AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Del Skrevet 25. september 2024 Jeg trenger ny vinterkåpe eller vinterjakke, og trenger inspirasjon. Noen som har lyst å dele hvilken jakke de har? 😃 Anonymkode: 6d503...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Del Skrevet 25. september 2024 Denne tar jeg som anonym for jeg vil ikke at folk skal sitere meg og kjefte på oss idioter som bruker så mye penger på et klesplagg... Kjøpte meg ny vinterjakke/kåpe for noen dager siden. Bestilte den på nett, og den ble levert i forgårs. Nydelig. Passet perfekt. Men den kostet 10.000 kr... Det er dyreste vinterjakken/klesplagget jeg noen gang har kjøpt. Men den er fòret med dun og fjær, og rundt hetten er det pels fra kashmirgeiter. Den var veldig behagelig å ha på, og jeg gleder meg nå til det blir kaldt nok til at den kan brukes! ❤️ Jeg liker veldig godt at den har belte i livet (med kneppspenne), så man får litt "fasong", og ikke bare en uformelig masse i stort vintertøy. Woolrich jakke kjøpt fra Miinto Anonymkode: 1e9db...bf6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #3 Del Skrevet 25. september 2024 UBR Enigma Anonymkode: 107f6...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #4 Del Skrevet 25. september 2024 Lang pelskåpe med god, foret hette for kalde dager. Dunjakker og sun parkas. Diverse allværsjakker med boblefor. En svart Kashmir kåpe. Og sikkert noe mer som jeg ikke husker i farten. Anonymkode: 55f0c...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #5 Del Skrevet 25. september 2024 En parajumper til de kaldeste dagene. En litt «fancy» boblejakke med hette til hverdags En kort og lett dunjakke som kan pakkes sammen til «ingenting» En dunkåpe fra Kappahl som synger på siste verset, men som jeg er veldig glad i og vil beholde. En nyere dunkåpe fra Kappahl (erstatter for den gamle), som jeg ikke er blitt fortrolig med enda. En ull/kashmir-kåpe til pent. Tenker det holder jeg… 😅 Anonymkode: 11be3...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg har en ullkåpe fra Weekend Max Mara og en parkas fra Fjällräven. Anonymkode: 22d93...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. september 2024 #7 Del Skrevet 26. september 2024 (endret) Jeg har disse Endret 26. september 2024 av Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 26. september 2024 #8 Del Skrevet 26. september 2024 Denne fra Mos Mosh....beste ever! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Denne tar jeg som anonym for jeg vil ikke at folk skal sitere meg og kjefte på oss idioter som bruker så mye penger på et klesplagg... Kjøpte meg ny vinterjakke/kåpe for noen dager siden. Bestilte den på nett, og den ble levert i forgårs. Nydelig. Passet perfekt. Men den kostet 10.000 kr... Det er dyreste vinterjakken/klesplagget jeg noen gang har kjøpt. Men den er fòret med dun og fjær, og rundt hetten er det pels fra kashmirgeiter. Den var veldig behagelig å ha på, og jeg gleder meg nå til det blir kaldt nok til at den kan brukes! ❤️ Jeg liker veldig godt at den har belte i livet (med kneppspenne), så man får litt "fasong", og ikke bare en uformelig masse i stort vintertøy. Woolrich jakke kjøpt fra Miinto Anonymkode: 1e9db...bf6 Usj. Anonymkode: 2aae6...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Del Skrevet 26. september 2024 Hvilken...? Å herlighet jeg ar så mange - En mørk dunparka fra Jean Paul til vanlige dager - Tykk, lang og litt oversized ullkåpe til kalde strikkgenser-dager - En super tykk Peak Performance til ekstremt kalde dager - 3 ullkåper i vanlige tykkelse (grå, sort og rosa) - Dunparka til tur med bikkjene (husker ikke merket) - Svea beige dunjakke til lyse dager - Bergans dunjakke til sporty dager Har sikkert glemt noen i farta, men de to første er de to viktigste som jeg hadde tatt med meg hvis huset brant: Denne i mørk blå: Anonymkode: 52618...975 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 26. september 2024 #11 Del Skrevet 26. september 2024 UBR Spectra Parka - Black | Follestad Verdt hver krone! Klassisk og pen i snittet, varm og vanntett, bruker den til absolutt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. september 2024 #12 Del Skrevet 26. september 2024 Sånn ca sånn: Woolrich til iskalde dager på vinteren. Burberry duffelcoat til kalde dager. Barbour til kjølige dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #13 Del Skrevet 26. september 2024 Denne ull-blandings kåpen til kjølige dager fra H&M Premium Selection Denne dunjakken fra Chiara Forthi til kalde dager Denne fra Kayoba/Jula (😂) til iskalde dager (brukes kun på tur med bikkja da jeg syns den ser ut som en sovepose 😅). Skal sies at den er utrolig god og varm da selv om det ikke er dun og god plass til flere lag under. Anonymkode: a3d10...4ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 26. september 2024 #14 Del Skrevet 26. september 2024 Varmeste dunkåpen jeg noengang har hatt og jeg elsker den 😅🤩 Calvin Klein Jeans Monologo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #15 Del Skrevet 26. september 2024 Så mange fine og varme jakker! Har lyst på alle nå😅 Ts Anonymkode: 6d503...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #16 Del Skrevet 26. september 2024 Beatbox skrev (5 timer siden): Varmeste dunkåpen jeg noengang har hatt og jeg elsker den 😅🤩 Calvin Klein Jeans Monologo Er det ikke tacky med en sånn svær logo på? Jeg hadde følt meg dum... Anonymkode: fa3eb...9a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #17 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det ikke tacky med en sånn svær logo på? Jeg hadde følt meg dum... Anonymkode: fa3eb...9a1 Hva er poenget med sånne kommentarer 🙄 Anonymkode: ccff1...cd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #18 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg har parkas fra fjelleeeven en parkas fra northface 3 forskjellige parkaser fra twentyfour Anonymkode: ccff1...cd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå