AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Hvilken dating app ville du anbefalt meg for å finne kjæreste? Jeg er kvinne i 30-årene og bor i en middels/stor by med ca 50 000 innbyggere. Anonymkode: 74948...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Har intrykk av at det ikke har så stor betydning egentlig, du vil møte useriøse og seriøse på alle sammen. Kanskje bare se an hvordan appene fungerer, og velg det designet du tenker vil fenge deg best? Anonymkode: 19139...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september Hinge er vertfall bedre enn Tinder Anonymkode: 14f88...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september Tinder, om enn bare fordi det er der de fleste er. Skader jo ikke å ha et par av de andre installert også, men det er på Tinder det er mest aktivitet. Anonymkode: fe273...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september Tinder Anonymkode: 0a750...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september De aller fleste på markedet er å finne på tinder. Anonymkode: 90459...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september Happn. Da finner du folk nær der du er. Anonymkode: f6176...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september Takk for tips! Anonymkode: 74948...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken dating app ville du anbefalt meg for å finne kjæreste? Jeg er kvinne i 30-årene og bor i en middels/stor by med ca 50 000 innbyggere. Anonymkode: 74948...b46 Meld deg heller på Singelfestivalen i 2025. Så kan du treffe folk ansikt til ansikt og gjøre deg opp en mening om de menneskene du treffer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september Møteplassen? Det fungerer iallefall for meg, men jeg er jo en ærlig sjel når det gjelder seksualitet. Kvinner blir forbløffet når de leser, at jeg ikke er som menn generelt.. Trodde egentlig møteplassen kun var for kjærester, men der tok jeg feil. Så klarer du å skille ut ærlige menn.. så har du like stor sjanse der, som alle andre apper👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Møteplassen? Det fungerer iallefall for meg, men jeg er jo en ærlig sjel når det gjelder seksualitet. Kvinner blir forbløffet når de leser, at jeg ikke er som menn generelt.. Trodde egentlig møteplassen kun var for kjærester, men der tok jeg feil. Så klarer du å skille ut ærlige menn.. så har du like stor sjanse der, som alle andre apper👏 Møteplassen er det siste stedet jeg ville prøvd å finne noe seriøst. Verste datingappen jeg har vært borti. Der er det en stor samling av menn fullstendig uten sosiale antenner. Anonymkode: 8ed51...374 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #12 Del Skrevet 26. september Har bare brukt tinder og happn, og det er tinder jeg har hatt mest lykke og der jeg fant kjæresten min. Vet ikke om kjønn har noe å si her, men tinder fikk jeg masse matcher og dates, på happn fikk jeg knapt noen Anonymkode: ccbe8...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #13 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Møteplassen er det siste stedet jeg ville prøvd å finne noe seriøst. Verste datingappen jeg har vært borti. Der er det en stor samling av menn fullstendig uten sosiale antenner. Anonymkode: 8ed51...374 Som brukeren du siterte med andre ord Anonymkode: 0a750...557 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #14 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Som brukeren du siterte med andre ord Anonymkode: 0a750...557 Du trenger ikke skrive det alle tenker 😉 Anonymkode: 73387...4ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. september #15 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Møteplassen er det siste stedet jeg ville prøvd å finne noe seriøst. Verste datingappen jeg har vært borti. Der er det en stor samling av menn fullstendig uten sosiale antenner. Anonymkode: 8ed51...374 Ja.. jeg ser til daglig at kvinner er skuffet og misfornøyd over menn, både på møteplassen og andre apper.. Eeeh, altså kvinner som tar alle menn under en kam, klarer aldri å finne en mann.. fordi både kvinner og menn skygger dårlig holdning. Da spiller det vel ingen rolle, hvilke datingtjeneste de bruker? Heldigvis er det forskjell på kvinner og menn, vi kriger iallefall ikke mellom kjønnene..😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 26. september #16 Del Skrevet 26. september Tinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå