AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #21 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det du har strikket selv må du i hvert fall spare på, tenker jeg. Personlig ville jeg syntes det var rørende om jeg fikk en slik gave fra søsteren min❤️ Støtter forsåvidt den som kommenterte her at du burde spare på alt, foreløpig, og heller ta en endelig beslutning senere. Det kan legge sten til byrden å angre på en slik "ryddesjau"! Anonymkode: 06f18...d29 Jeg kan jo legge til at det er snakk om flere plagg... så det er ikke noe jeg bare kan gjemme bort i en liten skuff. (Jeg måtte holde sofaen over lang tid to ganger, i håp om at mine små skulle bli værende i magen). Alt er kjønnsnøytralt med unntak av en kjole og en matrosdress (min bestefar var matros og døde mens jeg var gravid andre gangen). Totalt sett rommer det som er hjemmestrikket/laget en full sort søppelsekk. Alt er strikket med babyull av god kvalitet, i litt forskjellige størrelser. Tepper med mumimotiv (som jeg vet min søster også liker godt). Jeg garver selv, så det er også en vognpose av lammene fra gården. Alt er laget med høy standard og kunne blitt solgt. Men det klarer jeg ikke gjøre. Jeg takker for omtanken, men det er laget for å brukes av et nytt lite menneske❤️ Jeg ønsker ikke at det skal bli liggende på mitt kott. Anonymkode: 6ae9e...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #22 Del Skrevet 27. september 2024 Hun vil nok sette veldig pris på det❤️ snakk med henne❤️ Anonymkode: b639a...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #23 Del Skrevet 27. september 2024 Uff, jeg blir så lei meg når flotte folk som dere, som har et inderlig ønske om å få barn, mislykkes, mens nekete hillbillies plopper ut avkom i hytt og pine uten å kunne ta ordentlig vare på dem. Har dere vurdert alt, adopsjon, egg/sæddonasjon osv? Anonymkode: 11924...e61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #24 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff, jeg blir så lei meg når flotte folk som dere, som har et inderlig ønske om å få barn, mislykkes, mens nekete hillbillies plopper ut avkom i hytt og pine uten å kunne ta ordentlig vare på dem. Har dere vurdert alt, adopsjon, egg/sæddonasjon osv? Anonymkode: 11924...e61 Jeg glemte å si at jeg hadde satt enormt stor pris på å overta tøyet dersom jeg var din lillesøster. Anonymkode: 11924...e61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 27. september 2024 #25 Del Skrevet 27. september 2024 Det er alltid vanskelig å si noe særlig overbevisende om hva mennesker man ikke kjenner vil tenke og selv er jeg enebarn så søskenfølelsen kjenner jeg heller ikke. MEN jeg vet at hadde jeg vært søsteren din hadde jeg satt ekstra pris på klærne som kom med den bakhistorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #26 Del Skrevet 27. september 2024 Jeg hadde nok følt ekstra på å måtte bruke det, være forsiktig med det, ikke ødelegges og søles på osv. Nei takk. Anonymkode: 99547...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #27 Del Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 21.09): Jeg hadde nok følt ekstra på å måtte bruke det, være forsiktig med det, ikke ødelegges og søles på osv. Nei takk. Anonymkode: 99547...d69 Trådstarter sier jo at hun ønsker klærne skal brukes, og alle vet jo at babyer ikke akkurat er lekkasjetette, for å si det sånn, så jeg ser ikke helt hvorfor man skulle få tanker om at det ikke er greit om klærne tilsøles. Anonymkode: 68e5b...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå