Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han pleier alltid å skrive god morgen og så ringe eller sende et par snaps. Nå har det gått 24 timer uten noe, har sett på sosiale medier at han er jevnlig aktiv og snapscore har økt. Kutte han ut? Vet at menn som er interessert ikke går så lenge med mindre de er opptatt, men det er ikke han. Han har sendt såå mye frem til denne plutselige pausen. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare han som skal ta initiativet? Alltid? I så fall skjønner jeg om han går lei.

Anonymkode: ecf74...c9b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det bare han som skal ta initiativet? Alltid? I så fall skjønner jeg om han går lei.

Anonymkode: ecf74...c9b

Nei, ofte er det meg også. Uansett hadde han meldt noe når han sender masse snaps til andre og hopper over meg på lista. Greia vår er at han sier god morgen fordi han står opp sist og jeg sier god natt fordi jeg legger meg først. Det verste med dette er at vi har bestilt en ferietur sammen om 3 uker og det er myye penger ut av vinduet :( 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, ofte er det meg også. Uansett hadde han meldt noe når han sender masse snaps til andre og hopper over meg på lista. Greia vår er at han sier god morgen fordi han står opp sist og jeg sier god natt fordi jeg legger meg først. Det verste med dette er at vi har bestilt en ferietur sammen om 3 uker og det er myye penger ut av vinduet :( 

Anonymkode: 2229b...f2f

Hva med å .......snakke med han? Har du sendt noe han ikke har svart på? 

Anonymkode: 50152...404

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ofte er det meg også. Uansett hadde han meldt noe når han sender masse snaps til andre og hopper over meg på lista. Greia vår er at han sier god morgen fordi han står opp sist og jeg sier god natt fordi jeg legger meg først. Det verste med dette er at vi har bestilt en ferietur sammen om 3 uker og det er myye penger ut av vinduet :( 

Anonymkode: 2229b...f2f

Har du noen venninner eller mor/søsken som kan bli med istedet da? Det er dsv veldig risky å bestille tur med menn, siden de fleste ghoster og er utro. 

Anonymkode: bb952...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, ofte er det meg også. Uansett hadde han meldt noe når han sender masse snaps til andre og hopper over meg på lista. Greia vår er at han sier god morgen fordi han står opp sist og jeg sier god natt fordi jeg legger meg først. Det verste med dette er at vi har bestilt en ferietur sammen om 3 uker og det er myye penger ut av vinduet :( 

Anonymkode: 2229b...f2f

Kan du ikke sende ham noe eller spørre ham rett ut? Hvis dere har bestilt ferietur er dere jo litt seriøse, såpass må han tåle og du klare..  

Anonymkode: fca17...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med å .......snakke med han? Har du sendt noe han ikke har svart på? 

Anonymkode: 50152...404

Og hvis han ikke svarer..? For det gjør han neppe. Menn elsker å ghoste og bytter damer konstant. Tro meg. 

Anonymkode: bb952...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og hvis han ikke svarer..? For det gjør han neppe. Menn elsker å ghoste og bytter damer konstant. Tro meg. 

Anonymkode: bb952...5e2

Ja nei hvis man bare skal gå ut fra det så får den ferieturen gå rett i dass da.

Anonymkode: 50152...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du noen venninner eller mor/søsken som kan bli med istedet da? Det er dsv veldig risky å bestille tur med menn, siden de fleste ghoster og er utro. 

Anonymkode: bb952...5e2

Nei, har ikke det, er en utrolig lang og dyr reise og bare bestilt billetten min, får ikke med meg noen en uke dit 😕 Angrer som f at jeg ikke bestilte med avbestillingsgebyr. Vet det er risky, men han skilte seg ut og virket forelsket. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og hvis han ikke svarer..? For det gjør han neppe. Menn elsker å ghoste og bytter damer konstant. Tro meg. 

Anonymkode: bb952...5e2

Derfor jeg ikke tør, orker ikke å ikke få svar, da er det bedre å ikke vite og gå videre i livet. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Derfor jeg ikke tør, orker ikke å ikke få svar, da er det bedre å ikke vite og gå videre i livet. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Da har du ghostet han, da. 

Anonymkode: 50152...404

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Derfor jeg ikke tør, orker ikke å ikke få svar, da er det bedre å ikke vite og gå videre i livet. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Dramatisk much? Er du veldig ung?

Anonymkode: 75e9d...eaf

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med å .......snakke med han? Har du sendt noe han ikke har svart på? 

Anonymkode: 50152...404

Nei, pratet på telefon i går, så sendte jeg god natt og han skrev «god natt ❤️❤️» det er nå et døgn siden. Har datet andre hvor vi bare skriver sporadisk og da er det ok, men her har det vært hver dag og han har aldri ikke skrevet god morgen og oversett meg en hel dag før. Pga ferieturen kjennes det sårbart ut. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dramatisk much? Er du veldig ung?

Anonymkode: 75e9d...eaf

Nei, bare mange og vonde erfaringer med menn som først er verdens fineste og mest investerte før de forsvinner fra jordens overflate 

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, pratet på telefon i går, så sendte jeg god natt og han skrev «god natt ❤️❤️» det er nå et døgn siden. Har datet andre hvor vi bare skriver sporadisk og da er det ok, men her har det vært hver dag og han har aldri ikke skrevet god morgen og oversett meg en hel dag før. Pga ferieturen kjennes det sårbart ut. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Vet du, du fremstår så forbanna tafatt at jeg tror han har det bedre uten deg. Dere har bestilt en lang, dyr reise sammen, og du tørr ikke skrive til han? Hva er dette her fornoe? Troller du? Finnes det mennesker som deg på ekte? 

Anonymkode: 50152...404

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet du, du fremstår så forbanna tafatt at jeg tror han har det bedre uten deg. Dere har bestilt en lang, dyr reise sammen, og du tørr ikke skrive til han? Hva er dette her fornoe? Troller du? Finnes det mennesker som deg på ekte? 

Anonymkode: 50152...404

Har du ikke lest over? Han jobber annerledes enn meg og derfor tar alltid han kontakt først så jeg ikke skal vekke han, men det har han ikke gjort i dag. Du trenger ikke være ufin bare fordi noen får nerver etter dårlige erfaringer. 

Anonymkode: 2229b...f2f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du ikke lest over? Han jobber annerledes enn meg og derfor tar alltid han kontakt først så jeg ikke skal vekke han, men det har han ikke gjort i dag. Du trenger ikke være ufin bare fordi noen får nerver etter dårlige erfaringer. 

Anonymkode: 2229b...f2f

Hva om han sitter å tenker det samme som deg, hvorfor har hun ikke skrevet noe idag? Det er ikke sikkert han har like stålkontroll på nøyaktig når du forventer melding av han, selv om du synes det er en fastsatt tradisjon. 

Kanskje mora/katten/bestefaren har daua så han har vært opptatt. Kanskje er det krise på jobb. Kanskje har han bare binga paradise hotel. Kanskje ligger han på sykehuset med knekt fot. 

Takler du ikke å kommunisere så kan du heller ikke forvente å ende opp i noe godt forhold. Og du burde slutte å bestille dyre, lange reiser med menn før du tørr å snakke med dem.

Anonymkode: 50152...404

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest om tilknytningsmønster?

Anonymkode: 75e9d...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust med magen? Det er 24 timer, ikke dager. Litt vel needy kanskje? 

Anonymkode: 95af8...e41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...