Gå til innhold

Juleturnus spørsmål - har leder virkelig rett her ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 11.59):

Dagtid julaften er vanlig hverdag. Rart å pushe for helt fri når du allerede har fri julekvelden. De som jobber i butikk må jobbe helt til kl. 16. 

Anonymkode: ee9ae...6bc

Noen skal «ha alt»…. Jobber med bemanning og har mange i turnus, og nesten like mange med utrolige ideer for at de har rett på fri… 

Anonymkode: 22d01...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 20.49):

Men jeg skjønner ikke hvorfor han kan få F3 på kveldsvakta? Det er jo ikke en helligdag, men han kan få F3 fordi det er en ei vakt med helligdagstillegg hele vakta? TS 

Anonymkode: 44d40...8ec

TS, det er forskjell på å jobbe dagtid på julaftenen og kveldsvakt hele julekvelden….. Hadde du jobbet kveld, hadde du fått samme tillegget. Hvorfor lager du så mye styr av dette? Synes du virkelig det er så fælt å jobbe på julaften dagtid, at du skal va like mye som en som ofrer kvelden? 

Anonymkode: 22d01...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 11.38):

Jeg jobber dagvakt på julaften. Fra 07:30-15:15. ønsker meg fri denne dagen. Leder sier jeg ikke får F3 denne dagen siden vi ikke har helligdagstillegg før 12:00. Jeg kunne få F4 istedenfor. Kollegaen min som jobber kveldsvakt fra 14:45-22:30 kan få F3. Stemmer virkelig dette? 

Anonymkode: 44d40...8ec

Det stemmer ja. 

Anonymkode: 9bd24...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...