Gå til innhold

Hvilken dating app vil du anbefale for å finne kjærest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken dating app ville du anbefalt meg for å finne kjæreste? Jeg er kvinne i 30-årene og bor i en middels/stor by med ca 50 000 innbyggere.

Anonymkode: 74948...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har intrykk av at det ikke har så stor betydning egentlig, du vil møte useriøse og seriøse på alle sammen. 

Kanskje bare se an hvordan appene fungerer, og velg det designet du tenker vil fenge deg best?

Anonymkode: 19139...44c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinge er vertfall bedre enn Tinder

Anonymkode: 14f88...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder, om enn bare fordi det er der de fleste er. Skader jo ikke å ha et par av de andre installert også, men det er på Tinder det er mest aktivitet.

Anonymkode: fe273...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste på markedet er å finne på tinder.

Anonymkode: 90459...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happn. Da finner du folk nær der du er.

Anonymkode: f6176...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken dating app ville du anbefalt meg for å finne kjæreste? Jeg er kvinne i 30-årene og bor i en middels/stor by med ca 50 000 innbyggere.

Anonymkode: 74948...b46

Meld deg heller på Singelfestivalen i 2025. Så kan du treffe folk ansikt til ansikt og gjøre deg opp en mening om de menneskene du treffer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplassen?
Det fungerer iallefall for meg, men jeg er jo en ærlig sjel når det gjelder seksualitet. Kvinner blir forbløffet når de leser, at jeg ikke er som menn generelt.. Trodde egentlig møteplassen kun var for kjærester, men der tok jeg feil.

Så klarer du å skille ut ærlige menn..  så har du like stor sjanse der, som alle andre apper👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Møteplassen?
Det fungerer iallefall for meg, men jeg er jo en ærlig sjel når det gjelder seksualitet. Kvinner blir forbløffet når de leser, at jeg ikke er som menn generelt.. Trodde egentlig møteplassen kun var for kjærester, men der tok jeg feil.

Så klarer du å skille ut ærlige menn..  så har du like stor sjanse der, som alle andre apper👏

Møteplassen er det siste stedet jeg ville prøvd å finne noe seriøst. Verste datingappen jeg har vært borti. Der er det en stor samling av menn fullstendig uten sosiale antenner.

Anonymkode: 8ed51...374

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare brukt tinder og happn, og det er tinder jeg har hatt mest lykke og der jeg fant kjæresten min. Vet ikke om kjønn har noe å si her, men tinder fikk jeg masse matcher og dates, på happn fikk jeg knapt noen 

Anonymkode: ccbe8...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møteplassen er det siste stedet jeg ville prøvd å finne noe seriøst. Verste datingappen jeg har vært borti. Der er det en stor samling av menn fullstendig uten sosiale antenner.

Som brukeren du siterte med andre ord

Anonymkode: 0a750...557

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som brukeren du siterte med andre ord

Anonymkode: 0a750...557

Du trenger ikke skrive det alle tenker 😉

Anonymkode: 73387...4ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja.. jeg ser til daglig at kvinner er skuffet og misfornøyd over menn, både på møteplassen og andre apper..
Eeeh, altså kvinner som tar alle menn under en kam, klarer aldri å finne en mann.. fordi både kvinner og menn skygger dårlig holdning. Da spiller det vel ingen rolle, hvilke datingtjeneste de bruker?

Heldigvis er det forskjell på kvinner og menn, vi kriger iallefall ikke mellom kjønnene..😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...