Gå til innhold

Du som er over 40 år. Har du tatt noe plastikk kirurgi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, men åpen for å gjøre det om jeg skulle få masse penger og mulighet. 

Anonymkode: 051d9...212

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Botox mot migrene gratis på sykehuset ,men det er jo flott at man i tillegg får rynkefri panne da😆

Anonymkode: 3c3ae...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, lever etter regelen «du skal aldri la deg skjære i hvis du ikke må.»

Eller for å gjenta et sitat fra en kirurg som noen hadde her inne: «det finnes ikke den diagnose som ikke kan bli verre med kirurgi.»

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting her og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Tar vare på kroppen min så godt jeg kan naturlig og så tenker jeg å aldres med stil. 

Anonymkode: 4e14c...bf8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Men antar at jeg på sikt må ta noen øyelokk, foreløpig ikke et problem, men både mor og bestemor var nødt til å operere øyelokkene da de ble eldre, så jeg antar at det kommer til å gå den veien med meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor lang tid tar det før det ser normalt ut? Er det lett å se at du er operert de første ukene?

Har ei kollega som gikk en periode med skikkelige blåveiser noen uker. Hun sa hun hadde ramlet på fest. Men nå har jeg hengt meg opp i at hun plutselig har fått et såpass mye åpnere blikk uten heng, så mistenker det var operasjons blåveiser😄

Anonymkode: b61b9...52d

Jeg har operert øyelokkene (2018) og hadde ikke en eneste blåveis eller blodutredelse. Det varierer om man får det, noen får, noen får ikke.

Dessverre husker jeg ikke hvor lang tid det tok før ting "så normalt ut". Det bruker jo en 10 dagers tid på å gro og få fjernet sting osv. Selve arrene tar litt tid for å bli helt borte, men jeg synes å huske at jeg kunne gå i butikken uten å bli beglodd så snart stingene og sårteipen var tatt (rundt ti dager). Arrene blir litt borte i hudfolden når man har øynene åpne.

Arrene bleknet og var borte hos meg etter noen få måneder på ene siden. Andre siden tok det 11 mnd før det hadde bleknet bort og var usynlig. Veldig rart det var så mange mnd forskjell på høyre og venstre side, men sånn var det her.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt botox i øyenbryn og panne innimellom. Sparer til brystløft og dobbelthakereduksjon. Sistnevnte angrer jeg på at jeg ikke fikk gjort noe med for 15 år siden da jeg alltid har hatt diger dobbelthake uavhengig av vekt og livsfase.

Anonymkode: ad15a...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt øvre øyelokk da jeg var 36 år, er nå 50 og har lyst å ta brystløft og kanskje få gjort noe med dobbelthaka/nedre del av ansiktet men blir vel neppe å gjøre det.

Anonymkode: 7ffc6...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K58. Ingenting. Tatt godt vare på huden hele livet, og har gode gener. Hadde aldri orket å begynne på det kjøret der. De fleste som begynner finner mer og mer de vil fikse på.

Anonymkode: dd4ec...822

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Botox mot migrene gratis på sykehuset ,men det er jo flott at man i tillegg får rynkefri panne da😆

Anonymkode: 3c3ae...2c3

Hvordan fikk du det gratis?

Anonymkode: aa92e...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke. Jeg skal aldri ha det, uansett hvordan kroppen endrer seg. Jeg vil godta meg selv som jeg er. :) 

Anonymkode: 72f6c...b24

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bare Botox og piling, men sparer til øyelokksoperasjon neste sommerferie. Satser på å se normal ut etter 6 ukers ferie så jeg slipper og må på jobb med sting og blåveis😆

Anonymkode: 31284...2c3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe enda. Ønsker å gjøre masse. Fælt å si men :(

Hadde jeg hatt tilgang på nok penger ville jeg ha tatt brystløft, øyelokk, gjort noe med nederste del av ansikt (føler det siger) og dobbelthakereduksjon. Jeg ville også ha tatt bukplastikk pga kvapsete hud og strekkmerker samt skrukkete navle etter graviditet. Kunne også gjort noe med underlivet om jeg hatt mulighet, både strammet opp innvendig og gjort utsiden penere. Er akkurat passert 30 år. 

Edit: leste ikke HI godt nok, ser nå det var spurt om de over 40. Men føler meg 50 mentalt så kanskje det teller 🙈☺️

Endret av Saltwatertaffy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...