AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Har en ektefelle som sliter med å skaffe seg jobb etter at hen mistet jobben. Negative energier i huset nesten hele tiden som av og til også går på meg. Jeg ønsker det beste, men kan ikke hjelpe med jobb. Hjelp 😭 Anonymkode: 50e87...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Får først opp at det vil komme overraskende på. Jeg ser videre et klasserom og jeg at stolen til læreren er tom. Har ektefellen din vurdert enten å studere eller å gå inn i rollen som lærer? Får inntrykk av at det er ledig plass til vedkommende i klasserommet. Når det gjelder den dårlige energien kommer den fra ektefellen din. Sitter vedkommende mye? Spiser vedkommende mye usunn mat? Får opp at endringen må begynne der, i hjemmet, og vedkommende må være åpen for å tenke utenfor boksen, søke på små stillinger, vikarstillinger for å bryte den onde sirkelen. Til slutt får jeg opp at ektefellen din behøver å komme med i kontakt med sin feminine side og de myke verdier som hjem og familie. Anonymkode: 36d89...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Får først opp at det vil komme overraskende på. Jeg ser videre et klasserom og jeg at stolen til læreren er tom. Har ektefellen din vurdert enten å studere eller å gå inn i rollen som lærer? Får inntrykk av at det er ledig plass til vedkommende i klasserommet. Når det gjelder den dårlige energien kommer den fra ektefellen din. Sitter vedkommende mye? Spiser vedkommende mye usunn mat? Får opp at endringen må begynne der, i hjemmet, og vedkommende må være åpen for å tenke utenfor boksen, søke på små stillinger, vikarstillinger for å bryte den onde sirkelen. Til slutt får jeg opp at ektefellen din behøver å komme med i kontakt med sin feminine side og de myke verdier som hjem og familie. Anonymkode: 36d89...7e2 Nei. Han er ikke lærertype. Men studere kan han kanskje gjøre. Sitter mye og spiser usunn mat. Ingen feminin side på ham her i hvert fall, jeg som tar meg av alt som hjem og familie. Anonymkode: 50e87...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Han er ikke lærertype. Men studere kan han kanskje gjøre. Sitter mye og spiser usunn mat. Ingen feminin side på ham her i hvert fall, jeg som tar meg av alt som hjem og familie. Anonymkode: 50e87...37e Da er det kanskje via studier han må for å komme dit han ønsker Alle har en feminin og maskulin side. Høres jo så absolutt ut som at han trenger å komme mer i kontakt med sin, og ikke minst delta mer i hjemmet. Kan være det det er der den negative energien kommer fra i hjemmet deres, manglende engasjement fra hans side. Anonymkode: 36d89...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er det kanskje via studier han må for å komme dit han ønsker Alle har en feminin og maskulin side. Høres jo så absolutt ut som at han trenger å komme mer i kontakt med sin, og ikke minst delta mer i hjemmet. Kan være det det er der den negative energien kommer fra i hjemmet deres, manglende engasjement fra hans side. Anonymkode: 36d89...7e2 Er mitt hus, så han bidrar knapt. Hadde det vært hans hus.. Anonymkode: 50e87...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #6 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er mitt hus, så han bidrar knapt. Hadde det vært hans hus.. Anonymkode: 50e87...37e Les deg opp på den spirituelle siden av feminin og maskulin energi. Du misforstår den som prøver å hjelpe deg. Anonymkode: 9700c...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leppeblomst Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får først opp at det vil komme overraskende på. Jeg ser videre et klasserom og jeg at stolen til læreren er tom. Har ektefellen din vurdert enten å studere eller å gå inn i rollen som lærer? Får inntrykk av at det er ledig plass til vedkommende i klasserommet. Når det gjelder den dårlige energien kommer den fra ektefellen din. Sitter vedkommende mye? Spiser vedkommende mye usunn mat? Får opp at endringen må begynne der, i hjemmet, og vedkommende må være åpen for å tenke utenfor boksen, søke på små stillinger, vikarstillinger for å bryte den onde sirkelen. Til slutt får jeg opp at ektefellen din behøver å komme med i kontakt med sin feminine side og de myke verdier som hjem og familie. Anonymkode: 36d89...7e2 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får først opp at det vil komme overraskende på. Jeg ser videre et klasserom og jeg at stolen til læreren er tom. Har ektefellen din vurdert enten å studere eller å gå inn i rollen som lærer? Får inntrykk av at det er ledig plass til vedkommende i klasserommet. Når det gjelder den dårlige energien kommer den fra ektefellen din. Sitter vedkommende mye? Spiser vedkommende mye usunn mat? Får opp at endringen må begynne der, i hjemmet, og vedkommende må være åpen for å tenke utenfor boksen, søke på små stillinger, vikarstillinger for å bryte den onde sirkelen. Til slutt får jeg opp at ektefellen din behøver å komme med i kontakt med sin feminine side og de myke verdier som hjem og familie. Anonymkode: 36d89...7e2 Kan du lese meg og? 🙏❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #8 Del Skrevet 26. september Leppeblomst skrev (57 minutter siden): Kan du lese meg og? 🙏❤️ Ja, kan se om jeg får til en reading i morgen noe spesielt du vil jeg skal se på? Anonymkode: 36d89...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Får først opp at det vil komme overraskende på. Jeg ser videre et klasserom og jeg at stolen til læreren er tom. Har ektefellen din vurdert enten å studere eller å gå inn i rollen som lærer? Får inntrykk av at det er ledig plass til vedkommende i klasserommet. Når det gjelder den dårlige energien kommer den fra ektefellen din. Sitter vedkommende mye? Spiser vedkommende mye usunn mat? Får opp at endringen må begynne der, i hjemmet, og vedkommende må være åpen for å tenke utenfor boksen, søke på små stillinger, vikarstillinger for å bryte den onde sirkelen. Til slutt får jeg opp at ektefellen din behøver å komme med i kontakt med sin feminine side og de myke verdier som hjem og familie. Anonymkode: 36d89...7e2 Kunne du gjort en reading på meg også? 🙏🏻😊 Lurer veldig på forholdet mitt, gruble og tenker sånn at jeg sliter meg ut totalt, og det har jeg gjort lenge. Hvordan skal vi klare å få det godt sammen? Er han åpen for å ha de viktige samtalene og åpen for endring? Sånn som vi har det nå, har iallefall ikke jeg det bra😕 Blir veldig takknemlig om du vil hjelpe🙏🏻 Anonymkode: 60449...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leppeblomst Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, kan se om jeg får til en reading i morgen noe spesielt du vil jeg skal se på? Anonymkode: 36d89...7e2 Takk! Jobb for meg og ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Leppeblomst skrev (10 timer siden): Kan du lese meg og? 🙏❤️ Leppeblomst skrev (9 timer siden): Takk! Jobb for meg og ☺️ Først får jeg stiv nakke og litt hodepine, er dette noe du kan kjenne igjen hos deg eller noen du har nær? Sitter du mye foran skjerm? Ser deretter penger som knipses avgårde, får inntrykk av at du bruker mer penger enn du burde. Lurt å stramme til budsjettet litt akkurat nå. Sparsommelighet er en dyd. Går du på noe kurs, eller har vurdert et kurs av noe slag? Det er en god ide og helt riktig valg! Jobbmessig ser jeg deg i en eller annen form for administrativ stilling. Ser deg kledd i litt sånn kontorklær. Får ellers ikke så mye på den fronten. Anonymkode: 36d89...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunne du gjort en reading på meg også? 🙏🏻😊 Lurer veldig på forholdet mitt, gruble og tenker sånn at jeg sliter meg ut totalt, og det har jeg gjort lenge. Hvordan skal vi klare å få det godt sammen? Er han åpen for å ha de viktige samtalene og åpen for endring? Sånn som vi har det nå, har iallefall ikke jeg det bra😕 Blir veldig takknemlig om du vil hjelpe🙏🏻 Anonymkode: 60449...88a Har dere nylig vært på, eller planlagt en hyttetur eller annen reise sammen? Jeg får opp mye konflikt i en slik forbindelse. Høylydt krangling og misforståelser. Oppfatter det som at dere er litt «på hver deres tue». Ser deg som veldig ensom i dette forholdet. Slike jeg oppfatter det er det kjærlighet der, men dere er likevel langt unna hverandre. Dere greier ikke å kommunisere. Ser deg i en varm omfavnelse med et familiemedlem. Har du et familiemedlem som står deg spesielt nær? Dette er riktig person å søke råd hos, der kan du være ærlig og åpen, og du vil møte forståelse og all den kjærligheten du sårt trenger nå. Anonymkode: 36d89...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere nylig vært på, eller planlagt en hyttetur eller annen reise sammen? Jeg får opp mye konflikt i en slik forbindelse. Høylydt krangling og misforståelser. Oppfatter det som at dere er litt «på hver deres tue». Ser deg som veldig ensom i dette forholdet. Slike jeg oppfatter det er det kjærlighet der, men dere er likevel langt unna hverandre. Dere greier ikke å kommunisere. Ser deg i en varm omfavnelse med et familiemedlem. Har du et familiemedlem som står deg spesielt nær? Dette er riktig person å søke råd hos, der kan du være ærlig og åpen, og du vil møte forståelse og all den kjærligheten du sårt trenger nå. Anonymkode: 36d89...7e2 Tusen takk for reading, du ser mye riktig her. Vi har aldri kranglet da, men jeg skulle nesten ønske det, for da hadde vi kanskje fått ut mye av det vi bærer på. Det er riktig at vi har planlagt en liten tur sammen, ikke bare oss to, men sammen med to andre familiemedlemmer av han. Jeg måtte avlyse fordi jeg er i veldig dårlig form. Jeg er kjempelei meg for dette, og uttrykker det, men han svarer distansert, helt uten følelser, som han alltid gjør. Når jeg forteller om noe som er leit og vanskelig, virker det ikke som han reagerer emosjonelt, han svarer alltid kort og distansert, som om jeg forteller om været. Ja jeg føler meg veldig ensom i dette forholdet, og jeg har kjent på stor avstand fra dag en. Prøver å snakke med han om det, uten hell. Vi krangler aldri, han hører hva jeg sier, men er fortsatt like emosjonell utilgjengelig. Og vi sees sjelden, så her er det både fysisk og emosjonell avstand. Jeg tror han vil få det til da, og det vil jo jeg også. Jeg føler det er kjærlighet der fra begges side, og begge er enig i at vi må jobbe med kommunikasjonen, men hvordan gjøre det når han ikke klarer å vise følelser og uttrykke hva han tenker og føler? Han har en enorm jobb med å åpne opp dersom vi skal klare dette.. jeg har ingen familiemedlem jeg kan snakke med ang dette, dessverre. Jeg har én venninne jeg har snakket med om dette, hun kjenner oss godt begge to, og er en reflektert og klok person som har hjulpet og støttet mye. Klarer du se litt videre fremover? Siden vi ikke krangler, men du ser krangling, føler du han er irritert for at jeg måtte avlyse turen? Mangler han forståelse og empati, både i denne saken og generelt? Vil vi klare å komme nærmere sammen ved å snakke sammen på bedre måte? Anonymkode: 60449...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leppeblomst Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Først får jeg stiv nakke og litt hodepine, er dette noe du kan kjenne igjen hos deg eller noen du har nær? Sitter du mye foran skjerm? Ser deretter penger som knipses avgårde, får inntrykk av at du bruker mer penger enn du burde. Lurt å stramme til budsjettet litt akkurat nå. Sparsommelighet er en dyd. Går du på noe kurs, eller har vurdert et kurs av noe slag? Det er en god ide og helt riktig valg! Jobbmessig ser jeg deg i en eller annen form for administrativ stilling. Ser deg kledd i litt sånn kontorklær. Får ellers ikke så mye på den fronten. Anonymkode: 36d89...7e2 Oj! Dette var spennende! Du har helt rett i at jeg knipser penger avgårde 🙈 Kan du se hvordan jeg burde forholde meg til moren min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #15 Del Skrevet 27. september Ts her. Min ektefelle har fått tilbud om jobb i dag så mest sannsynligvis går det den rette veien. Og nei det er ikke i et klasserom. Anonymkode: 50e87...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leppeblomst Skrevet 29. september #16 Del Skrevet 29. september Leppeblomst skrev (På 27.9.2024 den 14.34): Oj! Dette var spennende! Du har helt rett i at jeg knipser penger avgårde 🙈 Kan du se hvordan jeg burde forholde meg til moren min? AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 10.01):Først får jeg stiv nakke og litt hodepine, er dette noe du kan kjenne igjen hos deg eller noen du har nær? Sitter du mye foran skjerm? Ser deretter penger som knipses avgårde, får inntrykk av at du bruker mer penger enn du burde. Lurt å stramme til budsjettet litt akkurat nå. Sparsommelighet er en dyd. Går du på noe kurs, eller har vurdert et kurs av noe slag? Det er en god ide og helt riktig valg! Jobbmessig ser jeg deg i en eller annen form for administrativ stilling. Ser deg kledd i litt sånn kontorklær. Får ellers ikke så mye på den fronten. Anonymkode: 36d89...7e2 Kan jeg få en til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 30. september #17 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 12.08): Har en ektefelle som sliter med å skaffe seg jobb etter at hen mistet jobben. Negative energier i huset nesten hele tiden som av og til også går på meg. Jeg ønsker det beste, men kan ikke hjelpe med jobb. Hjelp 😭 Anonymkode: 50e87...37e Sorry, du kommer til å dø fattig, singel og venneløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #18 Del Skrevet 30. september Leppeblomst skrev (7 timer siden): Kan jeg få en til? En til hva da? Anonymkode: 36898...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #19 Del Skrevet 30. september K.B. skrev (6 timer siden): Sorry, du kommer til å dø fattig, singel og venneløs. Fattig tror jeg dog ikke. Ei heller singel. Venneløs er jeg, grunnet ekstrem mobbing halve livet og vansker med å bli kjent med folk så den biten har du rett i! Ts Anonymkode: 50e87...37e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leppeblomst Skrevet 30. september #20 Del Skrevet 30. september Leppeblomst skrev (9 timer siden): Kan jeg få en til? En til spådom! 😃 Spurte om du kunne se hvordan jeg ble forholde meg til moren min, tror kanskje du ikke så det ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå