AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Del Skrevet 24. september 2024 Er det eieren eller vetrinæren som bestemmer når hunden skal slippe ved lang tids sykdom? Anonymkode: 1b8bf...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Del Skrevet 24. september 2024 Eier. Men man må jo ha innsikt til å ta deb avgjørelsen. Når dyret har flere vonde enn gode dager, bør det få slippe. Anonymkode: 1c625...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Eier. Men man må jo ha innsikt til å ta deb avgjørelsen. Når dyret har flere vonde enn gode dager, bør det få slippe. Anonymkode: 1c625...179 Det er det som er umulig å vite når det gjelder smerte fordi hunden virker glad men slikker seg mye der det er ubehag. Går med skjerm fra dyrlegen og vi har vært der mye de siste fire månedene med forskjellige medisiner og kremer der ingenting virker. Anonymkode: 1b8bf...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Del Skrevet 24. september 2024 Slikker seg er vel ikke det verste. Spiser den? Piper? Vil gå tur? Logrer med halen? Trekker seg unna? Anonymkode: 4085c...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #5 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Slikker seg er vel ikke det verste. Spiser den? Piper? Vil gå tur? Logrer med halen? Trekker seg unna? Anonymkode: 4085c...8b6 Den spiser og elsker mat og liker å gå tur. Logrer også med halen sin. Trekker seg ikke unna. Anonymkode: 29f02...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #6 Del Skrevet 25. september 2024 Den piper ikke. Anonymkode: 29f02...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #7 Del Skrevet 25. september 2024 Veterinæren kan vel gi deg en pekepinn på hvor det går og hva du bør gjøre? Hvis du har vært der mye så kjenner de vel godt til hunden og situasjonen ❤️ Det er en forferdelig avgjørelse å måtte ta. Jeg forhørte meg med tre veterinærer selv før jeg klarte å ta valget. Det føltes helt umulig, og var bare så vondt. Alle tre var enige, selvom ingen av de sa rett ut at nå måtte jeg ta han. Men man leser jo litt mellom linjene. Også visste jeg det selv, innerst inne. Lykke til ❤️ Anonymkode: b83d6...5d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå