Gå til innhold

Be en alenemor fra et annet trinn på date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mor i trinnet over meg er singel. Vi har alltid vært på hils, men møter hun sjeldent. Kjenner hun ikke, men jeg er sjarmert av hun. Vi er vel kanskje begge omkring 40 år. Jeg kan ikke dette her men kan jeg spørre om hun vil ta en kaffe med meg om jeg treffer på hun en dag? Eller blir det kleint når barna går på skole og vi aldri har truffet hverandre før? Vet ikkje om jeg er hennes type eller hvem hun er som person en gang. 

Anonymkode: 3616d...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go for it. Det værste som kan skje er at du får nei. Hun blir trolig glad for spørsmålet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be henne på middag, og inkluder barna.. Det ligger utrolig mye sjarm bak dette😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å spør, lykke til :) 

Anonymkode: e40a2...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig omdiskutert  dette med å inkludere barn. Tror ikke det er noen god idé. De er jo ikke venner. Går man for en kaffe fortsatt i dag? Hvordan finner jeg ut om hun vil noe nytt? Redd for å

gjøre det kjipt å møte hun på fellesting som 17. mai om hun sier nei til å møte meg og hun treffer på eksen og så.

Overdramatiserer jeg en avisning? Føler det kleiner til alle møter på butikk og skole i all fremtid

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg sier kaffe: Hva tenker du da? Han vil bli kjent meg meg? Om du ikke er klar vil det da få konsekvenser at han ba deg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Veldig omdiskutert  dette med å inkludere barn. Tror ikke det er noen god idé. De er jo ikke venner. Går man for en kaffe fortsatt i dag? Hvordan finner jeg ut om hun vil noe nytt? Redd for å

gjøre det kjipt å møte hun på fellesting som 17. mai om hun sier nei til å møte meg og hun treffer på eksen og så.

Overdramatiserer jeg en avisning? Føler det kleiner til alle møter på butikk og skole i all fremtid

Du skal selvsagt ikke inkludere barna i en bli kjent fase og dating. Hvis dere skulle ende opp med å like hverandre som mer enn venner så tar dere det derfra men du roter ikke barn inn i noe nå. 

Kaffe, kino, whatever folk gjør så mye rart så det er helt opp til deg. Skulle du bli avvist så er det ikke krise, så lenge du tar det som en mann uten hyl og skrik. :P

Anonymkode: e40a2...489

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare å invitere i vei utenå tenke om vi motes omh un soer neil eller ttreffer eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Be henne på middag, og inkluder barna.. Det ligger utrolig mye sjarm bak dette😉

Nei. Ikke med barna. Man drar IKKE barna inn i dating. Det er bare feil på alle måter.

Men selvfølgelig kan du spørre om hun vil ta en kaffe. Om hun syns det blir feil sier hun bare nei. Det kan nok være noen som skygger unna når man er der at man møtes i skolesettinger, det er et potensiale for at det kan bli litt kleint, men jeg kjenner flere som har funnet hverandre med barn både på samme og ulike trinn.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forsøke å møte hun på skolen eller noe da. Vet ikke hvor de bor. Er det creepy om jeg står ved skolen og venter? Jeg vet hun bruker å gå dit for å hente på AKS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (54 minutter siden):

Nei. Ikke med barna. Man drar IKKE barna inn i dating. Det er bare feil på alle måter.

Men selvfølgelig kan du spørre om hun vil ta en kaffe. Om hun syns det blir feil sier hun bare nei. Det kan nok være noen som skygger unna når man er der at man møtes i skolesettinger, det er et potensiale for at det kan bli litt kleint, men jeg kjenner flere som har funnet hverandre med barn både på samme og ulike trinn.

Feil rekkefølge.. først må man bli litt kjent og vinne kvinnens gunst 🥰 For det kommer ikke til å ødelegge vennskapet som foreldre.. men det gjør noe med vennskapet.. hvis man målrettet dater, og finner ut at vi ikke passer sammen.

Jeg mener at vennskapet skal ha sine fordeler, f.eks. fordeler som gjør at vi kan hjelpe hverandre med ting i hverdagen. Jo, for vi blir glad i hverandre og er takknemlig for hjelpen. Det blir automatisk kriblinger av sånt.. altså, søt musikk mellom to personer💞 Vil i grunn si at vi ikke har datet i det heletatt, det bare skjer noe magisk❤️

Folk er for opptatt av at det skal dates og gjøre ditt og datt, dele på regninger ved middager eller kaffen på byen. Det føles svært krampeaktig ut, og det blir for maskinelt, oppskriftsmessig,  og er faktisk veldig usexy..

Hvordan føles det å være et slikt "produkt" under daten?
Nei.. jeg sverger for gammelmetoden, den er mye tryggere og koseligere.. og vi flørter hverandre til sengs, så blir vi kjent i en rekordfart😉

Btw.. Dette med å inkludere barna er vel bare sunt så lenge de leker og passer sammen.. kan ikke se noe galt i det, så lenge vi ikke dater?🤔

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi er vel kanskje begge omkring 40 år

Håper du vet hvor gammel du er😉

Anonymkode: 2315d...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

. Er det creepy om jeg står ved skolen og venter? Jeg vet hun bruker å gå dit for å hente på AKS

Hvis ikke du selv har barn på AKS, eller skal hente dine egne barn, så synes jeg det er creepy.

Anonymkode: 6398e...760

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg har selv barn der, men yngre. De leker ikke sammen. Hvor lenge etter et brudd er det realistisk å tro at hun vil forsøke noe nytt? 2 år er det nok? Vil ikke vøre en rebound og hun skal ikke være det for meg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...