Trollungen96 Skrevet 22. oktober 2024 #41 Del Skrevet 22. oktober 2024 Eneste trigger er når folk spør om vi skal ha flere, og jeg skyr ikke sannheten. Så jeg sier vi har prøvd i 2 år så det er jo bare å håpe, jeg ønsker jo da veldig en åpen samtale men stort sett kommer en avledningsmanøver etter mitt utsagn da😅 sikkert ubehagelig. ellers tenker jeg mye at det er som det er, de rundt er heldige som får både nr 2 og 3 for tiden. Jeg syns det er sårt når de gnir graviditeten veldig inn og hvor lett det er for dem å bli gravid, men samtidig unner jeg dem det - og ikke denne endeløse prøvingen for en nr 2 som til nå føles litt håpløst ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 22. oktober 2024 #42 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 21.55): Det er jo bare ondskapsfullt å si. Enhver oppegående person ville trått varsomt. Ønsker deg lykke til ts❤️ Anonymkode: f4d49...409 Er det ikke verre å bli behandlet som at de synes synd på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #43 Del Skrevet 22. oktober 2024 Heldigvis er det en god sjanse for mange av de som prøver her får et etterlengtet barn tilslutt. Et tips fra meg er å omfavne de frivillig barnløse vennene dine, og se at livet her og nå kan være skjønt. Det er dumt å bli bitre på venninner med barn når vi mest sannsynlig (😇🤞) skal bli én av dem snart. Enig med flere i at det vanskeligste var graviditet blant kolleger på jobb. Hvorfor?? Anonymkode: 9e990...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #44 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Heldigvis er det en god sjanse for mange av de som prøver her får et etterlengtet barn tilslutt. Et tips fra meg er å omfavne de frivillig barnløse vennene dine, og se at livet her og nå kan være skjønt. Det er dumt å bli bitre på venninner med barn når vi mest sannsynlig (😇🤞) skal bli én av dem snart. Enig med flere i at det vanskeligste var graviditet blant kolleger på jobb. Hvorfor?? Anonymkode: 9e990...241 Enig.. graviditet blant kolleger kan gjøre vondt. For min del handler det nok mest om at jeg ønsker å ha en pause fra det triste moduset ved ikke å greie og bli gravid når jeg er på jobb. Og så blir jeg dratt tilbake til det såre også i den settingen, hvor det forventes at man er profesjonell og viser glede ovenfor den andre. Med sine venner og nærmeste kan man ofte i større grad være litt mer ærlig og seg selv? Man kan også redusere kontakten med bekjente som er gravide, men kolleger må du se hver dag.. Anonymkode: 8311e...e80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå