Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da ringer du han i dag. Får du ikke noe svar da, så skriver du en sakelig -ikke sutrende melding, hvor du får frem at du synes det er kjipt at han har det vanskelig. Du vil gjerne være der for han, men at du ikke aksepterer at han skriver kryptiske meldinger og sier at han går igjennom noe, samtidig som han er fyllesyk. Dere skal reise på en utenlandstur sammen, og at du i den forbindelse antok at han ønsket en voksen og moden relasjon. 

Kjipt at han har det vanskelig, men kryptiske meldinger sånn der. Ikke greit altså. Nå snur du dette tilbake på han, ikke vis deg usikker og engstelig. Ikke spill offer. Får du ingen respons fra han, eller han er unnvikende, så må du ta avgjørelsen på om du orker tur med han. I såfall venter du ikke i stillhet. Du skriver til han at «ok, jeg forventet en respons fra deg. Det har jeg ikke fått, da mener jeg at vi dropper ferieturen, og hele relasjonen. Ønsker deg alt godt.» 

Anonymkode: 3688e...597

Tusen takk, skal prøve å følge dette så godt jeg kan! Er utrolig bittert at jeg har sprengt feriebudsjettet og tatt ferieuker midt i oktober når jeg kunne brukt dette på ferie et annet sted med en venninne eller noe. Men kan ikke reise med han hvis han er ustabil. Han har fremdeles ikke svart på siste melding, så forblir den usvart skriver jeg at det ikke blir noe. 

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skriver det er mye stress med jobb og ting der han har slitt med. Jeg skrev at neste gang kan han ringe når det er noe istedenfor å forsvinne, så skrev han «takk ❤️❤️». Vet ikke jeg, føler meg litt utrygg for føler ikke dette er hele historien, men tror ikke det er noe personlig mot meg. Men føler ikke han er helt ærlig. Oppdaget før også at han er full midt i uka, men da har han ikke skulket jobb og unngått meg. 

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en lang dag på jobb, lite søvn og føler jeg har gjort en stor tabbe ved å involvere meg med han. Skal gjøre det slutt etter turen. Takk til dere som svarte hjelpsomt. 

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Det er usikkerheten din som som ødelegger dette forholdet. Ikke at han glemmer å sende en god morgen melding. Han er i dine øyne alltid skyldig til det motsatte er bevist. Det er en veldig stygg og urettferdig måte å behandle andre på. Det virker ikke som om du et klar for et forhold. Det finnes ikke en mann i verden som kan leve opp til den standarden her. Ingen.

Anonymkode: f9d7c...53f

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Herregud... Det er usikkerheten din som som ødelegger dette forholdet. Ikke at han glemmer å sende en god morgen melding. Han er i dine øyne alltid skyldig til det motsatte er bevist. Det er en veldig stygg og urettferdig måte å behandle andre på. Det virker ikke som om du et klar for et forhold. Det finnes ikke en mann i verden som kan leve opp til den standarden her. Ingen.

Anonymkode: f9d7c...53f

Han skrev han visste han burde sende melding men at han var ekstremt fyllesyk og går gjennom noe og skulket jobb. Som jeg har nevnt tidligere så hadde jeg ikke reagert om mønsteret var at vi pratet litt sporadisk, men jeg fikk en veldig dårlig magefølelse når en som skriver og ringer hyppig forsvinner, følte noe var galt og hadde rett. Handler ikke om at jeg er en prinsesse som skal ha god morgen hver dag.

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han pleier alltid å skrive god morgen og så ringe eller sende et par snaps. Nå har det gått 24 timer uten noe, har sett på sosiale medier at han er jevnlig aktiv og snapscore har økt. Kutte han ut? Vet at menn som er interessert ikke går så lenge med mindre de er opptatt, men det er ikke han. Han har sendt såå mye frem til denne plutselige pausen. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Gi han 3 dager. Ikke send han noe. Det ka vøre det har skjedd noe i livet hans som gjør at han ikke orker kontakt med nye bekjentskaper. Hører du ikke noe på 3 dager så sender du en melding; "hei, jeg har ikke hørt noe fra deg på noen dager, håper alt er bra med deg😊 Jeg er ute etter noen som kommuniserer mer enn det du gjør, så jeg ønsker deg lykke til videre😊" så kan du blokkere.

Anonymkode: 67c86...df5

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser poenget ditt. Men jeg så på snap map at han spilte golf etter jobb, om ikke hadde jeg selvsagt ringt for å høre om alt er ok eller for å si hei i det minste. Og den mannen finnes ikke usikker, jeg ble litt stresset rett etter vi hadde bestilt billetter fordi vi ikke har datet såå lenge enda, så lo han og ga meg en klem og sa jeg er så søt når jeg overtenker. Så han er ikke typen til å vente på svar, han sender om han ønsker uavhengig om jeg er stille eller ikke. 

Ja, det var spontant og dumt gjort å bestille dyr tur langt unna, helt ok for meg å gjøre med en kjæreste men var toskete med en jeg ikke kjenner helt enda. Snakker flere titalls tusen 😞

Anonymkode: 2229b...f2f

En dyr lang tur på kun én uke? Hvem gjør det?

Anonymkode: f5d96...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En dyr lang tur på kun én uke? Hvem gjør det?

Anonymkode: f5d96...6f2

Er 9 dager til sammen for har ikke telt med reisetid, 7 dager vi skal være der. Jeg syns det var verdt det strevet med lang reise for å være med han der, har bare 1 ferieuke igjen. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke ha fast mønster på kontakt....du høres slitsom ut. Kjedelig med rutinegreier, alt er jo mest spennede i starten...så dabber det av. Derfor lurt å ikke ha for mye kontakt utenom det å møtes :) 

Jeg svarer/sender når det passer meg, men orker ikke mas og masse kontakt utenom treffes.

Anonymkode: fe61e...3aa

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, ofte er det meg også. Uansett hadde han meldt noe når han sender masse snaps til andre og hopper over meg på lista. Greia vår er at han sier god morgen fordi han står opp sist og jeg sier god natt fordi jeg legger meg først. Det verste med dette er at vi har bestilt en ferietur sammen om 3 uker og det er myye penger ut av vinduet :( 

Anonymkode: 2229b...f2f

Du er så investert i fyren at du har bestilt ferietur med ham, men virderer å bare droppe han pga at HAN ikke har tatt kontakt på 24 timer? Er det mulig

Anonymkode: 09149...b9f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest dine innlegg nå, aner ikke din alder. Men hold deg unna dating og menn til du blir litt mer voksen og selvsikker.

Anonymkode: fe61e...3aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, ofte er det meg også. Uansett hadde han meldt noe når han sender masse snaps til andre og hopper over meg på lista. Greia vår er at han sier god morgen fordi han står opp sist og jeg sier god natt fordi jeg legger meg først. Det verste med dette er at vi har bestilt en ferietur sammen om 3 uker og det er myye penger ut av vinduet :( 

Anonymkode: 2229b...f2f

Rolig du nå, 24 timer er ingenting

Anonymkode: 005e7...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: håper du kutter ut han der etter måten han oppfører seg på.

Anonymkode: 7ea23...f56

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Må ikke ha fast mønster på kontakt....du høres slitsom ut. Kjedelig med rutinegreier, alt er jo mest spennede i starten...så dabber det av. Derfor lurt å ikke ha for mye kontakt utenom det å møtes :) 

Jeg svarer/sender når det passer meg, men orker ikke mas og masse kontakt utenom treffes.

Anonymkode: fe61e...3aa

Vi får ikke treffes så ofte fordi han reiser veldig mye med jobben, så det var han selv som sa vi må gjøre opp for det med meldinger og telefoner. Ellers enig, sist jeg datet tekstet vi kanskje hver 3 dag mellom treff, av og til kunne det gå nesten en uke uten melding og det var ok for meg. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han pleier alltid å skrive god morgen og så ringe eller sende et par snaps. Nå har det gått 24 timer uten noe, har sett på sosiale medier at han er jevnlig aktiv og snapscore har økt. Kutte han ut? Vet at menn som er interessert ikke går så lenge med mindre de er opptatt, men det er ikke han. Han har sendt såå mye frem til denne plutselige pausen. 

Anonymkode: 2229b...f2f

På en annen side kan det hende han tror han har deg i boks, med fremtidig ferie tur og hele greia, og nå har slutta å prøve så hardt. Hva mener han med at du er søt når du overtenker, når du deler bekymringer og tanker, det er ikke helt innafor å si av ham. 

Anonymkode: 005e7...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts: håper du kutter ut han der etter måten han oppfører seg på.

Anonymkode: 7ea23...f56

Men jeg blir så forvirret her, 80% sier jeg må vokse opp og stakkars fyr, mens 20% sier han ikke har oppført seg ok. Vet ikke hva som er rett, om jeg er hysterisk eller ikke. Alt jeg vet er at jeg vanligvis ikke trenger daglig kontakt for å føle meg bra i en relasjon, men at jeg nå går på eggeskall. Tror det handler om at jeg vil være trygg før turen og det er jeg ikke nå lenger. 

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På en annen side kan det hende han tror han har deg i boks, med fremtidig ferie tur og hele greia, og nå har slutta å prøve så hardt. Hva mener han med at du er søt når du overtenker, når du deler bekymringer og tanker, det er ikke helt innafor å si av ham. 

Anonymkode: 005e7...0e5

Det tror jeg du kan ha rett i, for ble generelt litt mindre kontakt etter vi bestilte tur, selv om det fremdeles var daglig kontakt. Ja, han har ikke en nervøs celle i kroppen og sier han syns det er herlig og søtt at jeg er følsom og kan bekymre meg og overtenke. Tror heldigvis han mente det som et merkelig kompliment. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du TS lar han gå, så han slipper er så survete og klengete dame! Seriøst, ikke start noe forhold før du er klar for det, og det er du jo helt tydeligvis ikke. Du må jobbe med deg selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder andre til en standard du ikke er villig til å holde selv - det er et ekstremt usjarmerende personlighetstrekk.

En partner til deg kommer aldri til å lykkes så lenge ditt eneste mål er å finne feil ved den. Du vender alle steiner for å finne et halmstrå av et "bevis" du kan bruke til  fabrikkere en intensjon som passer ditt eget forskrudde narrativ. 
Du bør virkelig ikke være i et forhold før du får kontroll på deg selv for du kan skade andre mye med din væremåte og mistenksomhet. Ingen kan noen gang lykkes i å gjøre rett ovenfor noen som bare leter etter feil. . 

Anonymkode: 17d95...208

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk, skal prøve å følge dette så godt jeg kan! Er utrolig bittert at jeg har sprengt feriebudsjettet og tatt ferieuker midt i oktober når jeg kunne brukt dette på ferie et annet sted med en venninne eller noe. Men kan ikke reise med han hvis han er ustabil. Han har fremdeles ikke svart på siste melding, så forblir den usvart skriver jeg at det ikke blir noe. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Gi han litt plass. Han sier han går gjennom noe, gi ham noen dager. 

Oppsøk terapi, du er et rødt flagg. Var jeg deg ville jeg ikke datet før jeg ble tryggere på meg selv, grensesetting og egen verdi. Slik det er nå vil du alltid tiltrekke menn som oppfyller ditt eget negative mønster. Og bare såre deg selv enda mer. 

Du virker medavhhengig, anbefaler boken Codependent no more og Growing yourself up. Ha en god dag på jobben og fokuser på eget liv frem til han tar kontakt noe mer. 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...