AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg synes den så litt fin ut, og med ullstrømpebukse til på høst og vinter kan den bli god å gå med? Men var den fin? Eller helt ut? Zalando selger så mye rart, så man kan ikke gå ut fra at en ting er "yay" og ikke "nay" selv om det selges der. Denne jeanskjolen fra Lee: Anonymkode: 67218...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg har noen lignende selv og likte også denne. Er litt skeptisk til lengden, med den lengden er det viktig med litt additude og rett sko. Dvs, slitte skoletter og kommunegrått hår og uten sminke fungerer dårlig. Da blir kjolen kjerring. Dvs styling har alt å si. Anonymkode: c4054...15b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg likte den Men enig med hun over, at lengden kan fort gjøre den litt kjip uten rett styling. Men kunne kjøpt den selv Jeg har denne som jeg er veldig fornøyd med, stretch og god å ha på https://www.zalando.no/only-chigo-noos-dongerikjole-medium-blue-denim-on321c2si-k12.html Anonymkode: 2af9c...58d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. september 2024 #4 Del Skrevet 26. september 2024 Fin, men jeg synes de er finere når de er kortere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 26. september 2024 #5 Del Skrevet 26. september 2024 Nay fra meg, men hvis du liker den så trenger du ikke å bry deg om hva andre synes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. september 2024 #6 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg likte den ikke. Men hva så..om du liker den kjør på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Del Skrevet 26. september 2024 styling er vesentlig for alt av klær - denne kan bli skikelig kul, bytt belte, ta på kule sko, pimp opp, dra opp ermene litt eller med en jakke til eller bruk den som en storskjorte. Anonymkode: 2ffa4...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Del Skrevet 26. september 2024 Jeanskjoler og -skjørt er veldig in nå. Personlig synes jeg det er stygt, men det er slettes ikke nay, for den som bryr seg om sånt! Anonymkode: 76b4e...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Del Skrevet 26. september 2024 Takk for svar, alle sammen ! Men jeg har ikke noen støvletter som kan heve dette antrekket fra før, så da måtte jeg kjøpt nye bare pga jeanskjolen og det gidder jeg ikke nå. Da kjøper jeg ikke kjolen. TS Anonymkode: 67218...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for svar, alle sammen ! Men jeg har ikke noen støvletter som kan heve dette antrekket fra før, så da måtte jeg kjøpt nye bare pga jeanskjolen og det gidder jeg ikke nå. Da kjøper jeg ikke kjolen. TS Anonymkode: 67218...8b0 Hva hadde du tenkt å bruke til? Anonymkode: c4054...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. september 2024 #11 Del Skrevet 26. september 2024 Syns den var ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 26. september 2024 #12 Del Skrevet 26. september 2024 NO--NO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #13 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes den så litt fin ut, og med ullstrømpebukse til på høst og vinter kan den bli god å gå med? Men var den fin? Eller helt ut? Zalando selger så mye rart, så man kan ikke gå ut fra at en ting er "yay" og ikke "nay" selv om det selges der. Denne jeanskjolen fra Lee: Anonymkode: 67218...8b0 Mja. Jeg synes lengden er for lang. Har selv en jeanskjole som går til knærne, og med 3/4 ermelengde. Med svart strømpebukse og hvite sneakers er det et ok kontorplagg. Anonymkode: 594b4...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #14 Del Skrevet 26. september 2024 Nei den var grusom. Anonymkode: 635a5...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #15 Del Skrevet 26. september 2024 Er det du som posta den med bukse under kjolen? Om du er muslim så dekker den sikkert nok. Det er bra da sikkert. Anonymkode: 635a5...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå