Gå til innhold

Baby 7 mnd roper og gråter 80% av tiden, i flere mnd..

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vår var slik. Roet seg ved halvannet år, men er fremdeles en svært krevende toåring og det er mye sutring og misnøye, sjeldent det er gode dager. Ekstremt utmattende…

Anonymkode: 253d2...c70

Kom på at jeg kjenner flere som var rolige babyer, men vanskelige og sutrete etter 1,5 år. Så det trenger sånn sett ikke å være en sammenheng!

Anonymkode: 7cd56...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være kolikk? Kolikk kan være skikkelig vondt. 

Både meg og søster gråt masse, eller ikke meg men, søster min. Også fysioterapi klarte å finne hva som er galt og viser faren min måten å kvitte kolikk og når jeg fikk det så visste han hvordan han skulle gjøre det. Kan jo sjekker dette. 

Endret av Småsulten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til fastlegen eller barnelege på sykehuset. 

Anonymkode: 96715...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen vår er nå 5 mnd og er inne i en «rød» periode som du kaller det, men jeg tror nok den oppleves noe annerledes enn det du beskriver. Snuppa er kjempe gretten til tider, men kan distraheres og roes ned. Som alle andre sier er det nok noe som gjør vondt og det er veldig trist at lege mener det er innafor med gråt 80% av tiden. Utrolig vondt for både deg og baby, ikke gi deg hos legen og masmasmas 🤍

Anonymkode: 33876...7de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 21.55):

Vår var slik. Roet seg ved halvannet år, men er fremdeles en svært krevende toåring og det er mye sutring og misnøye, sjeldent det er gode dager. Ekstremt utmattende…

Anonymkode: 253d2...c70

Som om jeg skulle ha skrevet det selv. Barnet hadde også kolikk. Feiler ikke barnet noe, så er nok en sterk personlighet.

Anonymkode: 2a0e1...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...