Gå til innhold

Du som er over 40 år. Har du tatt noe plastikk kirurgi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tatt brystreduksjon, men det gjorde jeg da jeg var 16 år. Veldig fornøyd med det - både for ryggen og for å kunne være aktiv og trene! 

I voksen alder (snart 50) har jeg tatt botox. Har ikke det nå. Men skal snart ta laser i ansiktet. Håper det hjelper på, for jeg er ikke blant de som er heldige med genene når det gjelder rynker…!!!! 

Anonymkode: 4c8e0...bf9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil aldri noen gang ta botox eller fillere eller annet som får meg liksom til å se yngre ut. jeg har planer om å aldres normalt, og at jeg skal se ut som omtrent den aldreren jeg befinner meg i. 

Men for mange år siden tok jeg en plastisk operasjon. Jeg fikk fjernet poser under øynene. Da var jeg rundt 32 (+/-). Posene plaget meg egentlig ikke, men jeg fikk stadig høre at jeg så sliten ut. Det toppet seg da jeg var på et intervju på drømmejobben. Jeg følte jeg gjorde en kjempegod innsats på intervjuet, og hadde en veldig god cv. Jeg fikk ikke jobben. Via bekjente i samme firma fikk jeg vite årsaken: De synes jeg så sliten ut og mistenkte at jeg festet hardt.... Da spanderte jeg på meg de tusenlappen og fikk fjernet posene. 

Anonymkode: 5cdd3...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å fikse overarmene snart, de har virkelig blitt slappe o det siste.

Har også litt lyst til å fettsuge anklene, stramme opp lår, mage og venusberget samt løfte brystene (men ikke forstørre). Men alt dette er mye, så får se etterhvert..

Litt folder under haken som jeg gjerne vil fjerne også, men det er så lite at jeg vil prøve O2-laser først.  

Anonymkode: a8b36...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Jeg er 44 og ingen modell, men det er greit. Heldigvis er det ikke så normalt blant folk jeg kjenner heller. Det jeg lurer aller mest på er: hvordan har folk råd til det? Botox f.eks, koster flesk og effekten er bare midlertidig. For ikke å snakke om operasjoner, jeg måtte ha droppet alt av ferie og moro om jeg skulle hatt råd. 

Jeg er ikke fullstendig i mot heller, jeg kan forstå det hvis man har noe som plager en veldig. Men litt rynker eller slappe pupper får man heller lære å leve med, tenker jeg.

Anonymkode: a85f2...818

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...