Milly GeoCad Skrevet 29. september #141 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 10.58): Jeg har i senere tid sett en del menn som syter og klager her på KG, i sosiale medier og i media om at de "ikke får seg dame", at de er deprimert fordi de er langtidssingle og så videre. Samtidig så ønsker de seg jo bare pene damer, gjerne en del yngre enn dem selv. En bekjent var i avisen med sin tåredryppende historie om hvor mye uflaks han har hatt i kjærligheten. Jeg lo så jeg ristet. Fordi jeg møtte denne mannen ett år tidligere på fest, og både jeg og min venninne prøvde å flørte med ham. Han fant det provoserende, vi var tydeligvis ikke pene nok. Vi er for øvrig helt normale damer, tre år yngre enn han. Kjenner flere som er slik. De ønsker sympati, men hvorfor? Jeg tror ikke overvektige, mindre pene kvinner på 50 hadde fått masse sympati hvis de klaget over at ingen stramme, kjekke 30-åringer ville ha dem. Anonymkode: 68219...9ad Har ikke fått meg så mye syting på den fronten jeg da, hos mine kompiser så er det litt motsatt. De trenger ingen dame, det er bare mas og styr. For så plutselig dukke opp stormforelsket med ei ny dame. Personlig synes liker jeg menn som ikke puler alt med puls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #142 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres jo egentlig bare bitter ut fordi han ikke fant dere attraktive? Dersom du hadde fått positiv respons og det hadde blitt noe mer hadde du nok ikke hatt behov for denne rare posten. Anonymkode: 8a554...f57 Nope. Hadde fortsatt syntes det var patetisk. Du forstår at den sjekkingen var en test? Vi var jo ikke interessert i ham. Men han har sittet mange ganger og klaget over at ingen damer ville ha ham. Vi ble lei sytingen og ville sjekke hypotesen hans. Den stemte ikke. Og hvorfor skulle jeg være bitter over at en mann som jeg ikke var interessert i, ikke fant meg tiltrekkende når jeg er gift med en mann jeg elsker? Og kompisen er fortsatt singel og syter? Han klarte ikke engang å holde på ei dame som han hentet fra et annet land, hun rømte da papirene var i orden. Det sier litt. Anonymkode: 68219...9ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #143 Del Skrevet 29. september DelvisPresley skrev (12 timer siden): Det er en veldig feil men utbredt oppfatning at menn vil ha supermodeller. Det stemmer ikke for 99 % av mennene. Nei, men en del som ikke får seg kjæreste virker nok kravstore for å dekke over at de de "avviser" nok ikke er så interessert. Anonymkode: 8d30b...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 29. september #144 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nope. Hadde fortsatt syntes det var patetisk. Du forstår at den sjekkingen var en test? Vi var jo ikke interessert i ham. Men han har sittet mange ganger og klaget over at ingen damer ville ha ham. Vi ble lei sytingen og ville sjekke hypotesen hans. Den stemte ikke. Og hvorfor skulle jeg være bitter over at en mann som jeg ikke var interessert i, ikke fant meg tiltrekkende når jeg er gift med en mann jeg elsker? Og kompisen er fortsatt singel og syter? Han klarte ikke engang å holde på ei dame som han hentet fra et annet land, hun rømte da papirene var i orden. Det sier litt. Anonymkode: 68219...9ad Hmm. Dere holdt han for narr altså, kanskje han luktet lunta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #145 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nettopp. Jeg har sett mange menn som har ligget med en del kvinner. Felles for disse lite attraktive mennene som får seg mye napp, er at de tar hva som helst. Alkoholiserte damer, svært lite pene damer, veldig overvektige damer (da snakker vi om sykelig fedme) og dessverre damer med masse psykiske problemer. Eksen til venninna er ikke noe glansbilde, men han har hatt en del damer. Blant annet hadde han vært sammen med ei som brukte narkotika, ei som mistet alle fire barn til barnevernet grunnet fyll, ei som var innlagt på psykiatrisk tre ganger og et par andre med lignende issues. Så jo da, det er ikke noe problem å få seg ligg, bare man setter standard lavt nok. Anonymkode: 68219...9ad Man kan da være ganske så attraktiv selv om man er psykisk syk vel Er kun sex det er snakk om her, så da er jo ikke det så nøye? Anonymkode: 0dfc3...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 29. september #146 Del Skrevet 29. september (endret) Jeg tror menn ville gjort det mye bedre på datingappene hvis de skrev i profilen sin hva de ser etter i en partner. Ja, man vil utelukke noen før man i det heletatt har matchet, men samtidig bli mer interessant for mange kvinner. Endret 29. september av Meowmere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #147 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 12.15): Det er jo nok av damer som syter på akkurat samme måten, så dette problemet er generelt og ikke bare for menn. Det er ikke så mye å gjøre med det. Får man bare tenning på visse typer vil det uansett være depressivt å "senke krava" og ta en du ikke synes er noe særlig. Det er den kresne smaken som har fått etablere seg og den går ikke bort. For min del har det gått fint. Min kjæreste er en fantastisk dame med utseende på modellnivå for alderen og en utrolig raus personlighet. Jeg er han du ikke vet/husker om var tilstede på festen eller ikke. Losers, hang in there!! 🤟 Anonymkode: e83d6...507 Men vi syter vel heller fordi vi ikke finner en lojal og godhjertet mann. Det er stor forskjell på det og å kreve et perfekt utseende på sin partner. Ingen er perfekte. Det skal sies at menn er utro mot perfekte kvinner også, så det er mye lettere å finne en pen partner enn en lojal partner når man er heterofil kvinne. Anonymkode: 97ca8...335 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 29. september #148 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når det kommer til menn som har ligget mye rundt, så vet jeg at de eksisterer, men min erfaring med dem er at de er ikke særlig attraktive når det kommer til utseendet, og de har en tendens til å jakte kvinner som er veldig usikre på seg selv og sliter med å sette grenser - gjerne har disse mennene ufattelige mange psykiske problemer i bunn som de skjuler for omverden fordi det er viktig å fremstå som selvsikker og sliter med å kontrollere sinnet som de ofte da tar utover en kvinne. Anonymkode: 2e7e1...d68 Det er vel flere typer menn som ligger mye rundt. Den gruppen jeg snakker om er heller overdrevent kresne. De er sammen med en helt OK dame noen uker, og så henger de seg opp i et eller annet tull. Den dummeste grunnen hittil var at hun kjørte telemark (ski) og at er hun "feil type" selv om begge elsker ski. Det er klart at da blir det vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #149 Del Skrevet 29. september Isambard skrev (11 minutter siden): Det er vel flere typer menn som ligger mye rundt. Den gruppen jeg snakker om er heller overdrevent kresne. De er sammen med en helt OK dame noen uker, og så henger de seg opp i et eller annet tull. Den dummeste grunnen hittil var at hun kjørte telemark (ski) og at er hun "feil type" selv om begge elsker ski. Det er klart at da blir det vanskelig. Han likte henne ikke og trengte en forklaring, ingen dropper kjærligheten over noe så lite. De har bare ikke møtt rett person. Anonymkode: 5669d...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #150 Del Skrevet 29. september ketchup1 skrev (23 minutter siden): Ganske ironisk at du starter opp en tråd hvor du mener menn syter når hele denne tråden var en skikkelig sutre incel tråd. Vi har skjønt du ikke ble valgt av Mr badbåy men dette var en skikkelig trist og bitter tråd Når det kommer til forskjellen mellom menn og kvinner i samfunnet så har kvinner BETYDELIG kravstore fantasikrav til partner enn det menn har, menn krever veldig lite av en kvinne, bare ikke vær feit og ha normal eller bedre utseende. Skikkelig femcel tråd 1. Kompisen min er ikke noe badboy. 2. Jeg er gift. 3. "Ikke feit og bedre utseende" begrenser valget enormt, da de fleste menn og kvinner i Norge er overvektige, og de fleste kvinner er normale eller mindre pene."Bedre enn normalt" er i klart mindretall. Anonymkode: 68219...9ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #151 Del Skrevet 29. september ketchup1 skrev (25 minutter siden): Ganske ironisk at du starter opp en tråd hvor du mener menn syter når hele denne tråden var en skikkelig sutre incel tråd. Vi har skjønt du ikke ble valgt av Mr badbåy men dette var en skikkelig trist og bitter tråd Når det kommer til forskjellen mellom menn og kvinner i samfunnet så har kvinner BETYDELIG kravstore fantasikrav til partner enn det menn har, menn krever veldig lite av en kvinne, bare ikke vær feit og ha normal eller bedre utseende. Skikkelig femcel tråd Femcels, bare for å forklare deg begrepet, er kvinner som får sex, men ikke forhold. Bare så du vet. Anonymkode: 68219...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #152 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Femcels, bare for å forklare deg begrepet, er kvinner som får sex, men ikke forhold. Bare så du vet. Anonymkode: 68219...9ad Nei, det er kvinner som ikke har sex. Anonymkode: 5669d...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #153 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 10.58): Jeg har i senere tid sett en del menn som syter og klager her på KG, i sosiale medier og i media om at de "ikke får seg dame", at de er deprimert fordi de er langtidssingle og så videre. Samtidig så ønsker de seg jo bare pene damer, gjerne en del yngre enn dem selv. En bekjent var i avisen med sin tåredryppende historie om hvor mye uflaks han har hatt i kjærligheten. Jeg lo så jeg ristet. Fordi jeg møtte denne mannen ett år tidligere på fest, og både jeg og min venninne prøvde å flørte med ham. Han fant det provoserende, vi var tydeligvis ikke pene nok. Vi er for øvrig helt normale damer, tre år yngre enn han. Kjenner flere som er slik. De ønsker sympati, men hvorfor? Jeg tror ikke overvektige, mindre pene kvinner på 50 hadde fått masse sympati hvis de klaget over at ingen stramme, kjekke 30-åringer ville ha dem. Anonymkode: 68219...9ad Du tror ikke han gjennomskuet at det var en "test"? Anonymkode: 42831...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #154 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du tror ikke han gjennomskuet at det var en "test"? Anonymkode: 42831...148 Kanskje. Men han har også avvist mange helt normale damer før. Det var alltid noe galt med dem - for kjedelige hobbyer, for rar frisyre, for tjukk, for gammel osv. Anonymkode: 68219...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #155 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, det er kvinner som ikke har sex. Anonymkode: 5669d...e49 Da er det i hvert fall feil. Anonymkode: 68219...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #156 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): stemmer overhodet ikke og slutt å lyv bare for å prøve å medhold i kommentarene dine, du hadde aldri vært så sint og bitter hadde du vært gift. Fedme i den norske befolkningen gjelder for det meste eldre mennesker og menn har høyere markedsverdi i eldre alder fordi kvinner går etter litt andre ting enn utseende, mens menn går etter for det meste utseende, altså yngre kvinner, så kan ikke sammenlignes Det er helt vanlig å ikke ville ha fedme i en partner og for menn er dette mye viktigere i partner enn for kvinner. ER mannen feit kan han ha penger og sosial status og dermed få slank kvinne Bedre enn normalt er definitivt ikke i mindretall da de fleste eldre er i forhold og de slanke unge kvinnene er i flertall single enn eldre kvinner som er out of shape Det er absolutt ingenting galt i ha et minstekrav at man må få ståkuk av partneren sin. Uten sex fungerer ikke et forhold Anonymkode: 13238...39a Du forstår ikke at kvinner også ønsker å nyte sex? Og at en slank dame mest sannsynlig ikke synes en feit mann er tennende? I Norge tjener kvinnene penger selv. Pene kvinner har råd til å være alene i stedet for å måtte ta til takke med en feit mann. Du er jo en av disse jeg snakker om i HI. Du mener at kvinner må "kjenne sin markedsverdi" og ta til takke med eldre, feite menn. Derfor er du fortsatt singel. Takk for at du understreket mitt poeng! Applaus! Anonymkode: 68219...9ad 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #157 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): stemmer overhodet ikke og slutt å lyv bare for å prøve å medhold i kommentarene dine, du hadde aldri vært så sint og bitter hadde du vært gift. Fedme i den norske befolkningen gjelder for det meste eldre mennesker og menn har høyere markedsverdi i eldre alder fordi kvinner går etter litt andre ting enn utseende, mens menn går etter for det meste utseende, altså yngre kvinner, så kan ikke sammenlignes Det er helt vanlig å ikke ville ha fedme i en partner og for menn er dette mye viktigere i partner enn for kvinner. ER mannen feit kan han ha penger og sosial status og dermed få slank kvinne Bedre enn normalt er definitivt ikke i mindretall da de fleste eldre er i forhold og de slanke unge kvinnene er i flertall single enn eldre kvinner som er out of shape Det er absolutt ingenting galt i ha et minstekrav at man må få ståkuk av partneren sin. Uten sex fungerer ikke et forhold Anonymkode: 13238...39a For øvrig er gjennomsnittlig BMI for kvinner litt over 26. Altså, overvektig. Anonymkode: 68219...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #158 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Da er det i hvert fall feil. Anonymkode: 68219...9ad Hvorfor er det feil? Incel betyr cølebat. Cølebat er å ikke ha sex. Finn på et eget utrykk for kvinner som ikke får seg kjæreste, om det er viktig for deg. Anonymkode: 5669d...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #159 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): og slutt å lyv bare for å prøve å medhold i kommentarene dine, du hadde aldri vært så sint og bitter hadde du vært gift. Å være gift gjør deg ikke imun mot å bli provosert? Du kan være kjempe lykkelig i livet og fortsatt srespondere på ting rundt deg? Anonymkode: 5669d...e49 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #160 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): stemmer overhodet ikke og slutt å lyv bare for å prøve å medhold i kommentarene dine, du hadde aldri vært så sint og bitter hadde du vært gift. Fedme i den norske befolkningen gjelder for det meste eldre mennesker og menn har høyere markedsverdi i eldre alder fordi kvinner går etter litt andre ting enn utseende, mens menn går etter for det meste utseende, altså yngre kvinner, så kan ikke sammenlignes Det er helt vanlig å ikke ville ha fedme i en partner og for menn er dette mye viktigere i partner enn for kvinner. ER mannen feit kan han ha penger og sosial status og dermed få slank kvinne Bedre enn normalt er definitivt ikke i mindretall da de fleste eldre er i forhold og de slanke unge kvinnene er i flertall single enn eldre kvinner som er out of shape Det er absolutt ingenting galt i ha et minstekrav at man må få ståkuk av partneren sin. Uten sex fungerer ikke et forhold Anonymkode: 13238...39a Kvinner må også tenne. Hun du siterer har rett. Forstår ikke hvorfor du benekter at vi har en kropp og en hjerne? Vi har da evne til å bli tent, bli avtent, forelsket, kvalm og alt annet vi også? Du snakker med kvinner også, så kjempe rart å være påståelig til oss, om hvordan vi fungerer 😅 Anonymkode: 5669d...e49 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå