issoras Skrevet 30. september 2024 #101 Del Skrevet 30. september 2024 Rosalilje84 skrev (1 time siden): Jeg bruker ikke mme. Fint. Da er vi tydeligvis enige om at døgnåpne bensinstasjoner er en unødvendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 30. september 2024 #102 Del Skrevet 30. september 2024 issoras skrev (2 minutter siden): Fint. Da er vi tydeligvis enige om at døgnåpne bensinstasjoner er en unødvendighet. Fordi mitt yngste barn er 11 år og jeg ikke lenger trenger mme? Interessant logikk, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september 2024 #103 Del Skrevet 30. september 2024 Rosalilje84 skrev (1 time siden): Fordi mitt yngste barn er 11 år og jeg ikke lenger trenger mme? Interessant logikk, må jeg si. Man må jo sørge for å følge med at man har nok mme. Ser man at det begynner å gå nesten tomt eller man har brukt opp over halvparten ja da kjøper man ny boks med mme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 30. september 2024 #104 Del Skrevet 30. september 2024 Rosalilje84 skrev (6 timer siden): Fordi mitt yngste barn er 11 år og jeg ikke lenger trenger mme? Interessant logikk, må jeg si. Logikken er at du ikke kommer med noen motargumenter. 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå