AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #61 Del Skrevet 4. oktober 2024 Jeg har enda tilgode å møte noen som har med innesko, utenom folk som er 70+ eller i juleselskap eller lignende. Det er ikke normalt å ha med innesko til vanlig kaffebesøk, tv-kveld, eller middag. Mange ønsker heller ikke at besøkende har sko på inne, selv ikke ved julemiddager eller 17mai, fordi sko kan skade gulvet. Jeg har alltid sokker når jeg skal på besøk. Og om jeg er i bunad, så har jeg med svarte enkle strømper i tillegg. Anonymkode: eb0f5...0cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #62 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har enda tilgode å møte noen som har med innesko, utenom folk som er 70+ eller i juleselskap eller lignende. Det er ikke normalt å ha med innesko til vanlig kaffebesøk, tv-kveld, eller middag. Mange ønsker heller ikke at besøkende har sko på inne, selv ikke ved julemiddager eller 17mai, fordi sko kan skade gulvet. Jeg har alltid sokker når jeg skal på besøk. Og om jeg er i bunad, så har jeg med svarte enkle strømper i tillegg. Anonymkode: eb0f5...0cc Trodde det var vanlig med sorte strømper til bunad jeg, bruker du ikke strømper på beina med bunad? Anonymkode: f6998...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 5. oktober 2024 #63 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 14.46): Går barbeint hjemme. Borte går jeg i det jeg har på meg for dagen. Barbeint hvis jeg går uten strømper. Tar aldri med meg noe ekstra. Anonymkode: 2fffc...3b0 Samme her. Går jeg i sandaler en dag og skal på besøk, så går jeg barbeint hos de jeg besøker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå