Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvis du skulle reist med noen som hadde ghostet 1 døgn og du hadde skrevet at du kan sove på eget rom hvis vedkommende har ting å gå gjennom og fått svar at javel. Hadde du da ville date han videre? Spesielt om han hadde bedt deg bestille reisen? Jeg kan komme på samtlige menn som er interessert i meg som hadde sagt aldri livet. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Hvis en mann hadde svart "aldri i livet" på at jeg ønsket å ha eget rom. Eller ytret ønske om det, så hadde jeg ikke reist med de! Herregud, slutt å prøve å få denne fyren til å si hva du skal føle og tenke, var det bare en test det med rommet? Skulle han si "nei jenta mi selvsagt skal vi sove sammen" og så hadde ting vært bra? Sov på eget rom hvis du vil, sov med ham hvis du vil, MEN FINN UT HVA DU VIL. det virker som du leter etter en fyr til å styre deg, så du slipper å ta så mange avgjørelser og ha så mangs tanker.. sorry men sjekk ut medavhengighet. 

Anonymkode: 005e7...0e5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og apropos utsatt. Mine venninner har jeg hatt en livstid, og har aldri hatt en krangel med dem.. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Men du er ikke i en intim nær relasjon med dem. Bare fordi du er helt på plan med dine venninner betyr ikke at du er det i romantiske relasjoner. 

Anonymkode: 005e7...0e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jesus, jeg gir opp. Fått gode tips lenger opp om hvordan jeg kan svare og forholder meg til det. Har ingen ønske om å være martyr, vil ha ting avslappet og trygt 

Anonymkode: 2229b...f2f

Så hvorfor ikke ta tak i problemene dine? Gå i terapi, lese om medavhengighet, bli voksen, moden? 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han har vært å liket story og bilder de siste 15 minuttene så beklager å skuffe «kjære deg». Men enig vi aldri skulle gjort det. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Tipper han merker at noe er feil, men han i likhet med deg kan heller ikke komminisere åpent og håper at alle likes og smiley gir godt vær igjen. Dere er nå meg et fint par hehe 

Anonymkode: 005e7...0e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis en mann hadde svart "aldri i livet" på at jeg ønsket å ha eget rom. Eller ytret ønske om det, så hadde jeg ikke reist med de! Herregud, slutt å prøve å få denne fyren til å si hva du skal føle og tenke, var det bare en test det med rommet? Skulle han si "nei jenta mi selvsagt skal vi sove sammen" og så hadde ting vært bra? Sov på eget rom hvis du vil, sov med ham hvis du vil, MEN FINN UT HVA DU VIL. det virker som du leter etter en fyr til å styre deg, så du slipper å ta så mange avgjørelser og ha så mangs tanker.. sorry men sjekk ut medavhengighet. 

Anonymkode: 005e7...0e5

Jeg tenker å skaffe eget rom, ha en fantastisk uke med han fordi han er første jeg har vært forelsket i på lenge med masse sex og fine opplevelser sammen, så etter også hans ønske fader jeg ut og forblir venner. Nei, det er ikke noe jeg vil, men rasjonelt sett med hans reising osv er det best slik. Og jeg vil være der når han trenger noen, også en venn. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tipper han merker at noe er feil, men han i likhet med deg kan heller ikke komminisere åpent og håper at alle likes og smiley gir godt vær igjen. Dere er nå meg et fint par hehe 

Anonymkode: 005e7...0e5

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tipper han merker at noe er feil, men han i likhet med deg kan heller ikke komminisere åpent og håper at alle likes og smiley gir godt vær igjen. Dere er nå meg et fint par hehe 

Anonymkode: 005e7...0e5

Var litt sånne svar jeg var ute etter, ikke om jeg har PF og er narsissist 🤣 Takk!

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker å skaffe eget rom, ha en fantastisk uke med han fordi han er første jeg har vært forelsket i på lenge med masse sex og fine opplevelser sammen, så etter også hans ønske fader jeg ut og forblir venner. Nei, det er ikke noe jeg vil, men rasjonelt sett med hans reising osv er det best slik. Og jeg vil være der når han trenger noen, også en venn. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Hvorfor skal du dumpe ham? 

Anonymkode: 30071...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg betrygget han med at jeg kan skaffe eget hotellrom og han bare svarte at han ikke har tenkt på det. Hva betyr det?? Betyr det at han vil det eller ikke? Begynner å bli knapt med tid med bookingen 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 22.55):

Men er det ikke et rødt flagg at han ikke har tenkt over at dette er første døgnet uten kontakt på 60 dager? Tenk om det hadde skjedd meg noe? Er ikke dumt det du skriver, men jeg føler meg såret og dum så vil ikke skrive noe, han bryr seg åpenbart ikke

Anonymkode: 2229b...f2f

Du MÅ fikse den selvfølelsen din, du er avhengig av bekreftelse fra ham for å føle deg veridful, du er medavhengig så det holder. Du må stoppe opp, du er på tur langt ut på jordet og jeg tror du ser det selv også, pust rolig, ta noen skritt tilbake. 

Anonymkode: 005e7...0e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal du dumpe ham? 

Anonymkode: 30071...539

Tråden er et levende bevis på at jeg ikke takler forhold med en som reiser store deler av året 😅 Om vi først etablerer oss så ok, men ikke motsatt rekkefølge 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og når jeg betrygget han med at jeg kan skaffe eget hotellrom og han bare svarte at han ikke har tenkt på det. Hva betyr det?? Betyr det at han vil det eller ikke? Begynner å bli knapt med tid med bookingen 

Anonymkode: 2229b...f2f

Du betrygget han ikke med en dritt, det er jo du som har innbilt deg selv at han føler seg presset.

Anonymkode: 75e9d...eaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

dersom du hadde lest hele tråden, ville du sett at TS har en reell grunn til bekymring her. Jeg bllir så trøtt av alle disse gaslighterne som alltid sier feilen ligger hos TS.

Anonymkode: 24e5b...14f

Jeg har lest hele tråden. Vær så snill og fortell meg at du ikke mener at det du leser her i tråden er normal oppførsel (av TS). Skal gjøre det slutt etter ferien fordi hun blir ødelagt av at han ikke sender melding på 24 timer. Har sjelden sett maken til overanalysering av alle mulige småting.

Ja, denne mannen kan også vise seg å være en drittsekk. Det er helt klart mulig. Men det er ikke fordi han lar være å sende melding en morgen! Det er ikke noe "tegn" på at han er en dritt og at hun blir lurt, det eneste dette er tegn på er TS sine problemer med tilknytning. Disse problemene vil hun ha med den neste typen hun involverer seg med også, akkurat som hun har hatt det med de forrige. Ikke fordi de er drittsekker, men fordi hun leter etter tegn på at det hun er livredd for skal skje igjen. Og da er forholdet dømt før det har begynt. 

Anonymkode: f9d7c...53f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har bare selvironi. Er fremdeles veldig forelsket 😊

Anonymkode: 2229b...f2f

 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tenker å skaffe eget rom, ha en fantastisk uke med han fordi han er første jeg har vært forelsket i på lenge med masse sex og fine opplevelser sammen, så etter også hans ønske fader jeg ut og forblir venner. Nei, det er ikke noe jeg vil, men rasjonelt sett med hans reising osv er det best slik. Og jeg vil være der når han trenger noen, også en venn. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Ikke ha sex med ham. For faen. 

Anonymkode: 005e7...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tråden er et levende bevis på at jeg ikke takler forhold med en som reiser store deler av året 😅 Om vi først etablerer oss så ok, men ikke motsatt rekkefølge 

Anonymkode: 2229b...f2f

Tror du at reisene hans er problemet her? Beklager, men du er på styr. Les denne tråden, les den høyt for deg selv, og se hva som har skjedd her.

Jeg kan fortelle deg at SELV om han hadde brutt mønsteret med å melde hver dag, mistet interessen litt, så er dette helt galskap det du har følt og forestilt deg. Du har et ekstremt vanvittig kontrollbehov. Du er ekstremt medavhengig, 

Hvis du følte at han har trekt seg vekk, så er den normale reaksjonen å våkne, se det an over litt tid, og så ringe ham om ting ikke bedrer seg og si "du, jeg begynner å lure på om vi dreit på draget med den turen, hva tenker du, er du fortsatt keen på å dra?" Og ta samtalen derfra. 

Anonymkode: 005e7...0e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og når jeg betrygget han med at jeg kan skaffe eget hotellrom og han bare svarte at han ikke har tenkt på det. Hva betyr det?? Betyr det at han vil det eller ikke? Begynner å bli knapt med tid med bookingen 

Anonymkode: 2229b...f2f

Det kan ikke vi vite. Ikke du heller. Ikke en gang moren hans. Det er bare han som vet det.

Om jeg kan gi deg ett tips så er det dette: du kan aldri vite hva andre faktisk tenker og mener, eller hvorfor de gjør som de gjør. Å sitte og dikte opp grunner basert på hva DU ville tenkt er nytteløst, for du er ikke han. Du kommer til å spare deg ekstremt mye energi om du slutter med dette. For du kommer ikke til å tippe riktig hver gang, og det er egentlig ganske arrogang å tillegge andre folk meninger og intensjoner de ikke en gang har. I tillegg til alle misforståelser du skaper.

Hvis du trenger er klart svar så spør du etter ett. Er du ikke villig til å gjøre det får du akseptere at du ikke vet, og handle ut i fra det, f.eks etter hva DU ønsker. Men jeg ser jo at dine ønsker er helt avhengig av hans ord og handlinger og da blir det vanskelig å skulle følge sitt eget kompass.

Som regel ville jeg sagt til noen at hvis de ble så usikker på en relasjon så er det best å avslutte. Men jeg kan ikke si det til deg, for jeg tror at de aller fleste relasjoner (med potensielle kjærester) vil gjøre deg usikker. Det er nok forskjellige ting du bør jobbe med, men vit at folk som er trygge på seg selv, kjenner seg selv godt og har selvtillit ikke ville reagert som du gjør. Og ja, jeg har selv kommet meg over store traumer med menn, jeg lot det aldri gå utover neste relasjon, for jeg jobbet meg gjennom det. Det er mulig.

Anonymkode: 94220...d80

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OMGOMG, sendte god natt melding til kjæresten, skrev at jeg er veldig glad i ham og god natt, sov godt og hjerter og fikk bare "god natt❤️" tilbake! Betyr det at han ikke er glad i meg lenger??? Kanskje han har mistet følelsene og ikke sier det? 

Anonymkode: c9c3e...b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

OMGOMG, sendte god natt melding til kjæresten, skrev at jeg er veldig glad i ham og god natt, sov godt og hjerter og fikk bare "god natt❤️" tilbake! Betyr det at han ikke er glad i meg lenger??? Kanskje han har mistet følelsene og ikke sier det? 

Anonymkode: c9c3e...b71

Ser at det kan se humoristisk og idiotisk ut. Men jeg har hatt det helt jævelig i løpet av denne tiden siden jeg skrev HI. Unner deg som spøker og alle andre en god og trygg partner ❤️

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syk er jeg jeg faktisk ikke, har gått lenge i terapi og fått høre motsatt. Men at jeg har mye traumer med menn. Og har selvinnsikt at jeg må jobbe med ting, det vet jeg. Men du har tydeligvis ikke lest tråden. Han ba meg bestille tur før jeg følte meg klar, han har vært superklar på at vi bare skal ha sex med hverandre, ikke minst han ønsket hyppig kontakt over sms og telefon fordi han reiser mye med jobb. Så ble han gradvis kaldere etter vi bestilte og så dette. Jeg har en magefølelse at han kun ønsker moro, derav min melding om separate rom. Så jeg skal gå for det, og gå for kun vennskap etterpå. Han var jo enig

Anonymkode: 2229b...f2f

Ahhh jeg blir oppriktig oppgitt ts. Hvis du leser dine innlegg her, fra start til slutt. Ser du ikke hvor problemet ligger? Du er usikker på ditt og datt, du søker bekreftelse, men klarer ikke kommunisere det. Grensene dine er ALL over the Place. 

Du fikk medhold av meg da han virket kald, men nå har han skjønt at han holdte på å fucke opp og prøver å gjøre det godt igjen. Du sier at du VIL ha eget rom, samtidig som du stiller det som et spørsmål til han, og blir snurt fordi han ikke motsier deg. Og du er utrygg, og vil derfor dele rom? Jeg forstår ikke, det gjør nok ikke han heller. 
VIL du ha eget rom, genuint? Da sier du det, tydelig, på en voksen måte. Vil du dele rom, så sier du det tydelig. Du ble usikker- SI DET TIL HAN. Forklar at du ble litt usikker på turen og du lot det balle på seg med tanker, at du beklager det og spør hvis du trenger en bekreftelse

Anonymkode: 3688e...597

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...