AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Vet om en fyr som har rasert en kommunal leil han bor i. Hull i vegger, grisete og skittent, skrudd på diverse el osv. Personen er oppegående, bare bryr seg ikke om andres eiendeler Sier jeg ifra eller ikke? Og om jeg skal gjøre det vil jeg gjøre deg anonymt. Skummel person Anonymkode: 514c5...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Det burde jo gå ann å skrive et brev og sende det i posten anonymt til kontoret som håndterer kommunale boliger i aktuell bydel/sted. Hvis man sender mail så står det jo avsender. Anonymkode: fc2b5...ed7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vet om en fyr som har rasert en kommunal leil han bor i. Hull i vegger, grisete og skittent, skrudd på diverse el osv. Personen er oppegående, bare bryr seg ikke om andres eiendeler Sier jeg ifra eller ikke? Og om jeg skal gjøre det vil jeg gjøre deg anonymt. Skummel person Anonymkode: 514c5...13c Hva er leil? Anonymkode: 770a3...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er leil? Anonymkode: 770a3...2c1 leilighet Anonymkode: 401c9...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Gi beskjed. Sånne som han fortjener ikke å få hjelp. Her gir kommunen han et sted og bo, og han takker for hjelpen med å ødelegge alt. Har han lyst å bo på gata i vinterkalde Norge? Det hadde han nesten fortjent. Anonymkode: ff570...c3d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gi beskjed. Sånne som han fortjener ikke å få hjelp. Her gir kommunen han et sted og bo, og han takker for hjelpen med å ødelegge alt. Har han lyst å bo på gata i vinterkalde Norge? Det hadde han nesten fortjent. Anonymkode: ff570...c3d ☝️ Anonymkode: 4909b...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september Bare å si ifra! Men om kommunen gjør noe er en annen sak… jeg bor over en kommunal bolig, paret er kastet ut flere ganger og leiligheten er totalrenovert minst to ganger, likevel bor paret der fremdeles… selv brannvesenet har stengt leiligheten et par ganger i forbindelse med utkasting, likevel blir det ikke bedre. Anonymkode: 58fca...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september Oppegående? 😂🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september Send en bomiljøklage, du finner det på kommunens nettside 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vet om en fyr som har rasert en kommunal leil han bor i. Hull i vegger, grisete og skittent, skrudd på diverse el osv. Personen er oppegående, bare bryr seg ikke om andres eiendeler Sier jeg ifra eller ikke? Og om jeg skal gjøre det vil jeg gjøre deg anonymt. Skummel person Anonymkode: 514c5...13c En du vet om, altså en mege fjern bekjent eller knapt nok bekjent, du vet bare om han? Nei, pass dine egne saker. Kommunen ordner opp her. Anonymkode: 389e6...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #11 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bare å si ifra! Men om kommunen gjør noe er en annen sak… jeg bor over en kommunal bolig, paret er kastet ut flere ganger og leiligheten er totalrenovert minst to ganger, likevel bor paret der fremdeles… selv brannvesenet har stengt leiligheten et par ganger i forbindelse med utkasting, likevel blir det ikke bedre. Anonymkode: 58fca...a69 Samme her. ROP folk er det ingen som tør omplassere, uansett hvor jævlig de gjør det for sine omgivelser Anonymkode: 0b937...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå