AnonymBruker Skrevet 25. september #21 Del Skrevet 25. september Jeg tror psykologen alltid legger til grunn at pasientene ikke forteller hele historien. Anonymkode: fdd29...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. september #22 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vil jo ikke endre deg. Kan like gjerne slutte å bruke tid og penger på psykolog nå som du gjentar gamle feil med overlegg. Anonymkode: a80c8...0b6 Dette kan du holde deg for god for. Du kjenner ikke til hverken personen eller tematikken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #23 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Etter mange år med destruktiv adferd, spesielt knyttet til valg av partnere har jeg gått jevnlig til psykolog siste tiden for å få hjelp til snu dette. Det har gått ganske bra i en god stund, men nå merker at jeg er på vei inn i gamle mønstre igjen. Jeg hadde time hos psykologen min i dag, men unnlot å si noe om dette. Vet at jeg sannsynligvis gjør noe veldig dumt, men klarer ikke la være. Føler på så mye skam og skyld. Er veldig redd for at det lyser lang vei at jeg ikke er helt ærlig. Merker psykologer dette bedre enn andre mennsker? 😣 Anonymkode: f19a5...d3c Hvis psykologen skal kunne hjelpe deg, må du være ærlig og fortelle sannheten. Om du sitter hos psykologen og holder ting tilbake, eller snakker usant, kan du like godt slutte å gå dit. Anonymkode: f734e...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #24 Del Skrevet 25. september Si sannheten. Psykolog er dyrt. Du får ikke utbytte for psykologtiden hvis du lyger og får feil tilbakemeldinger som et resultat. Anonymkode: 04fbc...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. september #25 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Etter mange år med destruktiv adferd, spesielt knyttet til valg av partnere har jeg gått jevnlig til psykolog siste tiden for å få hjelp til snu dette. Det har gått ganske bra i en god stund, men nå merker at jeg er på vei inn i gamle mønstre igjen. Jeg hadde time hos psykologen min i dag, men unnlot å si noe om dette. Vet at jeg sannsynligvis gjør noe veldig dumt, men klarer ikke la være. Føler på så mye skam og skyld. Er veldig redd for at det lyser lang vei at jeg ikke er helt ærlig. Merker psykologer dette bedre enn andre mennsker? 😣 Anonymkode: f19a5...d3c De er ikke tankelesere, men de kan nok avsløre skuespill. Men spørsmålet er hva som er vitsen med å gå til psykolog da, når det var dette du oppsøkte psykolog for in the first place? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. september #26 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis psykologen skal kunne hjelpe deg, må du være ærlig og fortelle sannheten. Om du sitter hos psykologen og holder ting tilbake, eller snakker usant, kan du like godt slutte å gå dit. Anonymkode: f734e...ed6 Selv om man går til psykolog så krever det mye mot å åpne seg for et annet menneske. Det er en prosess. Man må kunne føle seg trygg i relasjonen uavhengig av titler og formål. Det er heller ikke slik at man må svare på alt en psykolog spør om. En psykolog som brenner for faget sitt forstår dette. Det er psykologens oppgave å fremme en relasjon slik at det føles trygt å dele. Heier på deg ts. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #27 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har vært åpen og ærlig på godt og vondt frem til nå. Trodde jeg var på et bedre sted og at det å hjalp å gå til psykolog. Nå vet jeg ikke lenger. Anonymkode: f19a5...d3c Å bli bedre/bra er ikke en rett kurve. Det erhelt vanlug med tilbakefall, oppturer og nedturer, omveier og blindveier. Anonymkode: 3e576...224 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #28 Del Skrevet 25. september Jeg tenker du lyver fordi du ønsker å lyve til deg selv - ikke innse realiteten, som er at det ikke er rintig valg av deg. Så det er et aktivt valg basert på et u derbevisst ønske om å bedra deg selv i ønsket om å bryte ut av et dårlig mønster. Anonymkode: a049e...8d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #29 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 20.37): Du vil jo ikke endre deg. Kan like gjerne slutte å bruke tid og penger på psykolog nå som du gjentar gamle feil med overlegg. Anonymkode: a80c8...0b6 Mulig du har rett. Ringte å avbestilte neste time. Anonymkode: f19a5...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå