AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg er så sliten.Hva gjør man med sånne dritt folk? Anonymkode: 7c048...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Del Skrevet 24. september 2024 Høres ut som naboen min... jævlig irriterende. Har faktisk mistet helt tellingen på det opplegget der, skulle tro han ommøblerte 15 ganger om dagen og ikke eide grep. Anonymkode: 71dc9...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Del Skrevet 24. september 2024 Sliten. Det nye alt. Anonymkode: 2557e...4ba 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 24. september 2024 #4 Del Skrevet 24. september 2024 Om det skjer mellom 7 og 23 er det ingen du kan gjøre, bortsett fra å slutte å kalle folk for nabotroll ( ett ord) og drittfolk (også ett ord). 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 Naboen mister ting i gulvet og du kaller dem troll?!? nten flytt til en bolig som er bedre støyisolert eller støyisoler selv. Slik støy er ingenting som personen det gjelder kan noe for og ikke skal trenge å begrense livet på grunn av. Anonymkode: e6f7a...eb0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #6 Del Skrevet 24. september 2024 Du høres ut som et nabotroll. Anonymkode: 4ef0e...ac1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #7 Del Skrevet 24. september 2024 Hvis naboen er et eldre menneske kan kanskje ikke hn noe for at hn mister ting i gulvet, snubler, faller, osv.? Kanskje lurt å vise litt medfølelse, og ikke omtale folk som "troll" fordi de er gamle og skrøpelige? Anonymkode: 901f7...a8c 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 24. september 2024 #8 Del Skrevet 24. september 2024 Så lenge dette skjer på dagtid får du ikke gjort noe. Og hva vet du. Kansje er det at ho selv faller også. I mange tilfeller kan heler ikke eldre for at de mister ting, ofte blir de svakere i hender og til beins og dermed slipper met. Da får du heller flytte. Blir nok ikke bedre om du hadde hatt barnefamilie da hadde nok blirr løping, rop, leker so. Falt i gulvet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #9 Del Skrevet 24. september 2024 Klag skriftelig til styret på at du plages av støy fra naboen din. Det kan og være der står noe i vedtekter som du kan vise til. Anonymkode: 6905d...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. september 2024 #10 Del Skrevet 24. september 2024 (endret) Jeg har heldigvis greie naboer NÅ, men det har vært flere forskjellige grader av "nesten uutholdelige naboer" i årenes løp! Har bodd her i åtte år (blokk), og har hatt blant annet sør-amerikanske naboer som smelte på salsa-rytmemusikk klokka halv tre på natten midt i uka. Han ga faen i at naboer klaget, og bare gjorde som han ville. En annen nabo ringte Securitas vakten (bomiljøvakt) på han, og først da slo han av musikken. Drittsekk. Så jeg sendte klage til han som eier leiligheten og fortalte hvordan leieboeren var. Det endte med at de flyttet få mnd senere. Om de ble sagt opp eller flyttet selv fordi de ikke gadd å bo et sted de ikke fikk spille dundrende høy musikk til alle døgnets tider gjennom uka, vet jeg ikke. Totalt bodde de vel her kanskje ti måneder. Hatt en del forskjellige naboer med mye støy. Heldigvis er alle greie og rolige og stille nå. Måtte det bare vare! Krysser fingra! 😆 Endret 24. september 2024 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #11 Del Skrevet 24. september 2024 Ja jeg skal flytte.Jeg har fått helt nok av dette.Aldri vært borti noe lignende andre steder jeg har bodd.Jeg har bodd i flere blokk leiligheter men aldri opplevd slik som det er her. Selv om det er en eldre dame så er hun i full vigør. Har ikke rullator eller krykker.Reiser litt men når hun er hjemme er det dunking dagen lang. Anonymkode: 7c048...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #12 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er så sliten.Hva gjør man med sånne dritt folk? Anonymkode: 7c048...632 Hva man gjør, slutter å irritere seg. Husk en ting, du bet ikke hvordan din morgendag eller din alderdom blir. Anonymkode: b7602...655 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #13 Del Skrevet 24. september 2024 Man må faktisk påregne støy fra naboer hvis man bor i leilighet. Hvis man ikke tåler det innenfor klokka 7 og 23, må man heller flytte i enebolig eller ut på landet. Tenker du virkelig at en eldre dame lager lyder med vilje for å være et troll? Da lurer jeg i såfall hva du har gjort mot henne som får henne til å oppføre seg slik. Anonymkode: 6acbe...063 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #14 Del Skrevet 24. september 2024 Du kan flytte til en enebolig ute på landet hvis du ikke tåler mer støy enn som så! Synes du høres værre ut enn naboen din! Anonymkode: 0bad1...ec1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 24. september 2024 #15 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klag skriftelig til styret på at du plages av støy fra naboen din. Det kan og være der står noe i vedtekter som du kan vise til. Anonymkode: 6905d...523 Jeg tror ikke det er så mange borettslag/sameier som har regler om at man ikke kan slippe ned ting på dagtid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #16 Del Skrevet 24. september 2024 Men hva med litt normal folkeskikk. Det bor folk under som må høre på dette spetakkelet hver dag. Hva med å være en god nabo å ta hensyn. 😫 Anonymkode: 7c048...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #17 Del Skrevet 24. september 2024 Høres litt ut som naboen min over meg. Hører nesten hver dag at han setter seg ned og fiser i gulvet. På våren senker han et rør ned fra hverandaen (fiserør). Heldigvis er sesongen ferdig nå. Anonymkode: 6e75c...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #18 Del Skrevet 24. september 2024 Det er dessverre lite å gjøre med det. Man må lære seg å leve med det, ignorere det og la det gå, med mindre man er villig til å flytte. Om du flytter aner du ikke om det er bedre eller verre på ny plass. Til og med i enebolig kan du ende opp med grusomme og bråkete naboer. Jeg har selv en barnefamilie over meg, i et trehus fra 1800-tallet. Det er ikke kjempegøy når 5-åringen får zoomies og løper frem og tilbake i et kvarter, for så å hoppe fra sofaen ned på gulvet ørten ganger på rad. Men jeg trøster meg med at han har det gøy og kan bruke barndommen sin på leke. Jeg ble mindre irritert etter jeg ble kjent med ungene oppe, de er morsomme og kule. Foreldrene også. Kanskje du skal bli kjent med hun som bor oppe? Anonymkode: e541a...e9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #19 Del Skrevet 24. september 2024 I kveld skal jeg be aftenbønn og håpe jeg aldri får en nabo som ts! Hvis man er gammel så kan man være sjelven og svak i nevene og fort miste ting, man kan ha dårlig balanse og snuble. Alt dette er levelyder som man må tåle og akseptere. Ellers flytter man i hus for seg selv! Anonymkode: 47c64...fcb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #20 Del Skrevet 24. september 2024 Å gå i det dag ut og dag inn. Det er tortur.Bli vekket om natten opptil flere ganger i tillegg.Det er ingen som kan forstå hvor slitsomt det kan være hvis du ikke har opplevd det selv. Anonymkode: 7c048...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå