AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Del Skrevet 26. september 2024 Nettopp truffet en mann som jeg ble betatt av på første date. Fremsto som rolig, sjarmerende og med livet på stell. Vi fant tonen, og pratet i mange timer. Andre gangen vi møttes var hjemme hos han, leiligheten var fin og ryddig, men han så litt chabby ut. Han pratet en del om ene naboen, en kvinne, og forsto at de hadde en god relasjon. Denne naboen var i et av og på forhold. De pleide å drikke vin sammen, og jeg tror nå at det er relativt ofte. Denne naboen var visst veldig interessert i å hilse på meg, så hun kom faktisk, og var langt fra edru. Vinglass i en hånd, og 2 bokser med noe annet, og han gikk og hentet seg et glass vin. Jeg drikker sjelden, kanskje 3-4 ganger i året, så takket nei til vin, skulle tross alt kjøre hjem. Han hadde presisert flere ganger at det ikke var noe annet enn vennskap med denne kvinnen, og rett før hun kom gjentok han dette. Det fikk meg til å stusse litt. Når jeg så og hørte de to sammen, så ble jeg mer sikker på at det var, eller hadde vært mer enn vennskap. Og de var så rølpete. For meg virker det veldig rart at man inviterer inn naboen for å hilse på meg, på 2.date, eller er det bare meg ? Uansett, forsto at det var en del vindrikking, typ 4-5 ganger i uken, han har en viktig jobb og mestrer den, men min far var alkoholiker og dette er ikke greit for meg. Jeg dro etter 20 min. Hva tenker dere? Ser jeg mer "drama" enn hva det faktisk er? Anonymkode: a4519...c61 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 Her tenker jeg dette er et par som er ute etter å skaffe seg en trekantkamerat...... ALT var feil med den daten, i alle fall. Anonymkode: 6f80f...62a 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 26. september 2024 #3 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg hadde også dratt. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Del Skrevet 26. september 2024 Enig med AB over 🙈 her er det noe rart Anonymkode: a0617...aca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Del Skrevet 26. september 2024 Run Anonymkode: 47793...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her tenker jeg dette er et par som er ute etter å skaffe seg en trekantkamerat...... ALT var feil med den daten, i alle fall. Anonymkode: 6f80f...62a Ja, var litt den følelsen jeg også fikk. Ekkelt! Anonymkode: a4519...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Del Skrevet 26. september 2024 Tydelig to som har funnet tonen gjennom et unormalt høyt konsum av alkohol. Sannsynligvis alkoholikere eller veldig på nippet til å bli det begge to. Hadde holdt meg langt unna. Anonymkode: c74ed...ce7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Del Skrevet 26. september 2024 Hun har friendzonet han for å bruke som drikke kompis. Han prøver å date seg ut av fortvilelsen, havner i slike dilemmaer hvor hun saboterer. Vet om flere menn som er i nøyaktig samme situasjon. Anonymkode: 6b3eb...e4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg hadde også dratt, dette hadde føltes veldig feil og ubehagelig. Anonymkode: 3a39c...c2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hun har friendzonet han for å bruke som drikke kompis. Han prøver å date seg ut av fortvilelsen, havner i slike dilemmaer hvor hun saboterer. Vet om flere menn som er i nøyaktig samme situasjon. Anonymkode: 6b3eb...e4d Dette kan være grunnen. Kanskje du skal snakke med disse mennene så de kan ta et oppgjør og kutte ut disse damene? Men ts, du fortjener mer enn dette. Anonymkode: c57ae...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 26. september 2024 #11 Del Skrevet 26. september 2024 nope, jeg tenker ikke at du overreagerer - jeg tenker at du reagerer og det er helt normalt, jeg ville også reagert. Og for min del ville det ikke blitt noen date 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #12 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette kan være grunnen. Kanskje du skal snakke med disse mennene så de kan ta et oppgjør og kutte ut disse damene? Men ts, du fortjener mer enn dette. Anonymkode: c57ae...5f3 Ja det er ikke aktuelt for meg å involvere meg med den type mennesker. Litt fascinerende hvordan man kan danne seg et helt annet inntrykk av en person, basert på førsteinntrykket, enn hva som er fakta. Anonymkode: a4519...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #13 Del Skrevet 26. september 2024 Carrot skrev (1 minutt siden): nope, jeg tenker ikke at du overreagerer - jeg tenker at du reagerer og det er helt normalt, jeg ville også reagert. Og for min del ville det ikke blitt noen date 3 Blir ingen 3.date, finner det mer og mer merkelig jo mer jeg tenker på det. Anonymkode: a4519...c61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #14 Del Skrevet 26. september 2024 Dette er skikkelig rart! Aldri vært borti at det inviteres en tredjeperson på date. Dette hadde jeg ikke orket. Anonymkode: c0dc6...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #15 Del Skrevet 27. september 2024 Bare drikkingen hadde vært nok for meg. Anonymkode: ab12a...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteRabbit Skrevet 27. september 2024 #16 Del Skrevet 27. september 2024 Mange røde flagg her, du gjorde rett i å avslutte og dra. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå