Gå til innhold

Jenter som starter med botox/filler tidlig ser jo så gamle ut etterhvert...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har flere venninner som startet med dette i midten av 20åra, nå som ca 30år gamle se de mye eldre ut enn de burde...trist.

Anonymkode: a6ca3...bdd

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet. Har registrert det samme. Blir enda verre når de bikker 40

Anonymkode: 09b7d...53b

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med filler og botox når jeg var 21 år.

Ser nå bra ut til å være 40.

Så stemmer nok ikke alltid det du sier.

Anonymkode: 91771...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om utseendet til venner jeg.

Det er mange måter å ødelegge seg på.

Alkohol, mat, sol, snus, røyk.

You do you.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart. Det er jo musklene som holder ansiktet «oppe», og når de blir lammet over tid så faller ansiktet sammen.

Anonymkode: 288ac...eaa

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg startet med botox i pannen da jeg var 28 år, er snart 40 år. Ser verken eldre eller yngre ut. 

Skal nevnes at jeg har fra naturen sin side ekstremt stram pannemuskulatur. Noe hele farssiden av slekten har, som gjør at vi kronisk strammer pannen og får MYE rynker i tidlig alder. Bor på et lite tettsted der det omtales som etternavn-pannen. Så jeg fikk rynker i pannen allerede tidlig i 20-årene og fikk kommentarer "jeg ser du har arvet "nordmannpannen". 

Jeg er glad for det finnes botox til å lamme min hissige pannemuskulatur slik jeg slipper å se 10-15 år eldre ut enn jeg er 🙂

Anonymkode: 97191...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har flere venninner som startet med dette i midten av 20åra, nå som ca 30år gamle se de mye eldre ut enn de burde...trist.

Anonymkode: a6ca3...bdd

Nei! Det gjør de ikke. De holder seg bedre for de tar jo botox før rynkene kommer. Tar man botox etter dype linjer allerede er ankommet,vil de bli mindre,men aldri helt borte. Er jo som arr...

At de ser kunstige ut i ansiktet som 40+  er noe annet😅

Anonymkode: 9a938...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg startet med botox i pannen da jeg var 28 år, er snart 40 år. Ser verken eldre eller yngre ut. 

Skal nevnes at jeg har fra naturen sin side ekstremt stram pannemuskulatur. Noe hele farssiden av slekten har, som gjør at vi kronisk strammer pannen og får MYE rynker i tidlig alder. Bor på et lite tettsted der det omtales som etternavn-pannen. Så jeg fikk rynker i pannen allerede tidlig i 20-årene og fikk kommentarer "jeg ser du har arvet "nordmannpannen". 

Jeg er glad for det finnes botox til å lamme min hissige pannemuskulatur slik jeg slipper å se 10-15 år eldre ut enn jeg er 🙂

Anonymkode: 97191...b5d

Hmm.. lurer på om jeg er angrepet av dette fenomenet, selv om jeg neppe er deres bortkommne slektning 😅😂
Bruker ikke botox, vet ikke om jeg har lyst. 


Men vil legge til at dere som bruker filler, dere har jo sikkert gjort det allerede, men sjekker ut hvordan det både migrerer, foblir i ansiktet selv etter å ha blitt prøvd oppløst og at dine ordinære fettceller(?)musklatur(?) kan bli fjernet når dere tar den fjernings miksturen.(Husker ikke hva det heter)

Anonymkode: 2bc65...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...