AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Jeg er en mann i midten av åra som alltid har vært nervøs og sjenert rundt attraktive damer, dette kan være damer som står i kassa, eller damer som prøver å starte en samtale med meg. Denne nervøsiteten har ført til at jeg har vært singel hele livet og jeg begynner å bli lei. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne nervøsiteten? Anonymkode: 0f316...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Hvorfor er du det da? De er jo mennesker, som alle andre. Anonymkode: 51f4d...fb1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september Alkohol har hjulpet i århundrer. Anonymkode: 893ed...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september Du må jobbe med selvtilliten. Anonymkode: d960b...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann i midten av åra som alltid har vært nervøs og sjenert rundt attraktive damer, dette kan være damer som står i kassa, eller damer som prøver å starte en samtale med meg. Denne nervøsiteten har ført til at jeg har vært singel hele livet og jeg begynner å bli lei. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne nervøsiteten? Anonymkode: 0f316...ea0 Hva er du nervøs for? Anonymkode: 0560d...b96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #6 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann i midten av åra som alltid har vært nervøs og sjenert rundt attraktive damer, dette kan være damer som står i kassa, eller damer som prøver å starte en samtale med meg. Denne nervøsiteten har ført til at jeg har vært singel hele livet og jeg begynner å bli lei. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne nervøsiteten? Anonymkode: 0f316...ea0 Eller du kan prøve deg på normale damer. Hvorfor må du ha den peneste av de peneste? Det finnes mange normale damer som kan utgjøre en god kjæreste. Du er ikke lei nok hvis du fortsetter å springe etter fotomodeller. Anonymkode: 8f642...966 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september Jeg vet ikke hvor denne nervøsiteten stammer ifra. Hadde flere venner som var jenter helt til ungdomsalderen, men plutselig en dag så ble jeg nervøs. Må presisere at det ikke kun gjelder damer jeg anser som «pene», men det er spesielt disse damene gjør meg ekstra nervøs. Har tenkt flere ganger om mulighet for terapi/psykolog, men føler at det er et såpass kleint dilemma at jeg ikke vil bli tatt seriøst. TS. Anonymkode: 0f316...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #8 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har tenkt flere ganger om mulighet for terapi/psykolog, men føler at det er et såpass kleint dilemma at jeg ikke vil bli tatt seriøst. Overhodet ikke. Det faller ganske naturlig inn blant redsel for å snakke i møter og grupper, sceneskrekk, etc. Jeg manglet sosialisering med kvinner i oppvekst, utdanning og tidlig yrkesliv, og det var ikke før videreutdanning og nye jobber, at jeg hadde kvinner å konversere med. Det kom seg etterhvert, og nå blir jeg ikke vippet av pinnen, av selv de vakreste. Livet hadde kanskje vært et annet, hvis jeg hadde tatt grep i tjueårene. Anonymkode: 893ed...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september Er problemet at du ikke klarer å prate med dem i det hele tatt? Eller at du ikke klarer å prate med dem hvis du skal sjekke dem opp? Et generelt råd er å glemme sjekking, og ha normale og ufarlige interaksjoner med kvinner. Der målet er en liten samtale, ikke noe mer. De skal ikke bli interessert i deg, og du trenger ikke å imponere dem. Vis interesse for mennesket, ikke kjønnet. Mange av oss kvinner er underernært på kontakt med menn som faktisk liker oss som person, uten at de vil noe annet enn å være hyggelige. Anonymkode: 01c5b...964 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er problemet at du ikke klarer å prate med dem i det hele tatt? Eller at du ikke klarer å prate med dem hvis du skal sjekke dem opp? Greier ikke å prate med dem i det hele tatt. De få som faktisk har prøvd å få dialog med meg har jeg kun greid å svare typ ja/nei, så den samtalen dør fort. Vet at det trengs mye arbeid fremover, er bare usikker på hvor jeg skal starte😅 Anonymkode: 0f316...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er en mann i midten av åra som alltid har vært nervøs og sjenert rundt attraktive damer, dette kan være damer som står i kassa, eller damer som prøver å starte en samtale med meg. Denne nervøsiteten har ført til at jeg har vært singel hele livet og jeg begynner å bli lei. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne nervøsiteten? Anonymkode: 0f316...ea0 Nervøsiteten din er knyttet til frykt for enten egne prestasjoner eller deres reaksjoner. Deres reaksjoner kan du trygt drite i. De er bare kvinner, og deres meninger betyr derfor ingenting. Og i forhold til egne prestasjoner må du rett og slett ta deg sammen og gro noen baller. Alvorlig talt! Til slutt vil jeg si at selv om du nå er "midt i åra", så har du ikke vært singel hele livet ennå. For da måtte du vært død nå. Er du det? Jeg håper ikke det. I så fall har jeg kastet bort en god del av min egen tid. Men ikke din, da. For da har du vel neppe så mye viktigere greier å ta deg til i noe tilfelle? Hvis su er død, altså? Uansett: Håper dette var til hjelp. 👍 Anonymkode: 32ea3...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #12 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Greier ikke å prate med dem i det hele tatt. De få som faktisk har prøvd å få dialog med meg har jeg kun greid å svare typ ja/nei, så den samtalen dør fort. Vet at det trengs mye arbeid fremover, er bare usikker på hvor jeg skal starte😅 Anonymkode: 0f316...ea0 Hva om du tenker at noen av oss kanskje er pene damer? Drømme damen din er blandt oss og du har allerede skrevet noen setninger til henne. Anonymkode: d4701...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #13 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er en mann i midten av åra som alltid har vært nervøs og sjenert rundt attraktive damer, dette kan være damer som står i kassa, eller damer som prøver å starte en samtale med meg. *I midten av 20 åra skulle det stått der😅 -TS Anonymkode: 0f316...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #14 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): *I midten av 20 åra skulle det stått der😅 -TS Anonymkode: 0f316...ea0 Du er jo bare ungdommen. I tillegg til rådene om å finne damer som tar betalt for å snakke med deg, så kan du prøve Jodel. Se om du kan få audiens hos en hel jentegjeng, på dagtid, eller vorspiel. Anonymkode: 893ed...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. september #15 Del Skrevet 29. september (endret) Ryddet for oppfordring til lovbrudd, samt nedsettende kommentarer og tilsvar/avsporing til dette. Christina82, mod Endret 29. september av Christina82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #16 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 9.03): Jeg er en mann i midten av åra som alltid har vært nervøs og sjenert rundt attraktive damer, dette kan være damer som står i kassa, eller damer som prøver å starte en samtale med meg. Denne nervøsiteten har ført til at jeg har vært singel hele livet og jeg begynner å bli lei. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt denne nervøsiteten? Anonymkode: 0f316...ea0 Slutte å holde damer på en pidestall. De er bare vanlige, usikre mennesker de og. Anonymkode: 41b43...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 17.02): Greier ikke å prate med dem i det hele tatt. De få som faktisk har prøvd å få dialog med meg har jeg kun greid å svare typ ja/nei, så den samtalen dør fort. Vet at det trengs mye arbeid fremover, er bare usikker på hvor jeg skal starte😅 Anonymkode: 0f316...ea0 Start med holdningene. Kvinner er vanlige mennesker. Og når du har hatt en samtale fu er skuffet over, så bare tenl: jaja, og ikke straff deg selv. Meditasjon også kanskje, det hjelper på stressnivået og gjør det mer avslappet. Anonymkode: 83719...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå