AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #1 Del Skrevet 25. september 2024 Hva spasser til overdeler til denne buksa? Topper eller genser eller noe annet som kunne vært kult Jeg er i begynnelsen av 40-åra og vil ikke kle meg som en gammel dame over 60 år (neida de er ikke gamle, det er veldig spreke og veldig oppegående fortsatt heldigvis ) . Anonymkode: 6a05b...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #2 Del Skrevet 25. september 2024 Tror den blir kjerring på alle over 25 egentlig. Anonymkode: 82a99...c29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #3 Del Skrevet 25. september 2024 Jeg har denne i svart. Jeg bruker hettegenser og hvite sneakers til den. Anonymkode: 07c61...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #4 Del Skrevet 25. september 2024 Jeg er midten av 30årene forresten. Anonymkode: 07c61...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 25. september 2024 #5 Del Skrevet 25. september 2024 (endret) tror ikke noe kan få den buksen ut av "Kjærring" kategorien, beklager.. det er ikke en stygg bukse men den er uten fasong og snitt og den er litt kjedelig rett og slett, ikke noe galt i det altså! Den er sikkert veldig gkomfortabel og noen ganger er det viktigere enn at man ser ung og fresh ut spør du meg.. Og nettopp fordi den er så casual kan du i grunne ha alt mulig til, teskjorter, skjorter, topper, gensre.. En kul jakke osv.. du kan kle deg med joggesko eller kule boots.. Endret 25. september 2024 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #6 Del Skrevet 25. september 2024 Jerseystoff og sydd press er selve definisjonen på gammeldamebukse. Det er umulig å få den til å se ut som noe annet. Anonymkode: 30690...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #7 Del Skrevet 25. september 2024 Hvit strikkagenser i mohair hadde vært fint! Anonymkode: c25bb...fc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #8 Del Skrevet 25. september 2024 Carrot skrev (4 timer siden): tror ikke noe kan få den buksen ut av "Kjærring" kategorien, beklager.. det er ikke en stygg bukse men den er uten fasong og snitt og den er litt kjedelig rett og slett, ikke noe galt i det altså! Den er sikkert veldig gkomfortabel og noen ganger er det viktigere enn at man ser ung og fresh ut spør du meg.. Og nettopp fordi den er så casual kan du i grunne ha alt mulig til, teskjorter, skjorter, topper, gensre.. En kul jakke osv.. du kan kle deg med joggesko eller kule boots.. Det heter kjerring, ikke kjærring. Anonymkode: bea96...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #9 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det heter kjerring, ikke kjærring. Anonymkode: bea96...9bc kjære+ring=kjærring 🤣 Anonymkode: c3bf7...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg bruker den med vanlige gensere. Elsker den buksa. Er i 40 årene. Bruker skinnjakke/dongerijakke til, sammen med sneakers. Anonymkode: ccfd2...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #11 Del Skrevet 26. september 2024 Hvis dette skal gå må du være svært veltrent og slank, spør du meg. Anonymkode: 4713f...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #12 Del Skrevet 27. september 2024 Den buksen er ikke min stil. Men viss jeg skulle prøvd å style den ville jeg prøvd å kledd den opp. Jeg ville hatt en oversize hvit klassisk skjorte som dekket for hvordan den ser ut i skrittet og i livet. Jeg ville hatt de øverste knappene åpne så jeg fikk en v hals. Så hadde jeg enten gått for en crop genser i strikket bomull eller ull. Gjerne litt tekstur for å bryte opp litt. Jeg ville nok brukt en litt oversize skinn jakke eller tykk cotton canvas jakke. Når det gjelder sko er jeg veldig usikker. Ikke stoff sko. Kanskje skinn sneakers fra Adidas, Nike eller converse. Det som er litt utfordrende med den buksen er materialet, presskanten og snittet i en og samme bukse. Hver for seg er dette 3 ulike type stil i en bukse. Sammen så er det en slags mixmatch du må prøve å balansere. Anonymkode: d92d4...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #13 Del Skrevet 27. september 2024 Jeg er 60 og den buksa ville du ikke sett på meg. Her er det enten treningsklær eller jeans. 😉 Men den kunne vært stilig med en pen, litt oversized, ullgenser. Anonymkode: 4b1b3...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #14 Del Skrevet 27. september 2024 Tror det eneste jeg hadde brukt den til er litt oversized strikke genser som jeg tar en liten flik av og dytter ned foran. Anonymkode: b2a1a...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #15 Del Skrevet 27. september 2024 Jeg er 70, den buksa ville jeg ikke hatt på meg. Forbinder den med generasjonen før meg, min mor som hadde vært snart hundre brukte slike. Med press! Anonymkode: dc102...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå