AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Har haugevis med diverse buffer, sikkert 10 stykker - de fleste med reklame, til meg som bor alene.... Noen forslag til hva man kan gjøre med dem bortsett fra å la de ligge i en skuff eller å kaste dem? Anonymkode: 4dca2...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Jeg tror jeg ville sydd pulsvanter Anonymkode: c5d1b...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #3 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror jeg ville sydd pulsvanter Anonymkode: c5d1b...f9d Blir ikke buffer litt tynne? Anonymkode: 4dca2...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #4 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blir ikke buffer litt tynne? Anonymkode: 4dca2...71e Vi har kanskje forskjellig behov. Jeg liker litt tynnere varianter i overgangen på høst og vår. Ville sydd de dobble, eventuelt med et litt tykkere lag fra et annet stoff - f.eks. en utslitt joggebukse. Anonymkode: c5d1b...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #5 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har kanskje forskjellig behov. Jeg liker litt tynnere varianter i overgangen på høst og vår. Ville sydd de dobble, eventuelt med et litt tykkere lag fra et annet stoff - f.eks. en utslitt joggebukse. Anonymkode: c5d1b...f9d Det var lurt 🙂 Kanskje et ullstoff utenpå kan bli bra Anonymkode: 4dca2...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinoor Skrevet 1. oktober #6 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 8.56): Har haugevis med diverse buffer, sikkert 10 stykker - de fleste med reklame, til meg som bor alene.... Noen forslag til hva man kan gjøre med dem bortsett fra å la de ligge i en skuff eller å kaste dem? Anonymkode: 4dca2...71e Jeg bruker dem til skopuss. Det er de perfekte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå