Gjest In absentia Skrevet 25. september #81 Del Skrevet 25. september Hvis vi ikke hadde ført politikk som gjorde Norge til et mer og mer utrygt land så ville ikke alenearbeid vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. september #82 Del Skrevet 25. september Stina234 skrev (18 minutter siden): Var ikke det samme SV som ønsket bortimot fri innvandring som er en vesentlig årsak til slike arbeidplasser er utrygge? Det er en annen debatt, men nei det er ikke primært innvandrer som raver dritings rundt på natten og skal ha pølse til nattmat. tidligere hadde man strengere regler på dagtid også . Det er ikke bare kriminalitet , men hvis du er alene på jobb og tryner på lageret og skader deg er du litt lost . Eller blir spysjyk for den sags skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. september #83 Del Skrevet 25. september In absentia skrev (3 minutter siden): Hvis vi ikke hadde ført politikk som gjorde Norge til et mer og mer utrygt land så ville ikke alenearbeid vært noe problem. Jo, det var et problem før også, men da hadde vi strengere regler i arbeidsmiljøloven . Man skulle ikke være alene på jobb mer enn 2 timer i tilfelle « illebefinnende « mener jeg det lød. Noe sånt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 25. september #84 Del Skrevet 25. september Rosalilje84 skrev (6 timer siden): Ikke sant. I Sverige, Danmark og Finland har de ikke så vanvittig mange færre mennesker enn Norge. Likevel er det helt vanlig der både med søndagsåpne og døgnåpne butikker. I Norge er butikkene stengt på natt og søndag. Da må man ha et alternativ. Planlegging er fint og flott, men er det slik at folk som er dårlig å planlegge eller som plutselig får noe uforutsett, skal straffes? Hvordan tror du vi greier oss på bygda da?Her er det ikke en eneste bensinstasjon åpen etter kl 22. Vi overlever faktisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 25. september #85 Del Skrevet 25. september Rosakatt skrev (14 minutter siden): Men husk at selv om dette er fryktelig, betyr ikke det at alle innvandrere er dyreplagere. Å de jeg har hørt opplevde ekkle opplevelser, opplevde det av norske, så dette er ikke et innvandrer problem, våre landsmenn og damer er fullt istand til å begå uloveligheter de også. Det har jeg heller ALDRI påstått, men sa bare at akkurat de to mennene var søppel, og det å tenke at det er ok å sparke til noens hund tror jeg kan være kulturelt betinget (og nei, jeg sier ikke at alle innvadrere tror det er ok, men flere og spesielt muslimer, har en holdning om at enkelte dyr er mindreverdige og kan behandles deretter) Det er lov å kritisere enkeltpersoners oppførsel og begrunne det med deres bakgrunn uten at det betyr at man påstår ALLE fra samme bakgrunn eller som er innvandrere oppfører seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 25. september #86 Del Skrevet 25. september Gagaen skrev (8 minutter siden): Hvordan tror du vi greier oss på bygda da?Her er det ikke en eneste bensinstasjon åpen etter kl 22. Vi overlever faktisk! En av grunnene til at jeg flyttet til et større sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. september #87 Del Skrevet 25. september Rosalilje84 skrev (6 timer siden): Hvis du ikke bryr deg om å bli svindlet , så kjør på. Bli svindlet? Hvordan ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 25. september #88 Del Skrevet 25. september Vi husker vel alle hun som ble voldtatt på bensinstasjon i Vestfold eller Telemark. Var det ikke sånn at det alltid var to før de borgerlige gjorde om på det eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 25. september #89 Del Skrevet 25. september Majer skrev (1 minutt siden): Vi husker vel alle hun som ble voldtatt på bensinstasjon i Vestfold eller Telemark. Var det ikke sånn at det alltid var to før de borgerlige gjorde om på det eller tar jeg feil? I hvilken borgerlig periode? Ikke den forrige ihvertfall , må tilbake til 90 tallet tror jeg. Jo, man måtte være 2 før men det er lenge siden . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 25. september #90 Del Skrevet 25. september Min 18 åring jobbet alene til kl 23 om kvelden. Det var ubehagelig noen ganger når fulle folk kom innom. Men alene om natten er ikke greit. Min venninne jobbet som nattevakt på hotell da en psykotisk person kom inn. Han knuste speil og ødela mye. Han stengte henne inne på ett rom og etterpå tok han henne med rundt omkring på hotell og knuste ting. Han trodde at noen var ute etter han. Hun jobbet ikke som nattevakt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 26. september #91 Del Skrevet 26. september Spitzy skrev (11 timer siden): I hvilken borgerlig periode? Ikke den forrige ihvertfall , må tilbake til 90 tallet tror jeg. Jo, man måtte være 2 før men det er lenge siden . Ja, det er nok langt tilbake, men det hjelper ikke damene som ble voldtatt. De rødgrønne kunne ha gjenninført det så all skyld er ikke på de borgerlige, men jeg synes det er rart de har sluppet å svare for seg etter at det ble kjent at det førte til voldtekter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 26. september #92 Del Skrevet 26. september Majer skrev (1 time siden): Ja, det er nok langt tilbake, men det hjelper ikke damene som ble voldtatt. De rødgrønne kunne ha gjenninført det så all skyld er ikke på de borgerlige, men jeg synes det er rart de har sluppet å svare for seg etter at det ble kjent at det førte til voldtekter Jeg kjenner ikke til den saken du refererer til, men hadde en kollega som ble voldtatt på nattevakt på bensinstasjon vi jobbet på sent på 90- tallet . Så den er er ikke unik, ikke et nytt problem . Vet ikke akkurat når reglen kom men husker det også var regler for dagvakter tidlig 90 tall. Maks 2 timer alene . Det hadde også med sikkerhet/ helse / personlige behov ( gå på do feks ) og gjøre mer enn kriminalitet . I dag hadde dette vært kroken på døra for de fleste småbutikker/ småbedrifter grunnet netthandel , effektivitet og priskrig så det ville ikke fungert, arbeidslivet har blitt tøffere. Ja, alle i etterkant kunne innført deler av gamle regler . Jeg synes at man må være 2 på jobb feks mellom 23-7 kunne vært en brukbar regel og innføre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 27. september #93 Del Skrevet 27. september Typisk SV å ramme lovlydige som konsekvens av kriminalitet de har sørget for at har løpt løpsk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 29. september #94 Del Skrevet 29. september Rosalilje84 skrev (På 25.9.2024 den 12.12): Nei, de selger også bleier, morsmelkerstatning, Ibux, Paracet og andre nødvendige varer. Døgnåpen bensinstasjon er et storbyfenomen. Slapp helt av, byfolk, man overlever uten døgnåpen bensinstasjon, ingen babyer kommer til å sulte ihjel og ingen kommer til å omkomme av hodepine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 29. september #95 Del Skrevet 29. september issoras skrev (1 time siden): Døgnåpen bensinstasjon er et storbyfenomen. Slapp helt av, byfolk, man overlever uten døgnåpen bensinstasjon, ingen babyer kommer til å sulte ihjel og ingen kommer til å omkomme av hodepine. Jeg bor i en mindre by, og vi har tre døgnåpne bensinstasjoner. Så feil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 29. september #96 Del Skrevet 29. september Rosalilje84 skrev (3 timer siden): Jeg bor i en mindre by, og vi har tre døgnåpne bensinstasjoner. Så feil igjen. Fantastisk argument. Du bor i en by med døgnåpne bensinstasjoner. Greit, da er det slått fast at det er en nødvendighet. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 29. september #97 Del Skrevet 29. september issoras skrev (6 timer siden): Fantastisk argument. Du bor i en by med døgnåpne bensinstasjoner. Greit, da er det slått fast at det er en nødvendighet. 🙄 Nei. Du påsto at det var storbyfenomen. Det er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 30. september #98 Del Skrevet 30. september Rosalilje84 skrev (10 timer siden): Nei. Du påsto at det var storbyfenomen. Det er det ikke. Greit. Byfenomen da. Hvorfor sliter dere i byen med å være tom for mme kl 02 på natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 30. september #99 Del Skrevet 30. september issoras skrev (5 minutter siden): Greit. Byfenomen da. Hvorfor sliter dere i byen med å være tom for mme kl 02 på natta? Jeg bruker ikke mme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september #100 Del Skrevet 30. september Sam Fox skrev (På 24.9.2024 den 22.36): Enda en grunn til å ikke stemme SV... Hvorfor? Noen ganger kan det være direkte utrygt med noen ganger fulle og aggressive folk som raver inne på bensinstasjonen og så må kanskje ei ungjente på 19 alene på jobb måtte håndtere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå