med bokstaver. Så skrev jeg selve referansnummeret. Ble så glad da jeg fant det ut TS Anonymkode: b923c...106 Du skrev bokstavelig talt "referansenummer"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september Mezzosoprena skrev (12 timer siden): Du skrev bokstavelig talt "referansenummer"? Ja, jeg gjorde det TS Anonymkode: b923c...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg gjorde det TS Anonymkode: b923c...106 Godt du fikk ordna det. Nå kan du dette til neste gang Anonymkode: 7bf56...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå