Gå til innhold

Utslitt av sykdom med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde covid for to uker siden, og var veldig dårlig og nå har alle tre barna hatt vannkopper med tur og orden i to uker. Jeg har vært mest hjemme, men i morgen skal far være hjemme. 
 

Jeg er så sliten at jeg begynte å gråte i sta. Jeg er så tom og helt spist opp. Det ser ikke ut hjemme til oss til tross for at jeg vasket rundt hele huset på fredag. Jeg tok min første dusj på 5 dager i dag, og jeg er helt tynnslitt. Hadde gledet meg i flere uker til å møte venner i kveld, men alle er syke og måtte bare avlyse. 
 

Er det virkelig normalt å være så mye syk med små barn? Jeg har ikke annet liv enn å være hjemme å passe på syke barn. Har vært hjemme med begge barna i dag, og de blir sjalu på hverandre når jeg gir den ene hjelp for da skal den andre også ha pleie å hjelp å slik springer jeg mellom barna hele dagen. 
 

Jeg er hjemme med glede når barna er syke, men på uke to og tre begynner det å gjøre psykisk og fysisk vondt. 

Anonymkode: 507a5...b26

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har min fulle støtte...har 2 barn og når ting står på her hjemme har jeg lyst å rømme...sist hadde først jentungen omgangssyke..så bror..så mannen min....slike situasjoner får jeg lyst å skrike 

Det er skikkelig tøft og slitsomt 

Pass på få deg litt egentid nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt normalt at barn blir syke, noen blir mer syk enn andre. når du har tre barn, så er det ikke så rart det blir mye.

Huset må dere bare glemme å tenke på,så lenge dere har mat og rene klær holder det for en periode.

Det blir litt unntakstilstand,vær flinke til å hjelpe hverandre.

Anonymkode: 44e46...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde covid for to uker siden, og var veldig dårlig og nå har alle tre barna hatt vannkopper med tur og orden i to uker. Jeg har vært mest hjemme, men i morgen skal far være hjemme. 
 

Jeg er så sliten at jeg begynte å gråte i sta. Jeg er så tom og helt spist opp. Det ser ikke ut hjemme til oss til tross for at jeg vasket rundt hele huset på fredag. Jeg tok min første dusj på 5 dager i dag, og jeg er helt tynnslitt. Hadde gledet meg i flere uker til å møte venner i kveld, men alle er syke og måtte bare avlyse. 
 

Er det virkelig normalt å være så mye syk med små barn? Jeg har ikke annet liv enn å være hjemme å passe på syke barn. Har vært hjemme med begge barna i dag, og de blir sjalu på hverandre når jeg gir den ene hjelp for da skal den andre også ha pleie å hjelp å slik springer jeg mellom barna hele dagen. 
 

Jeg er hjemme med glede når barna er syke, men på uke to og tre begynner det å gjøre psykisk og fysisk vondt. 

Anonymkode: 507a5...b26

Det første jeg tenker er hvor er ditt nettverk? Mor, far, svigermor,  svigerfar? Har de fått lov å være involvert fra fødsel av med dine barn vil de jo være de første til å stille opp! Bor de langt unna vil de sette seg på et fly å komme om du spør❤️

Anonymkode: f87e0...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Her ligger jeg med influensa og en bakterieinfeksjon i tillegg. Har sykt barn hjemme som er full av energi når han er hjemme og må forfølges. Har ikke igjen stemme nå. Mannen ville ikke bruke egenmeldingsdag og tenkte vi skulle sende småtten i barnehagen i dag, selv om vi hentet han etter anbefaling fra barnehagen i går. Der satte jeg ned foten. Han var tydelig utilpass i dag og har knapt spist. Kollapset nesten kl 14 og måtte be mannen på hjemmekontoret om å bistå. Jeg var helt ferdig. Trodde jeg skulle svime av

Anonymkode: 39c2f...c61

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut! Det blir bedre ♥️ Helsa til ungene er viktigst, så kommer helsa di. Og huset og alt det andre kan du ta igjen seinere ♥️

Anonymkode: bffde...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg hadde covid for to uker siden, og var veldig dårlig og nå har alle tre barna hatt vannkopper med tur og orden i to uker. Jeg har vært mest hjemme, men i morgen skal far være hjemme. 
 

Jeg er så sliten at jeg begynte å gråte i sta. Jeg er så tom og helt spist opp. Det ser ikke ut hjemme til oss til tross for at jeg vasket rundt hele huset på fredag. Jeg tok min første dusj på 5 dager i dag, og jeg er helt tynnslitt. Hadde gledet meg i flere uker til å møte venner i kveld, men alle er syke og måtte bare avlyse. 
 

Er det virkelig normalt å være så mye syk med små barn? Jeg har ikke annet liv enn å være hjemme å passe på syke barn. Har vært hjemme med begge barna i dag, og de blir sjalu på hverandre når jeg gir den ene hjelp for da skal den andre også ha pleie å hjelp å slik springer jeg mellom barna hele dagen. 
 

Jeg er hjemme med glede når barna er syke, men på uke to og tre begynner det å gjøre psykisk og fysisk vondt. 

Anonymkode: 507a5...b26

Hei,

Du har bare hatt covid og vannkopper? I to uker.. det er jo sånn sett ikke så mye sykdom? Handler kanskje mer om at det kom samtidig.. få ting passer dårligere i covid-fatiguen enn at alle tre barna skal gjennom vannkoppene (en gang i livet, så må det skje akkurat da?). Så er vel heller at det FØLES mye for deg, fordi du er utslitt, enn at det ER mye sykdom. Mengdemessig ikke mer enn normalt. Helt forventet at de fleste får vannkopper minst en gang ila livet, gjerne i barndommen. Og vi må nok regne med en runde covid eller to i året også. 
 

Men uansett, situasjonen suger! Det er helt forferdelig! Dét er det ingen tvil om. Så sender en stor klem. Vet det føles som om det aldri tar slutt. Men det vil ta slutt, lover deg. Og da har du fire ting mindre å tenke på, din covid en god stund og barnas vannkopper for alltid. Husker jeg syntes det var kjipt da barna hadde vannkopper ja. Først den ene, så gikk det eksakt 14 dager før den nesten fikk. Totalt tok det da 1 mnd…ikke sammenhengende med sykebarn, men ikke så mye opphold heller. Takk gode Gud holdt jeg meg frisk og ikke fikk noe annet akkurat da. Var ikke morsomt, lite søvn, syke barn… vel. Men akkurat vannkoppene holdt jeg ut med at da er vi ferdige med de. En ting mindre på agendaen. 

Anonymkode: 994f8...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...