Gå til innhold

Babyshower gravid med tvillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, skal planlegge en babyshower for ei venninne som er gravid med tvillinger og har termin i slutten av februar. Når er det best å ha babyshower? Risikabelt i januar kanskje?

Anonymkode: 5f100...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tatt det i desember 

Anonymkode: 02f36...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått for første halvdel av desember. 

Anonymkode: 7de68...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ideelle hadde vært i desember. Men det er en vanskelig måned å planlegge selskap i da det er mye annet som skjer for mange. Så inviter nå så fort som mulig ihvertfall.

Anonymkode: af9ed...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kun gravid med én, og vannet mitt gikk 5,5 uker før termin, dagen etter babyshower😅

Hadde det vært meg så hadde jeg nok planlagt noe i desember. Ja, det er en måned mange skal på julebord osv, men en babyshower er jo en grei ting å ha på en søndag hvor det gjerne ikke er så mye annet f.eks. 

Anonymkode: d844d...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk gått for slutten av november.

Desember er så travel. Og i januar er hun raskt veldig tung og sliten, og kan ikke nyte det like mye. 

Anonymkode: b2324...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller, etter å ha lest forrige innlegg.

Søndag i advent er ikke så dumt, koselig med julestemning også. 

Anonymkode: b2324...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde faktisk gått for slutten av november.

Desember er så travel. Og i januar er hun raskt veldig tung og sliten, og kan ikke nyte det like mye. 

Anonymkode: b2324...66a

Enig her. Sent november, kan være julestemning da og, men ikke et så hardnakket opplegg som desember.

Anonymkode: b407c...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er de inviterte? Ikke alle 20åringer vil dra på advents-babyshower kl 12 søndag etter julebord. 

Jeg ville tatt det første helgen over nyttår, eller siste helgen i november (men ofte julebord og flere som reiser bort denne tiden også)! Hva med å høre med de inviterte? Ta datoen først kan, eller de viktigste kan (nærmeste venner, søsken, mor, bestemor). Du må også høre med barnefaren om de har planer foreslått helg. 

Anonymkode: 3a3c9...f3e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gamle er de inviterte? Ikke alle 20åringer vil dra på advents-babyshower kl 12 søndag etter julebord. 

Jeg ville tatt det første helgen over nyttår, eller siste helgen i november (men ofte julebord og flere som reiser bort denne tiden også)! Hva med å høre med de inviterte? Ta datoen først kan, eller de viktigste kan (nærmeste venner, søsken, mor, bestemor). Du må også høre med barnefaren om de har planer foreslått helg. 

Anonymkode: 3a3c9...f3e

Min erfaring er at 20-åringer klarer det fint. 

Men etter 40 har man virkelig glemt hvordan man skal være velfungerende dagen derpå. Og joda, det gjelder selv om jeg bare drikker vin, og går hjem ved midnatt 😂

Anonymkode: b2324...66a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...