AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #21 Del Skrevet 25. september 2024 Jeg sjekket dette da en jeg hadde datet lenge kom opp på en av disse FB-gruppene for tinderdater (jeg setter meg som inaktiv om første date går bra). Er man ikke aktiv på en uke så faller man ut av bunken og skal ikke komme opp hos noen (skal ikke si at dette aldri feiler). Dette fordi Tinder selvfølgelig vil at de som sveiper ikke bare skal få opp masse folk som ikke er aktive lenger, og for å få deg til å logge inn jevnlig. Anonymkode: 78c7a...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #22 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da er hun passe kørka. Enten under 12 år gammel eller over 90. Alle andre vet at appen bare er et program på mobilen din mens profilen ligger på Tinder sine servere og er fullt aktiv uavhengig av hva som skjer med mobilen din. Har du testet å kaste telefonen i søpla og kjøpe ny, åpne Tinder-appen, og MAGI profilen og alt sammen er der akkurat som på den gamle? Ren magi det der altså. Jeg tror hun lyver og brukte Tinder for å ha en reserveplan. Det samme gjelder kjæresten til TS. I denne situasjonen ville jeg latt den bekjente matche med henne og si i fra hva som skje hvis han er til å stole på. Men han er en av 1000 menn så det er jo ikke sikkert hun vil matche med ham selv om hun matcher med andre. Den voksne måten er å snakke med henne. Men det forutsetter tillit. Jeg hadde vært skeptisk. Men jeg hadde heller ikke latt det gå så langt uten å ha praten om eksklusivitet og apper heller. Anonymkode: 23833...395 Jeg vet ikke sånnt og er 30 år. Er dårlig på teknologi og føler jeg bryr meg lite om å forstå det helt, bruker å spørre om hjelp når det er nødvendig. Anonymkode: aea47...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #23 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke sånnt og er 30 år. Er dårlig på teknologi og føler jeg bryr meg lite om å forstå det helt, bruker å spørre om hjelp når det er nødvendig. Anonymkode: aea47...918 Bruker apper, men vet ikke alt om dem. Anonymkode: aea47...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #24 Del Skrevet 25. september 2024 Hvor lenge skal dere egentlig sose rundt og bare SNAKKE om å KANSKJE bli "ekslusive", men ikke være det, da? Dating i dag er jo helt håpløst. Jeg hadde tørna. Enten er man sammen og that's it, ellers så lar man være å treffes i det uendelige uten å ta noe standpunkt. Man vet ganske raskt at dette er en person man vil ha noe seriøst med eller ei. Ta praten med henne og bli sammen, eller dropp å date henne mer. Drit i å prøve og "ta henne på noe". Du har ingen rett til å syte over at hun har Tinder profil. Du vil ikke ha henne som fast kjæreste selv (ellers hadde du jo tatt praten forlengst) men ingen andre skal få henne heller, liksom? Hva mener du med det? Bind henne til deg, eller så står hun fritt til å date kollegaen din om hun nå vil det! Anonymkode: 4930f...19f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 25. september 2024 #25 Del Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): TS her, takk for innspill. Jeg vet at dere ikke kan svare, men gi deres synspunkter - noe mange gjør. Vi ser hverandre ikke hver dag så plenty med tid hver for oss. Vi chatter en del og sender bilder fra hverdagen via Insta. Enig jeg ser an i noen uker, og ja jeg får høre det om de matcher og kommuniserer. Som det skrives så kan det være et uhell ved skifte av telefon og da blir det jo ikke noe, så da nevner jeg det om noen uker. Vi er ikke superengstelige for å låne bort hverandres telefon for musikk osv. Jeg finner jo ut om dette fortsetter å være slik i fremtiden. Jeg har ingen annen grunn til å tro at hun har aktivert profilen igjen, siden vi har det såpass fint. Igjen, takk for gode innspill Anonymkode: eaa62...8cb Antageligvis er hun av typen som er litt selvopptatt og trenger bekreftelse fra andre basert på grunne verdier som utseende. Antageligvis er hun der for å chatte litt og få litt ego boost. Jeg kjenner typen..Ikke vær naiv. Egentlig burde du sjekke deg for kjønnsykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå