Gå til innhold

Ahus stillingsutlysning - hva slags bolig er tilgjengelig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste i en stillingsutlysning fra Ahus at de kan være behjelpelig med bolig, noen som vet hva slags type bolig de har tilgjengelig? Noe av litt størrelse eller bare 1 roms? De nevnte i samme setning  at de hadde bolig i nærheten av barnehage, så vil tro de og har litt større boliger? Skal ringe selv og spørre og men bare ikke hatt tid. Så lurte på om noen vet noe mer om opplegget 

Anonymkode: 580e7...e77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner litt på nettsiden deres https://ahusbolig.no/#karusell Jeg leide bolig der på korttid. Den hadde ganske lav standard, men er en del som er i bedre stand enn den, tror jeg. 

Anonymkode: a3a38...974

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eget område rett ovenfor veien med barnehage og boliger. Boligene er gamle og enkle, emn de er store nok til familie. I den søsteren min leide var det stor stue og to soverom.

Anonymkode: a9131...64b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke hjelpe, men fantastisk at Ahus kan være behjelpelig med bolig! Jeg har sett det et par andre steder rundt omkring også, men hadde aldri trodd at en så sentral enhet stilte bolig til rådighet. 

Er det til leger, eller er det til alle yrkesgrupper? 

Anonymkode: 86e62...303

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leid både 2 og 3 roms igjennom AHUS. 3 minutter å gå til jobb. Husker i farten, men mener det er 3 barnehager tilknyttet AHUS. Alle ligger på sykehusområdet med tilsvarende korte gangavstand. Har ikke hatt barn der, men gikk selv i AHUS (SIA)- barnehage som barn😊

Anonymkode: a7a34...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...