Gå til innhold

Å ha barna på fanget. Når slutter dine med det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra 7-8-årsalderen ble det mye mindre 😕 Trenger fortsatt mye kos og nærhet, men vil sjelden sitte på fanget lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkedykker skrev (21 minutter siden):

Ut ifra en del svar her så kan det virke som at noen faser beholdes, til en viss grad.  

Du er den eneste som sitter med en voksen kvinne på fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkedykker
Baratheon skrev (22 minutter siden):

Du er den eneste som sitter med en voksen kvinne på fanget.

Nei nå har du misforstått. Det er min far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene mine sluttet vel med å sitte på fanget i 10-11 års  alderen. Vel, altså.. minstemann kan fortsatt sette seg på fanget mitt - men det er jo på pur F 😅. (Han er 18, og ganske (veldig) mye større og tyngre enn meg... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slutter de vel aldri med.

Anonymkode: ec7b0...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det slutter de vel aldri med.

Anonymkode: ec7b0...201

Man slutter å sitte på fanget til foreldrene sine, jo…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 34 år og kan fortsatt ligge i armkroken til mamma. Sitter ikke direkte på fanget da 😅

Anonymkode: 17ea1...0c3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 8. Da ble rompene til ungene så vonde å ha på fanget. Går greit med en pute under.

Anonymkode: 7abfc...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sønner er 11 og 14, og begge er godt høyere enn meg, så det er ikke så praktisk å ha dem på fanget lenger. 😅 Men de kommer støtt og stadig og kryper inn i armkroken når vi ser tv, og er rause med klemmene (særlig 14-åringen, faktisk). 🥰

Anonymkode: 35998...c2e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 6 sitter meget sjelden på fanget. Han var ivrig fangesitter opp til 5 år

Anonymkode: d43f9...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baratheon skrev (58 minutter siden):

Man slutter å sitte på fanget til foreldrene sine, jo…

vel, tydeligvis er det mange som ikke gjør det, datteren her for eksempel på 24 - både hos mor og far.. ikke av samme behov som en treåring selvsagt men dog.. nærhet og kjærlighet har ikke noen aldersgrense. 

Anonymkode: ecc2e...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

vel, tydeligvis er det mange som ikke gjør det, datteren her for eksempel på 24 - både hos mor og far.. ikke av samme behov som en treåring selvsagt men dog.. nærhet og kjærlighet har ikke noen aldersgrense. 

Anonymkode: ecc2e...e90

Det fremgår av en tråd her inne at det finnes mødre som kaller sin 21 år gamle sønn for «typen sin», og hvisker i øret på samboeren til sønnen at «han er min».

Selv om det finnes personer som gjør ting, betyr det ikke at det er innafor. Foreldre skal i god tid før barna er voksne sørger for at de forstår at det er upassende at de sitter på fanget til foreldrene. Det er noe særdeles infantiliserende ved det hele, som er veldig spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på snart 3 vil helst sitte ved siden av (men gjerne i armkroken) :P Men sitter på fanget iblant da men mest om hun vil ha trøst. 

Anonymkode: ff70b...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker. Øvrige innlegg er verken lest eller vurdert, ber derfor om at eventuelle regelbrudd rapporteres.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...