Gå til innhold

Dere som syter over at ingen damer vil ha dere, samtidig som dere utelukkende prøver dere på supermodeller - slutt å syte. Ingen bryr seg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bombasi skrev (2 minutter siden):

Keely Shaye Brosnan var jo et smykke av et menneske når de ble sammen. Modellgreier. 

Hun har visstnok lagt en del på seg, men hun er jo fortsatt en pen kvinne. Og Pierce har selv blitt en gammel mann. De er samtidig en familie med flere barn og mange år sammen, så at andre skal legge seg oppi hvem Pierce er sammen med og hvordan kona ser ut høres helt sprøtt ut. 

Hei framtidige ektemann. 😚

Anonymkode: 2e7e1...d68

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei framtidige ektemann. 😚

Heia! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 10.58):

Jeg har i senere tid sett en del menn som syter og klager her på KG, i sosiale medier og i media om at de "ikke får seg dame", at de er deprimert fordi de er langtidssingle og så videre. Samtidig så ønsker de seg jo bare pene damer, gjerne en del yngre enn dem selv. En bekjent var i avisen med sin tåredryppende historie om hvor mye uflaks han har hatt i kjærligheten. Jeg lo så jeg ristet. Fordi jeg møtte denne mannen ett år tidligere på fest, og både jeg og min venninne prøvde å flørte med ham. Han fant det provoserende, vi var tydeligvis ikke pene nok. Vi er for øvrig helt normale damer, tre år yngre enn han. Kjenner flere som er slik. De ønsker sympati, men hvorfor? Jeg tror ikke overvektige, mindre pene kvinner på 50 hadde fått masse sympati hvis de klaget over at ingen stramme, kjekke 30-åringer ville ha dem.

Anonymkode: 68219...9ad

Det er en veldig feil men utbredt oppfatning at menn vil ha supermodeller.

Det stemmer ikke for 99 % av mennene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig så kan man gi opp, men som jeg sa over så handler det jo om innsatsen - om du har lyst til å oppnå her så må man jobbe for det. Det er ingenting i livet her som er gratis :)

Det handler vel om resultatet. Ikke noe resultat tross innsats burde medføre at en gjør noe annet, eventuelt gir opp ting en ikke får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (6 minutter siden):

Det handler vel om resultatet. Ikke noe resultat tross innsats burde medføre at en gjør noe annet, eventuelt gir opp ting en ikke får til.

Innsats når det kommet til mennesker kommer jo bare så langt og er ikke noe som kan bestemmes, dermed er det ikke rart å fortsette å prøve så lenge en lever. 

Anonymkode: 5669d...e49

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Innsats når det kommet til mennesker kommer jo bare så langt og er ikke noe som kan bestemmes, dermed er det ikke rart å fortsette å prøve så lenge en lever. 

Så en bør aldri gi opp? Eller det er aldri legitimt å gi opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Det er vel sant i den samme konteksten som når folk maser om at kvinner har tilsvarende holdninger.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Eh.

De fleste menn utelukker en god del kvinner fordi de ikke når opp til hva de mener er fint nok.

Anonymkode: f528d...233

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (50 minutter siden):

Så en bør aldri gi opp? Eller det er aldri legitimt å gi opp?

Om folk føler for å gi opp kjærligheten er det opp til dem, også om de ønsker å starte å håpe igjen livet er en berg og dalbane. 

Men, jeg syns ikke vi bør promotere at folk skal gi opp, heller oppmuntre til at det kan jo skje, for det kan det jo. Vi har bare et liv, hvorfor gi opp? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om folk føler for å gi opp kjærligheten er det opp til dem, også om de ønsker å starte å håpe igjen livet er en berg og dalbane. 

Men, jeg syns ikke vi bør promotere at folk skal gi opp, heller oppmuntre til at det kan jo skje, for det kan det jo. Vi har bare et liv, hvorfor gi opp? 

Det å reorientere sine mål og prioriteringer kan være meget lurt, og er vel noe vi alle gjør flere ganger i løpet av livet. 

Jeg tror at det beste han mannen, som har hatt som mål å bli kjæreste med min kone i over 25 år, kunde ha gjort er å "gi opp" det. Det målet er en hindring for at han skal ha et godt liv. Som et eksempel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i senere tid sett en del menn som syter og klager her på KG, i sosiale medier og i media om at de "ikke får seg dame", at de er deprimert fordi de er langtidssingle og så videre. Samtidig så ønsker de seg jo bare pene damer, gjerne en del yngre enn dem selv. En bekjent var i avisen med sin tåredryppende historie om hvor mye uflaks han har hatt i kjærligheten. Jeg lo så jeg ristet. Fordi jeg møtte denne mannen ett år tidligere på fest, og både jeg og min venninne prøvde å flørte med ham. Han fant det provoserende, vi var tydeligvis ikke pene nok. Vi er for øvrig helt normale damer, tre år yngre enn han. Kjenner flere som er slik. De ønsker sympati, men hvorfor? Jeg tror ikke overvektige, mindre pene kvinner på 50 hadde fått masse sympati hvis de klaget over at ingen stramme, kjekke 30-åringer ville ha dem.

Det kan jo hende han kjente til deg og venninnen din fra tidligere fester og bare ikke var intr. 

Anonymkode: 29e67...096

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 27.9.2024 den 0.21):

Mulig, men samtidig blir de kvinner som menn ikke regner som attraktive også glatt oversett. Mange av de kvinner som blir oversett er ikke engang virkelig uattraktive. Jeg kjenner flere. Veldig bra kvinner. Stygge er de ikke engang, men altså ikke engang god nok for menn som virkelig ikke er heldige med utseendet. 

Nemlig. De blir fullstendig oversett. De blir ikke engang regnet med dom "kvinner" i debatter der menn klager over at ingen kvinner vil ha dem. 

Endret av Thyra
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eh.

De fleste menn utelukker en god del kvinner fordi de ikke når opp til hva de mener er fint nok.

Anonymkode: f528d...233

Nettopp. Alle mennene som svarer ei fortvilt dame som har blitt ghostet av en mann - "hva forventet du? Han er jo i en helt annen liga enn deg" og "dater du en som er penere enn deg, så ikke regn med at han vil ha forhold". Alle menn som shamer kvinner i kommentarfeltet til sosiale medier for utseendet. Nei da, de vil ikke bare ha pene kvinner, nei. Derfor oppfører de seg sånn? 🤣

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

hva tror du disse mennene har som tiltrekker kvinner? Hva er det som er fellestrekk blant disse mennene?

Det synes jeg det er greit å svare på siden jeg kjenner flere som har holdt på sånn i mange år.

1. De er først og fremst veldig selvsikre og sosialt trygge.

2. Har kule hobbyer og venner.

3. De har middels utseende eller oppover.

4.  De er interessert i å holde på sånn. Klarer ikke å være i et varig forhold. Klarer ikke å bli voksne. Finner feil med alle kvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (10 timer siden):

Heia! :D 

Du må bare si i fra.. om du finner det ubehagelig, så skal jeg slutte å legge an på deg i hver tråd du skriver! Men du er bare så uimotståelig noen ganger 😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (8 timer siden):

Jeg har full forståelse for at noen velger å gi opp, men samtidig så er det ikke den måten man får det man ønsker i livet. :) Det handler noe om å se seg selv og forstå hvordan man kan gjøre en bedre innsats, for å komme ditt man ønsker seg i livet. Nå har jeg vært på Tinder og mange menn i 30-årene hadde vunnet mye på å slutte med selfiene i speilet, og kle seg bedre. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isambard skrev (53 minutter siden):

Det synes jeg det er greit å svare på siden jeg kjenner flere som har holdt på sånn i mange år.

1. De er først og fremst veldig selvsikre og sosialt trygge.

2. Har kule hobbyer og venner.

3. De har middels utseende eller oppover.

4.  De er interessert i å holde på sånn. Klarer ikke å være i et varig forhold. Klarer ikke å bli voksne. Finner feil med alle kvinner.

Når det kommer til menn som har ligget mye rundt, så vet jeg at de eksisterer, men min erfaring med dem er at de er ikke særlig attraktive når det kommer til utseendet, og de har en tendens til å jakte kvinner som er veldig usikre på seg selv og sliter med å sette grenser - gjerne har disse mennene ufattelige mange psykiske problemer i bunn som de skjuler for omverden fordi det er viktig å fremstå som selvsikker og sliter med å kontrollere sinnet som de ofte da tar utover en kvinne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når det kommer til menn som har ligget mye rundt, så vet jeg at de eksisterer, men min erfaring med dem er at de er ikke særlig attraktive når det kommer til utseendet, og de har en tendens til å jakte kvinner som er veldig usikre på seg selv og sliter med å sette grenser - gjerne har disse mennene ufattelige mange psykiske problemer i bunn som de skjuler for omverden fordi det er viktig å fremstå som selvsikker og sliter med å kontrollere sinnet som de ofte da tar utover en kvinne. 

Nettopp. Jeg har sett mange menn som har ligget med en del kvinner. Felles for disse lite attraktive mennene som får seg mye napp, er at de tar hva som helst. Alkoholiserte damer, svært lite pene damer, veldig overvektige damer (da snakker vi om sykelig fedme) og dessverre damer med masse psykiske problemer. Eksen til venninna er ikke noe glansbilde, men han har hatt en del damer. Blant annet hadde han vært sammen med ei som brukte narkotika, ei som mistet alle fire barn til barnevernet grunnet fyll, ei som var innlagt på psykiatrisk tre ganger og et par andre med lignende issues. Så jo da, det er ikke noe problem å få seg ligg, bare man setter standard lavt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo egentlig bare bitter ut fordi han ikke fant dere attraktive? 

Dersom du hadde fått positiv respons og det hadde blitt noe mer hadde du nok ikke hatt behov for denne rare posten. 

Anonymkode: 8a554...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (23 timer siden):

Jeg er helt enig med TS i at det er vanskelig å føle sympati med de som klager på at de ikke har dame, samtidig som de har høye krav til hennes utseendet for at de skal bli tent. De får bare være enslige.

Jeg synes det er en tendens til å sette alle single menn i én bås. Single menn har ikke dårlige holdninger eller skjulte dårlige sider.

Så min konklusjon: Det er ikke kvinners ansvar at menn er single. Derfor trenger dere ikke unnskylde dere med at alle single menn er drittsekker.

Jeg synes ordentlig synd på menn som aldri får oppleve å ha en kjæreste. Jeg skylder ikke på kvinner, men jeg trenger heller ikke påstå at alle single menn er slemme og kan takke seg selv. Det er mange ordentlig gode menn som ikke takler dating-spillet og gir opp. Det er mange drittsekker som er i forhold.

Dette. Noen får det bare ikke til uten at deg nødvendigvis er så mye galt med dem. Det gjelder og kvinner, kjenner noen veldig oppegående single kvinner som faktisk aldri etter egne uttalelser har hatt kjæreste. Nå vet jeg ikke hvor mye de er på leting heller men det er ikke noe galt med dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...