AnonymBruker Skrevet 27. september #21 Del Skrevet 27. september Jeg blir helt oppgitt over voksne mennesker som blir helt hjelpeløse ofre bare fordi de er alene og «klarer» ikke lage middag til bare en person. Joda, det klarer dere. Det er bare å ta seg sammen! Herregud til furting. Anonymkode: cf6b5...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #22 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg blir helt oppgitt over voksne mennesker som blir helt hjelpeløse ofre bare fordi de er alene og «klarer» ikke lage middag til bare en person. Joda, det klarer dere. Det er bare å ta seg sammen! Herregud til furting. Anonymkode: cf6b5...d9c Det er da ingen som furter. Og heller ingen som har sagt at en ikke klarer. Heller ikke TS sin venninne har furta. Det bare er ofte slik det blir. Velger selv om en vil spise middag eller ikke? Anonymkode: 6ffbb...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #23 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er da ingen som furter. Og heller ingen som har sagt at en ikke klarer. Heller ikke TS sin venninne har furta. Det bare er ofte slik det blir. Velger selv om en vil spise middag eller ikke? Anonymkode: 6ffbb...469 Nei, folk gjør seg helt hjelpeløse. Åååå jeg er alene. Jeg orker knapt lage meg brødskive buhu. Ta dere sammen! Anonymkode: cf6b5...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #24 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, folk gjør seg helt hjelpeløse. Åååå jeg er alene. Jeg orker knapt lage meg brødskive buhu. Ta dere sammen! Anonymkode: cf6b5...d9c Men hvor leser du at folk sutrer? Anonymkode: 6ffbb...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #25 Del Skrevet 27. september Jeg syns det er helt herlig å slippe å lage middag når jeg har barnefri. Spiser ikke grøt da, men holder fint med brødskiver. Og masse Pepsi Max! Anonymkode: 06f95...c62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuebordet Skrevet 28. september #26 Del Skrevet 28. september At du kaller henne lat sier mye om din holdning til venninnen din. Og at du fordømmer lettbrus. Drikker du alkohol? Har du ting i hverdagen som gir deg noe glede og "fri" fra alt som skal være fasade og perfekt? Ha litt selvinnsikt ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #27 Del Skrevet 28. september Nå er ikke jeg alene. Men jeg tar gjerne brødskiver til middag om det er en mulighet. Hvis hun spiser enkel mat 50% av tiden så gjør vel ikke det noe? Babygrøt inneholder mye næring og kalorier, så hun får i seg nok av det. Bortsett fra maten, hvordan er hun den uken hun er alene? Er hun sosial? Holder seg inne? Anonymkode: 43c74...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 28. september #28 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 22.34): Ja det kan vi jo gjøre. Skjønner jo på en måte at hun ikke synes det er gøy, men voksenlivet skal ikke være gøy tenker jeg, man må jo være litt fornuftig.. Når ungene er hjemme er hun visst veldig flink, lager sunn og variert mat fra bunnen. Da spiser hun det hun lager. Colaen er dog med hele tiden og hun lever på det nesten. Tror ikke hun er underernært, bare lat. Anonymkode: 2cafe...e0c Synes dette innlegget snudde fra å fremstå som en bekymret venn i HI til en veldig dømmende og nedlatende venn..? Hun er «lat» og «colaen er med hele tiden»… ? Med den holdningen trenger du ikke blande deg, nei. Det siste venninna di trenger er fordømmelse, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. september #29 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 22.34): Ja det kan vi jo gjøre. Skjønner jo på en måte at hun ikke synes det er gøy, men voksenlivet skal ikke være gøy tenker jeg, man må jo være litt fornuftig.. Når ungene er hjemme er hun visst veldig flink, lager sunn og variert mat fra bunnen. Da spiser hun det hun lager. Colaen er dog med hele tiden og hun lever på det nesten. Tror ikke hun er underernært, bare lat. Anonymkode: 2cafe...e0c Absolutt uenig. Voksenlivet skal være gøy, og hvis du skal blande deg inn i hennes liv så skal du tilføre gøy, glede og gode opplevelser. Med andre ord: Lag middag sammen med henne eller til henne av og til. Den dama trenger mer moro. Å bli skilt og ha småbarn er tungt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 28. september #30 Del Skrevet 28. september Jeg reagerer på at du kaller henne lat, - sånt sier man ikke om ei venninne! Ta henne med ut på ting og gjerne spis middag eller dra på kafé. Jeg tenker hun trenger litt selskap og ikke trives alene, og da er det et ork å lage middag kun til seg selv. Du kan jo også invitere henne hjem på middag, eller besøke henne og lage mat sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå