AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Når din partner går mye opp vekt eller blir mager, og du merker at du mister lysten på han/ hun pga dette, er det da kjærligheten/ følelsene som har minket? Anonymkode: dfdb1...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): eller blir mager Takk! Mange tror det å gå ned er et ubetinget gode. Jeg har mistet lyst på to kjærester pga vektnedgang. Vanskelig å skille tiltrekning fra respekt og respekt fra forelskelse. Synes mer synd på enn er glad i. Anonymkode: 0be45...f75 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk! Mange tror det å gå ned er et ubetinget gode. Jeg har mistet lyst på to kjærester pga vektnedgang. Vanskelig å skille tiltrekning fra respekt og respekt fra forelskelse. Synes mer synd på enn er glad i. Anonymkode: 0be45...f75 Min ex begynte med Keto kosthold og gikk ned nesten 20 kg fordi han fikk i seg for lite kalorier. Han ble veldig mager og så det selv til slutt, men klarte ikke å spise seg opp igjen fordi kroppen hans var så vant til fasting og spisevindu en gang i døgnet. Jeg gikk fra å være hektet på han og alltid ha lyst til å være fysisk og intim, til å syntes det var ekkelt når han kysset meg og vi prøvde på sex, fordi det føltes for meg som å ta på et skjelett. Jeg klarte ikke å si det til han, så jeg unnskyldte meg oftere og oftere og sexlivet gikk fra 100 til 0 i løpet av det siste året, og jeg fikk veldig dårlig samvittighet men klarte ikke å være intim lengre. Lurer på om kjærligheten forsvant fordi tiltrekningen ikke var like sterk lengre, eller om det var andre ting i forholdet som medvirket? Ts Anonymkode: dfdb1...cae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september Tja. En del ting henger kanskje sammen. Sjeldent at folk går veldig opp eller ned i vekt uten at de har endret noe i vaner, helse eller personlighet. Anonymkode: ed2e8...16d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september For egen del tror jeg at så radikale endringer i spisevaner ville vært et vel så stort problem og turn-off som de fysiske endringene. Man skal ikke undervurdere betydningen felles måltider (og felles matglede) har som sosial faktor. Anonymkode: b5b13...870 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #6 Del Skrevet 25. september Min partner igjennom mange år har fluktuert en god del i sin fysikk. Opp og ned i vekt. Veltrent til utrent. Har ingen ting å si for min tiltrekning til henne seksuelt. Det er helt andre kvaliteter og egenskaper ved henne som for meg gjør henne attraktiv. Anonymkode: 04ca0...bf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #7 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når din partner går mye opp vekt eller blir mager, og du merker at du mister lysten på han/ hun pga dette, er det da kjærligheten/ følelsene som har minket? Anonymkode: dfdb1...cae Nope. Kona hadde store vektoppganger i begge graviditeter. Blir fortsatt tent av henne, og elsker hun like mye, om ikke mer for å ha gitt meg barn. Anonymkode: 38db2...236 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september Vi har gått både opp og ned i løpet av vårt forhold begge to. Ikke hatt noe som helst påvirkning på sexlivet vårt. Anonymkode: 545e7...5a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september Jeg har opplevd det motsatte. Kona var sterkt overvektig, fri og kåt. Vi hadde det morro sammen og vi nøt hverandre og sex begge to. Hun gikk ned 50-60 kg pga slankeoperasjon og nå er hun så fiksert at hun skammer seg. Kroppen er ikke bra nok, hun liker ikke seg selv, vil ikke ha sex osv…Må trene mer, mer ned i vekt, operere bort hud, stramme opp osv Jeg vill valgt henne på 120 kg hver dag fremfor hun på 65/70 som nå skammer seg og aldri er fornøyd. De som sier de ikke tenner på overvektige mennesker burde prøve en glad kåt overvektig kvinne, og en missfornøyd skamfull kvinne på 65, så kan de se hva de foretrekker. Overvektige kvinner er flott!! Anonymkode: 1d3b1...afd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september Er gift med en som hadde modellkropp og var trenet, veide kanskje 82 kg på det tynneste. Han veier nå rundt 100. Har ikke lyst på han lengre og han gidder ikke gå inn for å gå ned i vekt. Anonymkode: a7c75...c91 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september Jeg ble sammen med en radmager 18åring som nå har blitt en smålubben 38åring. Det har ikke endret noe for meg. Skulle jeg valgt, så syntes jeg en plass i mellom der var mest attraktivt, men jeg er nå uansett tiltrukket av ham, og det har jeg alltid vært. Den store forskjellen i forholdet er nok heller mine kilo. For jeg bærer ikke min overvekt like uproblematisk som ham. Han bryr seg ikke om mine ekstra kilo, men jeg skammer meg. Og dermed hemmer det meg, og det påvirker samlivet vårt negativt. Anonymkode: 8d26e...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå