Gå til innhold

Hva synes dere om denne jeans-kjolen? Yes or no?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes den så litt fin ut, og med ullstrømpebukse til på høst og vinter kan den bli god å gå med? Men var den fin? Eller helt ut?

Zalando selger så mye rart, så man kan ikke gå ut fra at en ting er "yay" og ikke "nay" selv om det selges der.

Denne jeanskjolen fra Lee:

dd84458ceba64411a2dae24135770170.jpg?imw

Anonymkode: 67218...8b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noen lignende selv og likte også denne. Er litt skeptisk til lengden, med den lengden er det viktig med litt additude og rett sko. Dvs, slitte skoletter og kommunegrått hår og uten sminke fungerer dårlig. Da blir kjolen kjerring.

Dvs styling har alt å si.

Anonymkode: c4054...15b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den :) Men enig med hun over, at lengden kan fort gjøre den litt kjip uten rett styling. Men kunne kjøpt den selv :) 

Jeg har denne som jeg er veldig fornøyd med, stretch og god å ha på :)

https://www.zalando.no/only-chigo-noos-dongerikjole-medium-blue-denim-on321c2si-k12.html

Anonymkode: 2af9c...58d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

styling er vesentlig for alt av klær - denne kan bli skikelig kul, bytt belte, ta på kule sko, pimp opp, dra opp ermene litt eller med en jakke til eller bruk den som en storskjorte. 

Anonymkode: 2ffa4...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanskjoler og -skjørt er veldig in nå. Personlig synes jeg det er stygt, men det er slettes ikke nay, for den som bryr seg om sånt!

Anonymkode: 76b4e...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen ! Men jeg har ikke noen støvletter som kan heve dette antrekket fra før, så da måtte jeg kjøpt nye bare pga jeanskjolen og det gidder jeg ikke nå. Da kjøper jeg ikke kjolen.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk for svar, alle sammen ! Men jeg har ikke noen støvletter som kan heve dette antrekket fra før, så da måtte jeg kjøpt nye bare pga jeanskjolen og det gidder jeg ikke nå. Da kjøper jeg ikke kjolen.

TS

Hva hadde du tenkt å bruke til?

Anonymkode: c4054...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes den så litt fin ut, og med ullstrømpebukse til på høst og vinter kan den bli god å gå med? Men var den fin? Eller helt ut?

Zalando selger så mye rart, så man kan ikke gå ut fra at en ting er "yay" og ikke "nay" selv om det selges der.

Denne jeanskjolen fra Lee:

dd84458ceba64411a2dae24135770170.jpg?imw

Mja. 
Jeg synes lengden er for lang. 
Har selv en jeanskjole som går til knærne, og med 3/4 ermelengde. Med svart strømpebukse og hvite sneakers er det et ok kontorplagg.

Anonymkode: 594b4...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det du som posta den med bukse under kjolen? Om du er muslim så dekker den sikkert nok. Det er bra da sikkert. 

Anonymkode: 635a5...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...