Gå til innhold

En fyr rasert kommunal leil, si ifra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet om en fyr som har rasert en kommunal leil han bor i. Hull i vegger, grisete og skittent, skrudd på diverse el osv. Personen er oppegående, bare bryr seg ikke om andres eiendeler

Sier jeg ifra eller ikke? Og om jeg skal gjøre det vil jeg gjøre deg anonymt. Skummel person 

Anonymkode: 514c5...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde jo gå ann å skrive et brev og sende det i posten anonymt til kontoret som håndterer kommunale boliger i aktuell bydel/sted. Hvis man sender mail så står det jo avsender.

Anonymkode: fc2b5...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vet om en fyr som har rasert en kommunal leil han bor i. Hull i vegger, grisete og skittent, skrudd på diverse el osv. Personen er oppegående, bare bryr seg ikke om andres eiendeler

Sier jeg ifra eller ikke? Og om jeg skal gjøre det vil jeg gjøre deg anonymt. Skummel person 

Anonymkode: 514c5...13c

Hva er leil? 

Anonymkode: 770a3...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er leil? 

Anonymkode: 770a3...2c1

leilighet

Anonymkode: 401c9...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed. 

Sånne som han fortjener ikke å få hjelp. Her gir kommunen han et sted og bo, og han takker for hjelpen med å ødelegge alt. Har han lyst å bo på gata i vinterkalde Norge? Det hadde han nesten fortjent.

Anonymkode: ff570...c3d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gi beskjed. 

Sånne som han fortjener ikke å få hjelp. Her gir kommunen han et sted og bo, og han takker for hjelpen med å ødelegge alt. Har han lyst å bo på gata i vinterkalde Norge? Det hadde han nesten fortjent.

Anonymkode: ff570...c3d

☝️

Anonymkode: 4909b...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å si ifra! Men om kommunen gjør noe er en annen sak… jeg bor over en kommunal bolig, paret er kastet ut flere ganger og leiligheten er totalrenovert minst to ganger, likevel bor paret der fremdeles… selv brannvesenet har stengt leiligheten et par ganger i forbindelse med utkasting, likevel blir det ikke bedre.

Anonymkode: 58fca...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vet om en fyr som har rasert en kommunal leil han bor i. Hull i vegger, grisete og skittent, skrudd på diverse el osv. Personen er oppegående, bare bryr seg ikke om andres eiendeler

Sier jeg ifra eller ikke? Og om jeg skal gjøre det vil jeg gjøre deg anonymt. Skummel person 

Anonymkode: 514c5...13c

En du vet om, altså en mege fjern bekjent eller knapt nok bekjent, du vet bare om han? 
 

Nei, pass dine egne saker. Kommunen ordner opp her.

Anonymkode: 389e6...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bare å si ifra! Men om kommunen gjør noe er en annen sak… jeg bor over en kommunal bolig, paret er kastet ut flere ganger og leiligheten er totalrenovert minst to ganger, likevel bor paret der fremdeles… selv brannvesenet har stengt leiligheten et par ganger i forbindelse med utkasting, likevel blir det ikke bedre.

Anonymkode: 58fca...a69

Samme her.  ROP folk er det ingen som tør omplassere, uansett hvor jævlig de gjør det for sine omgivelser 

Anonymkode: 0b937...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...