AnonymBruker Skrevet 25. september #81 Del Skrevet 25. september Baratheon skrev (2 timer siden): Man er kjedelig og lite interessert i partner om man ikke klarer å tilfredsstille partner seksuelt uten å være kåt selv. Er glad i sex og veldig interessert i partner. Men ikke interessert i å tilfredsstille han seksuelt når jeg ikke er kåt selv. Og vil ikke han skal gjøre det med meg heller. Har heldigvis vært heldig med mine partnere. De har ikke tenkt med kuken Anonymkode: 18557...f92 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #82 Del Skrevet 25. september Gjør meg ikke noe å ha sex med mannen om jeg ikke er kåt,han har jo sine lyster 😁 Anonymkode: 6ae6d...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. september #83 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gjør meg ikke noe å ha sex med mannen om jeg ikke er kåt,han har jo sine lyster 😁 Anonymkode: 6ae6d...a2a Høres veldig gammeldags ut. Liksom stakkars primitive mann, han trenger jo sin tilfredsstillelse. Da kan han runke! Jeg ofrer ikke min seksuelle velvære og seksualitet for en mann, uansett om jeg elsker ham. Det gjorde jeg når jeg var ung og mer naiv, og det gikk galt. Først forsvant min lyst mer og mer på ham, og så fulgte følelser samme vei. Noen få år inn i forholdet var alt dødt. 22 år og still going strong på alle måter når jeg ble klokere. Dessuten anser jeg ikke min partner som primitiv, men som et klokt menneske og partner som også kan bry seg om meg og hva jeg trenger. Som ofte er søvn dersom jeg ikke ønsker sex. Behov for søvn står over behov for sex. Det ene kan man klare seg uten, eller fikse selv, det andre er helt prekært viktig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #84 Del Skrevet 25. september Trolltunge skrev (4 minutter siden): Høres veldig gammeldags ut. Liksom stakkars primitive mann, han trenger jo sin tilfredsstillelse. Da kan han runke! Jeg ofrer ikke min seksuelle velvære og seksualitet for en mann, uansett om jeg elsker ham. Det gjorde jeg når jeg var ung og mer naiv, og det gikk galt. Først forsvant min lyst mer og mer på ham, og så fulgte følelser samme vei. Noen få år inn i forholdet var alt dødt. 22 år og still going strong på alle måter når jeg ble klokere. Dessuten anser jeg ikke min partner som primitiv, men som et klokt menneske og partner som også kan bry seg om meg og hva jeg trenger. Som ofte er søvn dersom jeg ikke ønsker sex. Behov for søvn står over behov for sex. Det ene kan man klare seg uten, eller fikse selv, det andre er helt prekært viktig. Han må jo få utløp for sine lyster. Han er jo veldig deilig. Anonymkode: 6ae6d...a2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #85 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Gjør meg ikke noe å ha sex med mannen om jeg ikke er kåt,han har jo sine lyster 😁 Anonymkode: 6ae6d...a2a Det rareste er jo at han har lyst på sex med en som ikke er kåt. Skjønner hvilken glede det gir han. Anonymkode: 53fdb...2fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. september #86 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han må jo få utløp for sine lyster. Han er jo veldig deilig. Anonymkode: 6ae6d...a2a Begynner å tvile på at dette er skrevet av en kvinne. Har du lyst har du lov! Jeg har såpass respekt for både meg selv og min partner at sexlivet forvalter vi bedre enn å ha ulystig sex. Han er ingen ape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #87 Del Skrevet 25. september Baratheon skrev (5 timer siden): Man er kjedelig og lite interessert i partner om man ikke klarer å tilfredsstille partner seksuelt uten å være kåt selv. Sexologeksperten har tydelegvis talt her ! Anonymkode: 42e50...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. september #88 Del Skrevet 25. september Må du være kåt for å gi mannen din seksuell nytelse? Det må føles temmelig mekanisk ut for begge to.. Kanskje TS mener "kvinnen" er dokka hans? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 25. september #89 Del Skrevet 25. september Håper dere ikke er så firkantet i virkeligheten som dere gir inntrykk av her. 😐 HVa gjør dere om dere ikke kommer samtidig som partneren? Den som kommer først er jo per definisjon ferdig og ikke-kåt. Skal den som ikke er ferdig bare avbryte og runke ferdig i en krok? Eller er dere faktisk fleksible nok til å la partneren gjøre seg ferdig? Altså la partnere 'bruke dere som knulledukke' de siste sekundene/minuttene av samleiet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. september #90 Del Skrevet 25. september Baratheon skrev (6 timer siden): Man er kjedelig og lite interessert i partner om man ikke klarer å tilfredsstille partner seksuelt uten å være kåt selv. Det har ingenting med å klare å gjøre, men med å forvalte sexlivet så klokt at det vedvarende er til glede og nytelse for begge. Selv tenåringer vet at sex skal være basert på at begge to har lyst. Skremmende mange voksne som ikke forstår slikt. Ikke rart dette går galt for så mange. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. september #91 Del Skrevet 25. september blaffen skrev (1 minutt siden): Håper dere ikke er så firkantet i virkeligheten som dere gir inntrykk av her. 😐 HVa gjør dere om dere ikke kommer samtidig som partneren? Den som kommer først er jo per definisjon ferdig og ikke-kåt. Skal den som ikke er ferdig bare avbryte og runke ferdig i en krok? Eller er dere faktisk fleksible nok til å la partneren gjøre seg ferdig? Altså la partnere 'bruke dere som knulledukke' de siste sekundene/minuttene av samleiet? Vi sørger bestandig for at begge er kåte før sex, og at begge får tilfredsstillelse ved sex. Har aldri trengt å være en regel engang, for såpass har vi begge to alltid forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 25. september #92 Del Skrevet 25. september Trolltunge skrev (3 minutter siden): Vi sørger bestandig for at begge er kåte før sex, og at begge får tilfredsstillelse ved sex. Har aldri trengt å være en regel engang, for såpass har vi begge to alltid forstått. Har du forstått at folk kan være annerledes? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. september #93 Del Skrevet 25. september blaffen skrev (Akkurat nå): Har du forstått at folk kan være annerledes? Ja så definitivt. Lov å være ufattelig dum også angående slikt, men det får antagelig konsekvenser. Jeg skriver ut fra min livserfaring hva som er lurt, etter å tidligere ha opplevd at sexlyst gikk rett vest ved å være dum. Dit ville jeg ikke igjen, så jeg brukte erfaringene til å være klokere i dette forholdet. 22 år og fremdeles et aktivt og godt sexliv er resultat av det. Mot 2 og 3-4 i de forhold hvor min sexlyst forsvant. Fordi jeg var dum nok til å gå med på sex jeg ikke ønsket, til sex ikke var noe kroppen min ville ha lenger. Ikke med den mannen iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #94 Del Skrevet 26. september blaffen skrev (9 timer siden): Håper dere ikke er så firkantet i virkeligheten som dere gir inntrykk av her. 😐 HVa gjør dere om dere ikke kommer samtidig som partneren? Den som kommer først er jo per definisjon ferdig og ikke-kåt. Skal den som ikke er ferdig bare avbryte og runke ferdig i en krok? Eller er dere faktisk fleksible nok til å la partneren gjøre seg ferdig? Altså la partnere 'bruke dere som knulledukke' de siste sekundene/minuttene av samleiet? Det er noe annet når man faktisk er i gang med å ha sex. Ts snakker om å gjøre en ikke-seksuell situasjon til en seksuell situasjon uten at hun har lyst. Selv kan jeg gjerne gjøre ting, inkludert å ha sex, selv om kroppen min ikke er kåt, men det er nok mest fordi jeg mentalt alltid har lyst på sex. Jeg tror kanskje mange menn er litt der at de mentalt alltid har lyst på sex, og dermed klarer de ikke å forstå hvordan det er å gjøre seksuelle ting hvis hverken kropp eller hode er med. Som ung opplevde jeg noen ganger at hverken kropp eller sinn hadde lyst til å ha sex, og da ble det rett og slett ubehagelig og invaderende å gjøre noe seksuelt. I en seksuell situasjon kan selv det å smake tiss være opphissende, men hvor deilig er det å smake på urin til frokosten neste dag? Helt motbydelig, sannsynligvis. Sånn har mange kvinner det med andre seksuelle handlinger også. Anonymkode: 0ef80...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #95 Del Skrevet 26. september Mannen min har ikke lyst til å ha sex med meg dersom jeg ikke er kåt. Han sier det føles som om han "bruker" meg. Og det er jo sånn jeg føler det og, på en måte. Så nei - jeg har ikke sex med mannen min dersom jeg ikke er kåt selv. Men vi har masse deilig sex og har vært sammen i snart 23 år. Hvis mannen er kåt og jeg ikke er det, så fikser han utløsning selv. Anonymkode: 84a90...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. september #96 Del Skrevet 26. september blaffen skrev (10 timer siden): Håper dere ikke er så firkantet i virkeligheten som dere gir inntrykk av her. 😐 HVa gjør dere om dere ikke kommer samtidig som partneren? Den som kommer først er jo per definisjon ferdig og ikke-kåt. Skal den som ikke er ferdig bare avbryte og runke ferdig i en krok? Eller er dere faktisk fleksible nok til å la partneren gjøre seg ferdig? Altså la partnere 'bruke dere som knulledukke' de siste sekundene/minuttene av samleiet? Tror du seriøst kvinner alltid kun kan komme bare en gang og være ferdig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 26. september #97 Del Skrevet 26. september Jeg gir ikke seksuell nytelse til mannen om jeg ikke er kåt. Vil at det skal være pirrende for oss begge, og hvis jeg ikke er i "the mood", så blir det ikke bra for han heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #98 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min har ikke lyst til å ha sex med meg dersom jeg ikke er kåt. Han sier det føles som om han "bruker" meg. Og det er jo sånn jeg føler det og, på en måte. Så nei - jeg har ikke sex med mannen min dersom jeg ikke er kåt selv. Men vi har masse deilig sex og har vært sammen i snart 23 år. Hvis mannen er kåt og jeg ikke er det, så fikser han utløsning selv. Anonymkode: 84a90...19c Slik er det for oss også. Sex med en som ikke er kåt ville føltes utrolig stusselig og stakkarslig. Empatisex er helt uaktuelt. Kunne ikke falt oss inn å spurt om en BJ etc fra den andre fordi man er kåt om man vet den andre hadde gjort det «for å være snill/for å glede partner» men ikke selv ville ha sex. Anonymkode: 53fdb...2fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #99 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv kan jeg gjerne gjøre ting, inkludert å ha sex, selv om kroppen min ikke er kåt, men det er nok mest fordi jeg mentalt alltid har lyst på sex. Jeg tror kanskje mange menn er litt der at de mentalt alltid har lyst på sex, og dermed klarer de ikke å forstå hvordan det er å gjøre seksuelle ting hvis hverken kropp eller hode er med. Det tror jeg også! De siste mnd har jeg også opplevd det med å mentalt ha lyst på sex, men mangle fysisk energi eller "sosial kapasitet" til å gjøre noe med det. Altså at jeg helst bare vil ha nærheten/imtimiteten og nytelsen, men slippe å gjøre noe annet enn å bare motta og nyte fordi kroppen er for sliten/jeg er for trøtt. Eller jeg kan spontant få lyst til å gi mannen en bj eller bli med på samleie selv om jeg egentlig er for sliten til å få orgasme selv. Da er samleie fortsatt deilig, og jeg nyter intimiteten og at han nyter i stedet for å få orgasme. (Som regel er det i tillegg, jeg får vanligvis lett orgasmer.) Noen ganger har jeg også opplevd å føle meg fysisk kåt, men den følelsen minner mer om et fysisk behov som å være sulten, tørst eller fysen på søtsaker. Da er det greiere å onanere for å få stilt kløen der og da. Det er bare noen få dager i løpet av syklusen, tiden før eggløsning, så jeg mistenker at det er hormonene som spiller inn der. - Ja, apropos, hormonene har jo også ofte en del å si for sexlysten hos mange kvinner. Høyest i tiden før/rundt eggløsning, synkende fram mot mens, stigende etter mens og når toppen rundt eggløsning, og så videre. Tilbake til det uthevede, så er de dagene jeg nevnte over her, de få gangene i livet jeg har opplevd å mentalt ha lyst på sex, uten å ha kroppen med på laget. Utenom det, så er det ofte slik at hvis jeg mentalt er innstilt på den seksuelle "frekvensen" eller hva jeg skal si, så er seksuelle handlinger ikke lenger så sexy å utføre. Eksempelet med tiss var i grunn et godt eksempel. Et annet er hvis mannen skulle prøvd å tafse på meg midt i hønsehuset der jeg står i møkkstanken og spar hønsemøkk. Det blir umulig å gjøre tafsing sexy da, altså, samme hvor lyst jeg skulle ha på ham ellers. Og jeg tror til og med han hadde begynt å lure hvis jeg prøvde meg på ham mens han spadde møkk. Anonymkode: b0b47...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #100 Del Skrevet 26. september Jeg synes sex med kjæresten er digg. Jeg har egentlig alltid lyst på han, men av og til har jeg ikke behov for orgasme. Da har jeg ingenting imot at han får en blowjob eller får kose seg med meg🤗 Anonymkode: 04ecf...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå