AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #1 Del Skrevet 24. september 2024 Finnes det noen andre i Norge som lager barn enn Klinikk Hausken.. Jeg har så mye rart om dette stedet så jeg er veldig i tvil å velge det for å få barn. Så derfor stiller jeg et spørsmål rundt denne klinikken. Anonymkode: 1b8c9...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #2 Del Skrevet 24. september 2024 Medicus. Anonymkode: 416df...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #3 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Finnes det noen andre i Norge som lager barn enn Klinikk Hausken.. Jeg har så mye rart om dette stedet så jeg er veldig i tvil å velge det for å få barn. Så derfor stiller jeg et spørsmål rundt denne klinikken. Anonymkode: 1b8c9...3d1 Ganske mange andre klinikker - både offentlig og privat. Du finner alle med et Google søk. Man vil alltid finne noen som er fornøyd en plass og misfornøyd en annen plass - og det gjelder alle klinikker. Anonymkode: 3232f...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Del Skrevet 24. september 2024 For en formulering... Anonymkode: 144a9...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 Ullevål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #6 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg ville ikke valgt Hausken. De er sikkert topp på det rent medisinske, men det er så mye rot, feil informasjon, manglende informasjon og lite pasientomsorg der. Tror de har for mange pasienter så de klarer ikke følge opp lenger… Anonymkode: d2e21...5b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #7 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke valgt Hausken. De er sikkert topp på det rent medisinske, men det er så mye rot, feil informasjon, manglende informasjon og lite pasientomsorg der. Tror de har for mange pasienter så de klarer ikke følge opp lenger… Anonymkode: d2e21...5b3 Dette gjelder Hausken i Oslo. Anonymkode: d2e21...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Del Skrevet 26. september 2024 Har dårlig erfaring med Hausken, samlebånd og raske løsninger. Dette var stvg vel å merke. Se på Medicus, Spiren eller Aleris f.eks. Har ingen erfaring med disse selv men det er noen alternativer. Er selv superfornøyd med Porsgrunn, men det er offentlig da Anonymkode: 5eebf...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Del Skrevet 26. september 2024 Det lages jo barn rundt omkring i hele Norge, det er mange som er gode på det. Anonymkode: 7dc62...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå