AnonymBruker Skrevet 25. september #41 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han gjør det for å ødelegge selvtilliten din. Første steg før han er utro, så kommer han til å gaslighte deg, ved å si ting som «du er så usikker» osv Anonymkode: 1b02b...253 Åh! Det tror jeg også. Så dritt at mennesker ikke kan være enten ordentlige eller ærlige😩 Hva får noen ut av å ødelegge andres selvtillit liksom?😭 TS. Anonymkode: 6ec57...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 25. september #42 Del Skrevet 25. september Jeg er helt enig i at du bør ta det opp hvis du fortsetter med han. Men jeg tror du skal være veldig påpasselig med hvordan du tar det opp. Se rart på han neste gang det skjer og spør hvorfor han tror du er interessert i den informasjonen. Ikke si noe som helst som kan tolkes som at han lykkes med å psyke deg ut i tilfelle det er det han prøver på. La det skinne gjennom at det er han selv det går utover. Han markerer seg selv som en undermåls partner, ikke deg. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #43 Del Skrevet 25. september Jeg datet en gang en mann som sa at før meg, likte han pene damer. Men nå skulle han prøve å ikke bry seg om utseendet. Det var en forferdelig mann. Jeg fikk inntrykk av at han satt null pris på meg, så jeg gjorde det slutt ganske fort. Du burde komme deg vekk TS, han liker deg sikkert, men ikke nok Anonymkode: a582f...010 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #44 Del Skrevet 25. september Begynn å kommenter menn til han tar hintet... Anonymkode: a4cda...2a0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #45 Del Skrevet 25. september Akkurat det over har jeg opplevd faktisk. At en jeg datet skaffet seg tinder profil etter 6 mnd dating med meg. Og så når jeg snakket med han, så klagde han over at jeg hadde ikke vært like selvsikker som hun nye han hadde datet. Enden på visa var at hun ville date andre da, og holdt på å flørte med andre og var utro mot han. NEsten litt digg at det gikk sånn etter at det han gjorde mot meg. Rart at folk liksom ikke greier å koble at måten man blir behandlet på av den man er mest glad i, har et ganske stort utslag på selvfølelsen og hvor selvsikker man er. Samtidig klagde han hele tiden over div sider ved meg. Rart jeg ikke blir trygg da, liksom. Feilene i seg selv så han jo ikke! Eller at de gode sidene mine veide opp for de dårlige. Anonymkode: 3ffa0...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #46 Del Skrevet 25. september Jeg hadde ikke tatt dette opp med ham, for han manipulerer og gaslighter deg, Ts. Når han gjør dette så åpenlyst så er han også såpass dreven at han mest trolig vil greie å sno seg ut av det også, og trolig på en måte hvor du fortsetter sammen med ham, føler at du har gjort noe feil, og da er du i full fart på vei nedover selv. Magefølelsen din sier ganske høyt og tydelig til deg at dette er en mann som ikke er riktig for deg! En mann som ikke gir deg ro og trygghet, men heller det motsatte. Typisk for slike menn er jo også en form for lovebombing, for å overøse deg med "positiv" oppmerksomhet, for å få deg hektet. Så begynner han å teste deg med slike kommentarer om andre damer - tåler du testen og fortsetter med ham, så har du "bestått" og han vet at han kan gå videre til å psyke deg ned videre. Ikke kast bort mer av tiden din på en slik mann. Jeg antar dere er voksne begge to - ikke kast bort tiden på en mann som du allerede på datestadiet ser du må oppdra. Den han viser deg at han er på dette området, det er en del av personligheten hans. Ikke kast bort mer tid på ham! Anonymkode: 76dd7...eb8 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #47 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Åh! Det tror jeg også. Så dritt at mennesker ikke kan være enten ordentlige eller ærlige😩 Hva får noen ut av å ødelegge andres selvtillit liksom?😭 TS. Anonymkode: 6ec57...d89 Du fortjener bedre, plis gå ifra han Anonymkode: c0fe3...9a1 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 25. september #48 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg datet en gang en mann som sa at før meg, likte han pene damer. Men nå skulle han prøve å ikke bry seg om utseendet. Det var en forferdelig mann. Jeg fikk inntrykk av at han satt null pris på meg, så jeg gjorde det slutt ganske fort. Du burde komme deg vekk TS, han liker deg sikkert, men ikke nok Anonymkode: a582f...010 Det opplevde jeg og. Han sa han var ferdig med pene damer fordi de var så krevende. Så da skulle han date damer som ikke var så pene. Dette sa han på første date. Det ble ikke noen ny date. Sånt sier man ikke 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #49 Del Skrevet 25. september Pingvinen skrev (2 minutter siden): Det opplevde jeg og. Han sa han var ferdig med pene damer fordi de var så krevende. Så da skulle han date damer som ikke var så pene. Dette sa han på første date. Det ble ikke noen ny date. Sånt sier man ikke Herregud! Anonymkode: 568c7...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #50 Del Skrevet 25. september Pingvinen skrev (3 minutter siden): Det opplevde jeg og. Han sa han var ferdig med pene damer fordi de var så krevende. Så da skulle han date damer som ikke var så pene. Dette sa han på første date. Det ble ikke noen ny date. Sånt sier man ikke Omg! Er det sant😭😭😭 Hva i alle….. Anonymkode: 6ec57...d89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #51 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg datet en gang en mann som sa at før meg, likte han pene damer. Men nå skulle han prøve å ikke bry seg om utseendet. Det var en forferdelig mann. Jeg fikk inntrykk av at han satt null pris på meg, så jeg gjorde det slutt ganske fort. Du burde komme deg vekk TS, han liker deg sikkert, men ikke nok Anonymkode: a582f...010 Herregud!😭 Er det mulig å være så dum. Først tenke sånn OGSÅ si det!!!!! Anonymkode: 6ec57...d89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #52 Del Skrevet 25. september Du må jo bare gjøre det samme ts. Snakk om andre deilige mannfolk. Da tenker jeg pipen får en annen lyd. Anonymkode: 1c0c7...ad8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #53 Del Skrevet 25. september Takk for gode råd!🫶🏽. Ts Anonymkode: 6ec57...d89 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 25. september #54 Del Skrevet 25. september Pingvinen skrev (4 timer siden): Det opplevde jeg og. Han sa han var ferdig med pene damer fordi de var så krevende. Så da skulle han date damer som ikke var så pene. Dette sa han på første date. Det ble ikke noen ny date. Sånt sier man ikke Noen mennesker lar kjeften prate uten at det som kommer har vært innom hjernen for kvalitetssjekk, men altså... Kanskje trodde han at du ville høre at han valgte deg for hvem du er og ikke for hva du er... Er det ikke slike komplimenter damer vil ha da? Altså komplimenter for personligheten deres, heller enn utseendet... Så det er vel intet å klage på?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 25. september #55 Del Skrevet 25. september tvertimot skrev (57 minutter siden): Noen mennesker lar kjeften prate uten at det som kommer har vært innom hjernen for kvalitetssjekk, men altså... Kanskje trodde han at du ville høre at han valgte deg for hvem du er og ikke for hva du er... Er det ikke slike komplimenter damer vil ha da? Altså komplimenter for personligheten deres, heller enn utseendet... Så det er vel intet å klage på?!? Dette var på første date. Han kjente meg ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 25. september #56 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Eller «John datet en dame som var så vakker. Hun så slik og slik ut. Så vakker/lekker altså, men hun var ikke snill og det var sånn jeg fant ut at utseende ikke er så viktig». Anonymkode: 6ec57...d89 "Enig i det! Har datet høye, muskuløse menn med stor pikk før, men nå tenkte jeg at jeg heller skulle ta noe annet. Bare slitsomt å date noen andre vil ha og" Han kommenterer andre damer for at du skal miste selvtillit, og være takknemlig for at han har valgt deg. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 25. september #57 Del Skrevet 25. september Pingvinen skrev (6 timer siden): Det opplevde jeg og. Han sa han var ferdig med pene damer fordi de var så krevende. Så da skulle han date damer som ikke var så pene. Dette sa han på første date. Det ble ikke noen ny date. Sånt sier man ikke Har opplevd omtrent det samme. Exen min sa "jeg har alltid datet pene og supersmarte damer, men nå ønsker jeg en som deg som i stedet er gøy å være med." Altså, hva pokker er det for noe å si! Han kommenterte alltid hvor deilige andre damer var. Psyket meg ned til nullpunktet før jeg klarte å bryte ut. Voldelig viste han seg også å være... Ett råd til deg, TS: Kom deg vekk fra fyren! Det kommer garantert bare til å bli verre. Det er ikke din oppgave å oppdra han (og det funker ikke heller. En drittsekk er og blir en drittsekk). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 25. september #58 Del Skrevet 25. september Pingvinen skrev (1 time siden): Dette var på første date. Han kjente meg ikke Fikk med meg det! Men altså, førsteinntrykket er viktig. Og han hadde åpenbart suksess med det, for inntrykk gjorde han åpenbart. At det ikke gikk så bra den gang med deg, kanskje neste gang... Tror ikke han gav opp leitingen av den grunn, så om han ikke har funnet seg ei enda så leter han nok fortsatt videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvertimot Skrevet 25. september #59 Del Skrevet 25. september Ava+, skrev (22 minutter siden): Exen min sa "jeg har alltid datet pene og supersmarte damer, men nå ønsker jeg en som deg som i stedet er gøy å være med." Nå kan det like så godt være gøy å være med ei som er pen og smart, at noen virker å tro at man må være mindre tiltrekkende eller dum for å være artig, det skjønner jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 25. september #60 Del Skrevet 25. september tvertimot skrev (21 minutter siden): Nå kan det like så godt være gøy å være med ei som er pen og smart, at noen virker å tro at man må være mindre tiltrekkende eller dum for å være artig, det skjønner jeg ikke... Han sa det for å bryte meg sakte ned. Er bare slik sånne drittsekker er. Sagt av andre folk er jeg selv både pen (relativt), smart og gøy, men det kunne ikke exen min tillate at jeg tenkte om meg selv. En dame med høy selvtillit er vanskelig å kontrollere, og må derfor brytes ned... Tipper derfor at daten til TS er av samme ulla, prøver å bryte hun sakte ned slik at hun ikke evner å komme seg vekk fra senere drittoppførsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå